• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

האם בשלב הצבירה 100 אחוז מניות מבחינה רציונלית טהורה דעתכם?

  • פותח הנושא פותח הנושא orilimo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

100 אחוז מניות בצבירה אם היינו רובוטים כן או לא?


  • סך הכל מצביעים
    16
  • Poll closed .

orilimo

משתמש רגיל
הצטרף ב
24/12/22
הודעות
124
דירוג
69
פתחתי בפוסטים באיכות נמוכה כי היה שרשור דומה אם כי הוא דיבר על 100 אחוז מניות באופן כללי ולא רק בשלב הצבירה וגם בגלל שהשאלה הינה היפוטתית מטרתה לא לעזור לאדם לתכנן תיק. נניח מדובר באדם צעיר שמטרת ההשקעה שלו היא לפרוש כמה שיותר מוקדם? הסיכון שלו הוא כל שנה נוספת שהוא צריך לעבוד במקרה הכי גרוע הוא יעבוד מלא שנים. האם נכון להגיד שעליו להשקיע במאה אחוז מניות בגלל התוחלת ומקסימום לעבוד עוד. כמובן שהכוונה היא בלי קשר לקרן החירום שלו. מה דעתכם?
 
אני בדעה של 100% השקעה בקרנות מחקות מנייתיות מפוזרות היטב (בעדיפות לקרן אחת או שתיים בלבד).
אבל לא הייתי מחזיקה לאורך שנים בתיק המורכב ממניות ספציפיות בשום אופן. נהפוך הוא - זה תיק שנועד לסוחרים שיודעים (או חושבים שיודעים) את מה לקנות ומתי לקנות ולמכור.
 
אנו לא רובוטים
הסולידית כבר כתבה את הנימוקים העיקריים
 
האם נכון להגיד שעליו להשקיע במאה אחוז מניות בגלל התוחלת ומקסימום לעבוד עוד. כמובן שהכוונה היא בלי קשר לקרן החירום שלו. מה דעתכם?
לא יודע מה כדאי לרובוט.
לאדם כדאי להתנסות קודם בסכומים צנועים, והוא לא יידע באמת מה התשובה עד שהוא יפסיד ביום סכום של 6 ספרות.
 
בגלל זה:

