למיטב ידיעתי לא יודעים לגמרי איך הדירוג אשראי בארץ עובד אבל ממה שקראתי על האמריקאי(לא בעל כרטיס אבל רוצה להשיג) ריבוי כרטיסים לא פוגע כי זה עוד מסגרת שמעניקים לך אך סכומים גבוהים באחוזים מהמסגרת כן עלולים- קראתי המלצות לא לעבור את ה90 אחוז מסגרת אף פעם והכי טוב להישאר מתחת ל10 אחוז מסגרת, מניח שסוג של אותו דבר הולך בארץ אבל אי אפשר לדעת. אני משתדל לפזר חיובים בין הכרטיסים בשביל לא לעבור את ה90 באף אחד מהם ועד עכשיו עובד לי לא רע בכלל