יש לי IRA קרן השתלמות במיטב דש.
אין לי איש קשר שם
כל פעם אני צריכה לשלוח מייל, וחוזרים אליי אחרי יום.
זה ככה לכולם? או שיש כאלה שכן מקבלים איש קשר אישי?
לצורך העניין אני רוצה לבצע פעולת מכירה מהירה ויש לי תקלה במערכת, אין לי עם מי לדבר SOS
גם אצלי ככה, לפני מספר שנים היה לי סוכן זמין, אבל כבר הרבה זמן הקשר איתם רק דרך שירות הלקוחות.
היו מקרים שהתקשרתי ועברתי בין נציגי שירות עד שקיבלתי מענה.
יש לי IRA קרן השתלמות במיטב דש.
אין לי איש קשר שם
כל פעם אני צריכה לשלוח מייל, וחוזרים אליי אחרי יום.
זה ככה לכולם? או שיש כאלה שכן מקבלים איש קשר אישי?
לצורך העניין אני רוצה לבצע פעולת מכירה מהירה ויש לי תקלה במערכת, אין לי עם מי לדבר SOS