• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

האם לעשות תואר במדעי המחשב או קורס/ים בגיל 29

  • פותח הנושא פותח הנושא iam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תואר או קורסים?

  • תואר במדעי המחשב

    הצבעות: 4 80.0%
  • קורס/ים

    הצבעות: 1 20.0%

  • סך הכל מצביעים
    5

iam

משתמש רגיל
הצטרף ב
30/5/23
הודעות
314
דירוג
219
היי חברים, אני נמצא בהתלבטות האם להתחיל תואר במדעי המחשב או אולי ללמוד קורסים עצמאית מהבית. ראיתי שיש מגוון קורסים מומלצים בפלטפורמות כמו Coursera, במיוחד של Google ו-IBM שמקבלים בסוף תעודה. השאלה שלי היא האם קורסים מקוונים באמת מספיקים כדי להיכנס לעבוד בהייטק?

אני מכיר אנשים שסיימו תואר ועדיין מחפשים עבודה מעל שנה, וזה גורם לי לחשוב אם נכון להתחייב עכשיו ל-4 שנות לימודים, במיוחד כשיש סיכון שאחרי זה אחפש עבודה תקופה ארוכה. אני אוהב ללמוד עצמאית ומרגיש שאני מרוכז יותר כשאני לומד לבד, כך שלמידה עצמאית יכולה להתאים לי.

האם יש כאן מישהו שלמד קורסים מקוונים והצליח להתקבל להייטק בתקופה הנוכחית או בעבר? אשמח לשמוע על חוויות ומסלולים מומלצים ללמידה עצמאית כדי להיכנס לתחום.

תודה!
 
היי חברים, אני נמצא בהתלבטות האם להתחיל תואר במדעי המחשב או אולי ללמוד קורסים עצמאית מהבית. ראיתי שיש מגוון קורסים מומלצים בפלטפורמות כמו Coursera, במיוחד של Google ו-IBM שמקבלים בסוף תעודה. השאלה שלי היא האם קורסים מקוונים באמת מספיקים כדי להיכנס לעבוד בהייטק?

אני מכיר אנשים שסיימו תואר ועדיין מחפשים עבודה מעל שנה, וזה גורם לי לחשוב אם נכון להתחייב עכשיו ל-4 שנות לימודים, במיוחד כשיש סיכון שאחרי זה אחפש עבודה תקופה ארוכה. אני אוהב ללמוד עצמאית ומרגיש שאני מרוכז יותר כשאני לומד לבד, כך שלמידה עצמאית יכולה להתאים לי.

האם יש כאן מישהו שלמד קורסים מקוונים והצליח להתקבל להייטק בתקופה הנוכחית או בעבר? אשמח לשמוע על חוויות ומסלולים מומלצים ללמידה עצמאית כדי להיכנס לתחום.

תודה!

