רכשתי 11 מניות במחיר (שער ביצוע) של 204.47 - סה״כ 2249.17 דולר. לאחר זמן רכשתי מניה נוספת במחיר (שער ביצוע) של 205.3 דולר. סה״כ 2454.47 דולר בעבור 12 מניות, כלומר שער קניה ממוצע של 204.53 דולר. בפועל, אני רואה באפליקציה ששער הקניה הממוצע למניה הוא 205.79 דולר, כלומר עמלת הקניה של 7.5 דולר בעבור כל קניה, היא למעשה חלק ממחיר המניה. לדוגמה מחיר המניה הבודדת שקניתי, קפץ מ- 204.47 דולר ל- 212.8 דולר וחישוב שער הקניה הממוצע חושב לפי מחיר המניה בתוספת העמלה. האם זה תקין? תודה.