במילים אחרות, אפשר להשיג תשואה דומה בסיכון מופחת ע"י פיזור על פני מספר סוגי נכסים - כל עוד הם לא קורלטיביים.
זה נהיה מאתגר יותר מבעבר, אבל זה עדיין אפשרי במידה מסויימת.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נניח שחסכת 49% מהכסף שאתה צריך כדי לפרוש, ומציעים לך הימור: בסיכוי חצי ישלימו לך את ה-51% הנותרים, בסיכוי חצי תאבד הכל. תיקח את ההימור בגלל התוחלת ומקסימום תעבוד עוד?
לא שאני אומר ששוק ההון זה אותו דבר, פשוט להסתכל רק על התוחלת זה לא הכל... אולי לחכות 20 שנים עד לפרישה זה לא יותר גרוע פי 2 מבחינתי מאשר לחכות 10 שנים, אלא יותר.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
G השקעה באגח ממשלתי ארוך בשלב הצבירה שוק ההון 9
B שאלות על פינוי בינוי במסגרת התחדשות עירונית בשלב התחלתי נדל"ן 16
נ התלבטות על הקצאת נכסים בשלב המשיכה שוק ההון 9
T פינוי בינוי בשלב מתקדם. נדל"ן 6
קפיטליסט מרושע ויתרנו על דירה בשלב מתקדם - האם אנחנו צריכים לשלם לעו"ד? נדל"ן 18
Gari קרנות סל על מדדים סקטורים\מדדים דפנסיביים בשלב המשיכה כדי למזער נעילת הפסדים בשוק דובי שוק ההון 36
R החזר מס רווח הון ששולם בעקבות הפסד הון בשלב מאוחר יותר מיסים 1
sharon שכירת דירה בשלב המשיכה\פרישה ללא הכנסות ממשכורת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 18
M בחירת קרן פנסיה בשלב שבו מתחילים למשוך קצבה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
P משכנתא בשלב מאוחר נדל"ן 6
B פתיחת סכום העסקה בשלב הטיוטות נדל"ן 31
ה מציאת דירה בשיווק בשלב א נדל"ן 3
Aslan השקעה במניות דיבידנד בשלב צמיחה שוק ההון 15
ד קניה בשלב מוקדם נדל"ן 13
C חיסכון להוצאות גדולות בשלב צבירת הון שוק ההון 27
ptom הצטרפות לסטארטפ בשלב מוקדם התפתחות אישית 30
T שאלה ההיפותטית במסחר בשלב טרום פתיחת המסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
M קנית קרן אירית בשלב הרציף שוק ההון 5
Q ביקושים והיצעים בשלב הטרום שוק ההון 4
A בשלב החסכון, רוצה לפרוש בחו"ל יומני מסע אישיים 38
ה פנסיה לשכירים אפשריות נוספות למי שרוצה להגדיל את הצבירה וגם את האובדן כושר עבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
חובב_פנסיה2022 קרן פנסיה עם דמי ניהול 0% על הצבירה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
H אג״ח גלובלי אחרי שלב הצבירה שוק ההון 1
F אסטרטגיית קניית ETF בIRA עם הצבירה שוק ההון 13
C תיק השקעות לשלב הצבירה שוק ההון 1
הק995 שיטה להוזלת דמי הניהול על הצבירה בקופות גמל וקרנות השתלמות שוק ההון 10
Waler רכישה פר-פלח כדרך להגביר תשואה לאורך זמן בתקופת הצבירה? שוק ההון 1
א 100% קל״צ בריבית אפסית- איך זה היה? נדל"ן 50
D ביטוח תאונות ב93 ש"ח לחודש(1,100 בשנה סתם?) צרכנות פיננסית 13
T 100,000 פנויים - איזה מסלול הכי "כלכלי" לפרוע במשכנתה והאם בכלל? נדל"ן 9
$$$ טראמפ $$$ מה עושים עם 100,000 שקל שחייבים להביא תשואה גבוהה?? שוק ההון 63
ה נאסד"ק 100 לעומת S&P 500 שוק ההון 31
א הפחתת הסיכון והריכוזיות בנאסד״ק 100 שוק ההון 1
א ספליט 1-100 בקרן מחקה S&P500 של אינסבקו... קורה? שוק ההון 18
M תושב ישראלי, אזרח אמריקאי. האם הגיוני להשקיע את 100% מהכסף שאני לא צריך בקרוב בארה"ב? שוק ההון 12
Williamsburg 100$ מתנה מוואן זירו בפתיחת כרטיס אשראי בנקאי צרכנות פיננסית 9
ש נאסדק 100 מול סנופי שוק ההון 15
W מגדל S&P 100 ישראל שוק ההון 2
הסולידית ✯ 100 ₪ במתנה מ-Bits of Gold ✯ קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 0
D פיקדון TWINWIN דולרי על מדד הנאסד"ק 100 VS קרן כספית שוק ההון 17
D דוח שנתי למס הכנסה 1301 - פטור מס בגין נכות זמנית 100% - באיזה סעיף לציין? מיסים 6
P רכב כהוצאה מוכרת 100% מיסים 3
M האם שווה להשקיע בנאסד''ק 100 ממונף פי 3 שוק ההון 45
ש משכנתא 100% קל"צ נדל"ן 15
T משכנתא 100% פריים נדל"ן 43
E s&p 500 , נסד"ק 100, מדד עולמי, יש לי את כולם. אבל במה עדיף להשקיע? שוק ההון 23
חתול לילה מועדון ה- 100 שוק ההון 13
F תיק משני למטרה קרובה יותר, 100% סנופי שקלי, דעתכם? שוק ההון 15
ש קרן עולמית 100% שוק ההון 11
S לשכור ולהשקיע במדד או לקנות - באירופה עם 100% משכנתא וסבסוד הריבית נדל"ן 5

נושאים דומים

Back
למעלה