הקורסים האלה די שווים כאוויר מבחינת מעסיקים.
הסיכוי שמישהו בכלל ייתן לך הזדמנות לריאיון אפסי.
או שתלך לתואר או שתלך לקורסים כמו ג'ון ברייס וכו'..
לימוד עצמי זה מעולה אבל להיכנס לעבודה בלי שום דבר ביד במצב שוק של היום זה פשוט כמעט בלתי אפשרי.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
לדעתי הכי חשוב להגשים חלומות, אם זה החלום שלך ללמוד ולהכנס לתחום מסוים פשוט תעשה את זה, ובעזרת ה' הכל יסתדר לטובה!
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
A מה אפשר לעשות עם תואר במדעי המחשב שלא מצריך ניסיון ? התפתחות אישית 20
S להמשיך לתואר שני בארכיטקטורה או לעשות תואר ראשון נוסף במדעי המחשב? התפתחות אישית 4
S מתלבט מה לעשות במצב הנוכחי של שוק העבודה התפתחות אישית 4
E מה ניתן לעשות עם שוכר שלא משלם? אוף טופיק 17
N ביטוח דירה - האם יש יתרון אמיתי לעשות דרך סוכן צרכנות פיננסית 7
P בן 19 שוקל לנשור מתואר בהנדסת חשמל, מתלבט מה לעשות התפתחות אישית 32
A קושי ללא מסגרת ולהמשיך בחיים, מה לעשות ? התפתחות אישית 32
ז האם משקיע "לוגי" יכול לעשות כסף גדול שוק ההון 11
הירהורים האם זה נכון לעשות ביטוח שארים בפנסיה? מתלבט בעקבות פידבק שקיבלתי מסוכן פנסיוני. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 26
מ איך נכון לעשות "תיקון" (מכירה המונית) בתיק, שימוש בTAX LOTS (אינטראקטיב ברוקרס) שוק ההון 19
N מה לעשות עם קופות גמל ביטוח מנהלים ופוליסת חיסכון ישנות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
A אחרי שהעיפו אותי מתואר - מה כדאי לי לעשות? התפתחות אישית 80
F לא יודע מה לעשות עם הביטקוין קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 56
E האם כדאי לעשות ביטוח אכ”ע פרטי צרכנות פיננסית 62
א עד כמה שווה לעשות שב"ן? צרכנות פיננסית 4
L מה ניתן לעשות עם סכום פנוי של יורו לשנה? שוק ההון 10
I מתקשה לעשות סדר וליישם - צריך עזרה דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 38
T הצהרת הון - לעשות לבד או לשלם לרואה חשבון? מיסים 14
C מה לעשות עם הכסף לאבא חולה מאוד פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 20
hommie האם יש מה לעשות עם דמי הניהול? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
י מישהו יכול לעשות לי סדר בנושא מיסוי? שוק ההון 0
ר מתקשה במציאת זוגיות רצינית עקב מצב כלכלי של הוריי, מה כדאי לעשות ? אוף טופיק 223
ז מה לעשות עם קרן השתלמות שצריך בטווח זמן בינוני שוק ההון 10
א מה לעשות במט״ח שיש לי? שוק ההון 80
ה מובטל ורוצה לעשות הסבת מקצוע התפתחות אישית 3
T ביטוח בריאות לתינוק בן חודש? חשוב לעשות או בזבוז כסף? צרכנות פיננסית 11
RL132 מיואש מהבנק שלא מצליח לעשות ניוד לIB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
M מה לעשות כשקיבלנו הצעת משכנתא מבנק ובשאר הבנקים אמרו שהם לא יכולים לשפר נדל"ן 4
ד מה לעשות עם בגדים משומשים במצב מצוין? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 2
A התייעצות: מה לעשות עם כסף בקופת גמל ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
ע הון עצמי גבוה מה לעשות ברכישת דירה ראשונה נדל"ן 34
ד ביטוח דירה - מה לעשות כשהביטוח שולח אנשים לא מקצועיים צרכנות פיננסית 11
י מתקשה לעשות את הצעד - דירה להשקעה נדל"ן 16
N התחתנו ואנחנו שוקלים למזג את תיקי ההשקעות שלנו, מה הדרך הכי טובה לעשות זאת? או שאולי לא כדאי?... שוק ההון 11
Vit7 רעיונות מה לעשות מכאן צרכנות פיננסית 8
E מה ניתן לעשות כדי לגדר את עצמי מבחינה תעסוקתית התפתחות אישית 19
א מה עדיף לי לעשות עם המט״ח? שוק ההון 36
א יש דרך לעשות סימולציית מס בברוקרים/בנקים ? שוק ההון 9
A דרכים לעשות כסף מהמצב שוק ההון 4
א מה לעשות אם אין כסף להשקיע? ומה עושים כשרוצים לקנות משהו יקר? שוק ההון 13
גימפל "הודעה בגין סיום תקופת ההטבה באקסלנס טרייד", יש מה לעשות? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
ה שוקל לעשות הסבת קריירה למתכנן פיננסי + סוכן ביטוח פנסיוני, כמה רווחית יכולה להיות קריירה כזו? יזמות והגדלת הכנסות 83
ר מה לעשות עם הכסף שוק ההון 9
I איך והאם אדם פשוט יכול לעשות שורט על מנייה בודדת? פוסטים מאיכות נמוכה 2
M התלבטות/ סקר להורים- האם כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי לתינוק מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
algo.il ניוד ETF דואלי מברוקר זר לברוקר ישראלי - מישהו הצליח לעשות ולהנות ממיסוי ריאלי? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
אלן מור מפתח תוכנה שרוצה לעשות יותר הנדסת תוכנה, רק גאמפ״א? התפתחות אישית 7
Count Olaf מה לעשות בשוק ביום שאני מקבל אזרחות פורטוגזית? שוק ההון 10
ת שתי קרנות השתלמות לאותו מקום עבודה - מה לעשות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
B מה לעשות עם קופת גמל להשקעה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6

נושאים דומים

Back
למעלה