• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

האם רק ניסיון במנכ"לות בארה"ב יקנה לי קריירה בארץ?

  • פותח הנושא פותח הנושא WiseBen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

WiseBen

משתמש רשום
הצטרף ב
29/11/20
הודעות
15
דירוג
17
שלום לכולם

אני בן 29, מתגורר בארה"ב כבר שנה וחצי, חסר תואר אקדמי (התחלתי ללמוד השנה ניהול בפתוחה, בינתיים שורד)
כרגע אני מנכ"ל של חברה בתחום הרפואה עם פדיון של בין 2-4 מליון דולר בשנה.
איך הגעתי לתפקיד הזה? סיפור ארוך ובלתי צפוי. אני לא מגיע מתפקיד ניהולי קודם או מתחום הבריאות - אך זיהיתי הזדמנות והסתערתי עליה באמוק.
האם אני טוב בתפקיד הספיציפי הזה בחברה הספציפית הזאת? כן. חד משמעית.
האם אני אהיה טוב בתפקידי מנכ"ל או ניהול אחרים? אין לי מושג.
אני מתכנן תוך שנתיים בערך לחזור לישראל ולנסות להשתלב בשוק העבודה שם. כמובן שאכוון הכי גבוהה שאני יכול לתחום הניהול הבכיר או מנכלות של חברות ישראליות.
והנה מגיעה השאלה - מה יעזור לי לממש את הניסיון "המפואר" שלי גם בישראל? אין לי שום דבר להציע מלבד ניסיון מוכח. האם זה דבר שיספק את מי שיקרא את קורות החיים שלי ויראיין אותי?
מה עוד יוכל לעזור לי? כן - אני כרגע לומד תואר בניהול - אך עם כל הכבוד אין לי תקוות גדולות מדיי כלפי הדבר.
בזמן הנותר לי פה, מלבד מלחסוך כסף, מה אוכל לבצע כדי להטיב עם עצמי מבחינת קריירה ולכוון גבוהה כשאחזור לארץ שאני אוהב ובה ארצה לנהל את חיי?

אשמח לפתח דיון בנושא, איני רוצה ליצור משוואה ובה אגלה שלהישאר בארה"ב זאת האפשרות הנכונה. אני חייב לשאוף לנחיתה רכה בישראל עם כל מה שאספתי בדרך.
תודה לכולם.
 
נערך לאחרונה ב:
אתה חייב להתחיל לעשות נטוורקינג בארץ כמה שיותר מהר. לא מגיעים למשרות מנכ"ל על ידי שליחת קורות חיים.
האם יש משקיעים בחברה הנוכחית? קרנות הון סיכון, פרייבט אקויטי או משהו כזה או שמדובר בחברה משפחתית?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בבקשה לא לפתוח שרשורים מקבילים:
ננעל
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
W האם ניסיון במנכ"לות בארה"ב יספיק בכדי לפתח קריירה דומה בישראל? התפתחות אישית 9
flower להזמין מארצות הברית דרך שילוח צד שלישי – ניסיון והמלצות אוף טופיק 8
A מה אפשר לעשות עם תואר במדעי המחשב שלא מצריך ניסיון ? התפתחות אישית 20
מ ניסיון בפועל עם Wecheck להשכיר דירה נדל"ן 0
I מפתח תוכנה: איך להתכונן לראיון עבודה עם 4 שנות ניסיון התפתחות אישית 9
H האם יש משקל רב כל כך לתואר מדמח כשיש כבר ניסיון, או שעדיף להשקיע בכיוונים אחרים? התפתחות אישית 26
א ציפיות שכר ב - Embedded עם שנתיים ניסיון. התפתחות אישית 9
עידו ג תסמונת GBS - ניסיון לעזור למשפחה אוף טופיק 49
I איך להשתפר כמפתח תוכנה עם ניסיון של כשנתיים התפתחות אישית 8
S משיכת דולרים מקראקן, למישהו יש ניסיון? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 1
B משרת סטודנט מדעי המחשב למישהו עם ניסיון התפתחות אישית 9
M שכר מקובל למשרות פיתוח תוכנה עם 2-3 שנות ניסיון התפתחות אישית 83
B ניסיון עוקץ מוזר - מישהו מבין מה מטרתו? אוף טופיק 41
א הטבות הבנקים לפותחי חשבון עו"ש - האם למישהו יש ניסיון בהשגתן בחשבון קיים? צרכנות פיננסית 18
H מלווה / יועץ - כמה חשוב לבעל ניסיון שמחפש סקליבליות? נדל"ן 23
Tim_Duncan ראיון (פרקטי?) למשרה מלאה כג'וניור בפיתוח ללא ניסיון - רשימת נושאים התפתחות אישית 32
Emilia צומת דרכים - בודקת תוכנה עם ניסיון יומני מסע אישיים 69
Y עבודה בהייטק אחרי תואר בפיזיקה עם ניסיון התפתחות אישית 20
S חיפוש משרה ראשונה בפיתוח תוכנה כאשר אין ניסיון רלוונטי התפתחות אישית 11
ז התלבטות מקצועית לגבי ניסיון התפתחות אישית 1
1337justme הלוואת גישור כנגד פק"מ שקלי - ניסיון לחמוק מסיכון אינפלציה שוק ההון 4
painblanc ניסיון אישי במכירת דולרים בבנק שוק ההון 6
Oracle ניסיון מיקוח לא מוצלח מול הלמן והצעה עדכנית ממיטב שוק ההון 0
מ חסר ניסיון בהשקעות,מעוניין להתחיל.. שוק ההון 9
NightStyle הקצאת נכסים, ניסיון הכאת השוק? חלק 2 שוק ההון 2
O שאלה פרקטית של מתחילים בעת ניסיון קניה של קרן סל במערכת + שאלת הבנה על מוצרי ISHARES הנסחרים בארץ שוק ההון 3
D זיכיון לייבא מוצר לחסר ניסיון בתחום אוף טופיק 15
S ניסיון לתיק ראשון שוק ההון 7
I ניסיון של אלטשולר לשנות את דעתי להעברת הכספים למסלול עוקב מדד בהלמן צרכנות פיננסית 27
ח אנחנו ממש חכמים אבל בלי ניסיון :) נדל"ן 23
M ניסיון מינוף שוק ההון 10
doc29 ביטוח דירה- ניסיון לסכם את כל המידע ושאלות צרכנות פיננסית 93
NightStyle הקצאת נכסים, ניסיון הכאת השוק? שוק ההון 33
R ניסיון להבין את תוצאות המסלקה שלי פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
משה למישהו יש ניסיון בהעברת שיעורים פרטים? אוף טופיק 17
amidar מחפש אנשים עם ניסיון ב"עידן פלוס". אוף טופיק 11
דימה למישהו יש ניסיון במענקי מילואים ומכתבים למוסד לביטוח הלאומי? צרכנות פיננסית 6
ג האם למישהו יש ניסיון עם השירות של רמי לוי תקשורת(סלולר)? צרכנות פיננסית 3
doc29 ניסיון לעשות קצת סדר בנושא האג"ח שוק ההון 65
מוריה ביטוח סיעודי? בית אבות סיעודי? למישהו ניסיון? אוף טופיק 12

נושאים דומים

Back
למעלה