• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

האם יש לכם איש קשר בIRA שאותו אתם יכולים לשאול שאלות?

  • פותח הנושא פותח הנושא nimib
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nimib

משתמש סולידי
הצטרף ב
27/6/18
הודעות
242
דירוג
15
יש לי IRA קרן השתלמות במיטב דש.
אין לי איש קשר שם
כל פעם אני צריכה לשלוח מייל, וחוזרים אליי אחרי יום.
זה ככה לכולם? או שיש כאלה שכן מקבלים איש קשר אישי?
לצורך העניין אני רוצה לבצע פעולת מכירה מהירה ויש לי תקלה במערכת, אין לי עם מי לדבר SOS
 
גם אצלי ככה, לפני מספר שנים היה לי סוכן זמין, אבל כבר הרבה זמן הקשר איתם רק דרך שירות הלקוחות.
היו מקרים שהתקשרתי ועברתי בין נציגי שירות עד שקיבלתי מענה.
 
לצורך העניין אני רוצה לבצע פעולת מכירה מהירה ויש לי תקלה במערכת, אין לי עם מי לדבר SOS
ניסית לדבר עם חדר המסחר? לרוב הם עוזרים בבעיות עם המסחר עצמו.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
יש לי IRA קרן השתלמות במיטב דש.
אין לי איש קשר שם
כל פעם אני צריכה לשלוח מייל, וחוזרים אליי אחרי יום.
זה ככה לכולם? או שיש כאלה שכן מקבלים איש קשר אישי?
לצורך העניין אני רוצה לבצע פעולת מכירה מהירה ויש לי תקלה במערכת, אין לי עם מי לדבר SOS
את שואלת לגבי שירותי תמיכה בגמל או לגבי המסחר עצמו?

אם זה מסחר, תדברי ישירות עם חדר המסחר של הברוקר שבחרת. אין סיבה לעבור דרך שירות הלקוחות של חברת הגמל.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
עידו ג איש מקצוע - מה חשוב לכם? יזמות והגדלת הכנסות 25
H כך תקבלו הלוואה בחינם מפייבוקס - ועוד ישלמו לכם על זה! צרכנות פיננסית 53
N האם יש לכם הגבלה על שווי פקודה במערכת מסחר? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
J האם יש לכם תיק השקעות אחד? שוק ההון 2
ש להיכנס לביטקוין עכשיו שהוא בשמיים.. נראה לכם נכון ? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 3
B סקר עובדי הייטק: כמה המעסיק מפריש לכם לפנסיה ברכיב התגמולים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
פיטר גריפין כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים - מה מהם שווה לכם? צרכנות פיננסית 151
א האם יש לכם המלצה לקרנות אג"ח אמריקאי (קונצרני) שוק ההון 14
YoniLevy אילו המלצות יש לכם לבן 19? פוסטים מאיכות נמוכה 9
deussex מה עושה לכם טוב - הרגשה טובה התפתחות אישית 60
סול מה חשוב לכם בנכס מניב? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 7
M האם עליות המחירים פוגעת לכם בחיסכון? אוף טופיק 97
Y פתיחת חשבון בנק אמריקאי- איפה יש לכם חשבון? צרכנות פיננסית 69
adamshalev ספרו איזה השקעות עבדו לכם ב-2021 ואיזה לא? שוק ההון 95
J אספר לכם עליי וספרו לי איך לדעתכם כדאי לי להשקיע מיליון₪ שוק ההון 14
נ יש לכם המלצה על ספר העוסק באינפלציה ונזקיה התפתחות אישית 0
נ נראה לכם שיש אינפלציה בארץ בגלל הקורונה? פוסטים מאיכות נמוכה 8
נ במה אתם מתחרטים שלא "השקעתם" כשהייתה לכם אפשרות? אוף טופיק 40
Q אם היה לכם מליון שקל במזומן עכשיו שוק ההון 25
ג אחרי המבול - מה קונים? יש לכם נתונים מ2009? שוק ההון 3
נ כמה עולה לכם הרכב בחודש? אוף טופיק 86
L סקר ביטול הוי הכחול בוואטסאפ - יש לכם ווי כחול בווטסאפ או שביטלתם את זה? אוף טופיק 54
Myrath תקריות צרכניות שהיו לכם אוף טופיק 0
נ האם ההשקעות במניות תרמו לכם בהבטים לא כלכליים? שוק ההון 11
K ציטוטים שגרמו לכם לחשוב אוף טופיק 189
P יש לכם אפשרות לקחת הלוואה בריבית שלילית, מה אתם עושים? שוק ההון 75
R גם לכם נעלם כסף מהחשבון (IBI טרייד)? שוק ההון 11
מתכנת סקר: יש לכם רכב? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 34
ס איזה פוסטים הכי עזרו לכם לעשות את הצעד ולהתחיל להשקיע ? שוק ההון 1
bobby TWS של Interactive Brokers - גם לכם הוא איטי? אוף טופיק 82
S כמה שנים נותרו לכם לפרישה? (לעצמאות כלכלית) מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 50
ח איך אתם מאזנים? בהנחה שיש לכם תיק סולידי עוקב מדדים. שוק ההון 41
אני חדש ביטוח דירה - יש לכם? חובה? מה לשים לב? מספר שאלות צרכנות פיננסית 3
L יש לכם המלצה למזרן? אוף טופיק 68
ביולוג ירושלמי התוספים הכי טובים שיש לכם בדפדפן Chrome. אוף טופיק 70
I חישוב תשואה בתיק בסגנון "בעצם, יש לכם רק תיק השקעות אחד" שוק ההון 3
חסכונית אז כמה אאוטפיטים יש לכם לעבודה משרדית? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 23
ליאת - איפה שיש רצון... מה קשה לכם במעבר לסולידיות? (הפוסט באישורה של דורין) אוף טופיק 32
Nimrod ביג שוט ?? גם לכם קופצות כל הזמן פרסומות שלהם בפייסבוק דרך מלא דפים שהם משתמשים בהם ? אוף טופיק 18
K האמת האוביקטיבית חשובה לכם? אוף טופיק 61
מתכנת TheMarker - בעלי אזרחות אמריקאית? האמריקאים רוצים להכניס לכם יד לכיס שוק ההון 28
adamshalev יש לכם שאלה? תתחילו כאן שוק ההון 39
H בעצם, יש לכם רק תיק השקעות אחד דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 89
adamshalev קרנות איריות - כל מה שרציתם לדעת והסתחרר לכם הראש מרוב דיונים שוק ההון 838
Kipodi המחלקה לדרדור לקוחות בבנק: "קנו מהכסף שאין לכם צרכנות פיננסית 0
M איש מקצוע להשוואה בין ביטוחים פרטיים צרכנות פיננסית 5
ע איזה איש מקצוע צריך להזמין? אוף טופיק 5
F מחפש איש מקצוע עם נסיון במסחר אוף טופיק 0
איש ירח התיק של איש ירח שוק ההון 7
ygkeeper המלצה על איש מקצוע להחזר מס מיסים 19

נושאים דומים

Back
למעלה