MarketTimer
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 7/12/16
- הודעות
- 1,652
- דירוג
- 1,444
משום מה נראה לכולם מאוד טבעי להחליט האם עדיף לקנות או לשכור דירה לפי תשואת השכירות: אם תשואת השכירות נמוכה אז עדיף לשכור ואם היא גבוהה אז עדיף לקנות.
על פניו נשמע הגיוני.
אבל מה ההבדל בין זה לבין להחליט מתי לקנות מניות לפי תשואת הדיבידנד שלהם?
או לחכות שהריבית תעלה לפני שמשקיעים באג"ח?
הרי בשני המקרים זה לא נותן לנו אינדיקציה אמיתית על התשואה הכוללת כי מחיר הכנס עצמו יכול לעלות/לרדת הרבה בזמן שמחכים.
אם נחיל את העצה המקובלת פה לגבי מניות, שאומרת שאם החלטת שאחוז מסויים מהתיק שלך צריך להיות במניות אז פשוט תקנה אותן כי בתוחלת אתה מפסיד את תוחלת התשואה היומית בכל יום שאתה מחכה, למה זה לא תקף באותה מידה לנדל"ן?
על פניו נשמע הגיוני.
אבל מה ההבדל בין זה לבין להחליט מתי לקנות מניות לפי תשואת הדיבידנד שלהם?
או לחכות שהריבית תעלה לפני שמשקיעים באג"ח?
הרי בשני המקרים זה לא נותן לנו אינדיקציה אמיתית על התשואה הכוללת כי מחיר הכנס עצמו יכול לעלות/לרדת הרבה בזמן שמחכים.
אם נחיל את העצה המקובלת פה לגבי מניות, שאומרת שאם החלטת שאחוז מסויים מהתיק שלך צריך להיות במניות אז פשוט תקנה אותן כי בתוחלת אתה מפסיד את תוחלת התשואה היומית בכל יום שאתה מחכה, למה זה לא תקף באותה מידה לנדל"ן?