S Steven משתמש סולידי הצטרף ב 5/9/23 הודעות 111 דירוג 13 20/9/23 #1 שלום לכולם, האם יש אגחים שאפשר לקנות היום שהתשואה המובטחת לעוד מספר שנים (נגיד 3 שנים) הינו 8%-10% תשואה שנתית? כמובן שהכוונה היא תשואה מובטחת במידה ואני מחזיק במשך כל התקופה את האגח. אם כן אשמח להבין באיזה אגחים מדובר. תודה,
שלום לכולם, האם יש אגחים שאפשר לקנות היום שהתשואה המובטחת לעוד מספר שנים (נגיד 3 שנים) הינו 8%-10% תשואה שנתית? כמובן שהכוונה היא תשואה מובטחת במידה ואני מחזיק במשך כל התקופה את האגח. אם כן אשמח להבין באיזה אגחים מדובר. תודה,
חתול לילה משתמש בכיר הצטרף ב 8/3/15 הודעות 14,372 דירוג 23,101 20/9/23 #2 נכתב ע"י Steven: הינו 8%-10% תשואה שנתית? לחץ כדי להרחיב... אין דבר כזה
S Steven משתמש סולידי הצטרף ב 5/9/23 הודעות 111 דירוג 13 20/9/23 #3 נכתב ע"י חתול לילה: אין דבר כזה לחץ כדי להרחיב... תודה. מה צפי ריבית ריאלית בהשקעה באגח לתקופה בינונית (נגיד 3-5 שנים) בתקופה הנוכחית?
נכתב ע"י חתול לילה: אין דבר כזה לחץ כדי להרחיב... תודה. מה צפי ריבית ריאלית בהשקעה באגח לתקופה בינונית (נגיד 3-5 שנים) בתקופה הנוכחית?
חתול לילה משתמש בכיר הצטרף ב 8/3/15 הודעות 14,372 דירוג 23,101 20/9/23 #4 נכתב ע"י Steven: מה צפי ריבית ריאלית בהשקעה באגח לתקופה בינונית (נגיד 3-5 שנים) בתקופה הנוכחית? לחץ כדי להרחיב... 1-2% + מדד או 5% בלי הצמדה למדד
נכתב ע"י Steven: מה צפי ריבית ריאלית בהשקעה באגח לתקופה בינונית (נגיד 3-5 שנים) בתקופה הנוכחית? לחץ כדי להרחיב... 1-2% + מדד או 5% בלי הצמדה למדד
S Steven משתמש סולידי הצטרף ב 5/9/23 הודעות 111 דירוג 13 20/9/23 #5 נכתב ע"י חתול לילה: 1-2% + מדד או 5% בלי הצמדה למדד לחץ כדי להרחיב... 1-2% + מדד - הכוונה 1%-2% אחוז ריאלי? אם האינפלציה השנה היא באיזור ה 4% אנחנו מדברים על תשואה של 5%-6% אחוז? תודה רבה.
נכתב ע"י חתול לילה: 1-2% + מדד או 5% בלי הצמדה למדד לחץ כדי להרחיב... 1-2% + מדד - הכוונה 1%-2% אחוז ריאלי? אם האינפלציה השנה היא באיזור ה 4% אנחנו מדברים על תשואה של 5%-6% אחוז? תודה רבה.
חתול לילה משתמש בכיר הצטרף ב 8/3/15 הודעות 14,372 דירוג 23,101 20/9/23 #6 נכתב ע"י Steven: אם האינפלציה השנה היא באיזור ה 4% אנחנו מדברים על תשואה של 5%-6% אחוז? לחץ כדי להרחיב... אם זו האינפלציה שתהיה, לא זו שהייתה. גוגל: הסולידית אייק
נכתב ע"י Steven: אם האינפלציה השנה היא באיזור ה 4% אנחנו מדברים על תשואה של 5%-6% אחוז? לחץ כדי להרחיב... אם זו האינפלציה שתהיה, לא זו שהייתה. גוגל: הסולידית אייק
חתול לילה משתמש בכיר הצטרף ב 8/3/15 הודעות 14,372 דירוג 23,101 20/9/23 #7 נכתב ע"י Steven: 1-2% + מדד - הכוונה 1%-2% אחוז ריאלי? לחץ כדי להרחיב... כן
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אורי ג. משתמש בכיר הצטרף ב 10/8/15 הודעות 24,999 דירוג 35,441 20/9/23 #8 נכתב ע"י Steven: מה צפי ריבית ריאלית בהשקעה באגח לתקופה בינונית (נגיד 3-5 שנים) בתקופה הנוכחית? לחץ כדי להרחיב... תלוי בדרגת הסיכון שאתה מחפש.
נכתב ע"י Steven: מה צפי ריבית ריאלית בהשקעה באגח לתקופה בינונית (נגיד 3-5 שנים) בתקופה הנוכחית? לחץ כדי להרחיב... תלוי בדרגת הסיכון שאתה מחפש.