• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

האם בן 14 צריך לשלם מס \ לדווח למס הכנסה על רווחים מפרסומות ב youtube?

yik - financial planner

משתמש בכיר
הצטרף ב
17/2/15
הודעות
2,232
דירוג
2,100
הי,
הבן שלי בן 14 ויש לו ערוץ ב youtube שהוא מעלה לשם סרטונים שיצר. הוא נרשם לתוכנית של adsense לקבל רווחים מפרסומת.
הוא נרשם עם השם שלו ומילא מסמכי מס של ארה"ב(נראה לי W8) כולל בקשה להטבה מס בגין אמנת מס ישראל-ארה"ב.
לפי מה שהיה כתוב שם לא ינכו לו מס במקור על הרווחים(כתוב 0% מס).
זה נחשב הכנסה מעבודה? או זה הכנסה מסוג אחר?
בעקרון הוא אמור לשלם על הרווחים אילו מס בארץ,לא? אבל בשל נקודות זיכוי לא אמור להיות מס...
האם הוא צריך לדווח על הרווחים האילו? איך?
מצאתי את הקישור הזה בכל זכות, על נערים שעובדים בארץ
תודה
 
הי,
הבן שלי בן 14 ויש לו ערוץ ב youtube שהוא מעלה לשם סרטונים שיצר. הוא נרשם לתוכנית של adsense לקבל רווחים מפרסומת.
הוא נרשם עם השם שלו ומילא מסמכי מס של ארה"ב(נראה לי W8) כולל בקשה להטבה מס בגין אמנת מס ישראל-ארה"ב.
לפי מה שהיה כתוב שם לא ינכו לו מס במקור על הרווחים(כתוב 0% מס).
זה נחשב הכנסה מעבודה? או זה הכנסה מסוג אחר?
בעקרון הוא אמור לשלם על הרווחים אילו מס בארץ,לא? אבל בשל נקודות זיכוי לא אמור להיות מס...
האם הוא צריך לדווח על הרווחים האילו? איך?
מצאתי את הקישור הזה בכל זכות, על נערים שעובדים בארץ
תודה
לעניות דעתי הוא יהיה חייב עוסק פטור בשביל לדווח, גם אם לא ישלם מס הכנסה, יש מסים אחרים שהוא צריך לשלם (מס בריאות וכו׳)
תוכל לשתף מה הסכום? אם זה 200 שקל בחודש לא הייתי מדווח (במקרה הגרוע קל לשלוף את הקלף של ״אני ילד בן 14 מה לי ולמסים״)
 
אם כי כתוב:
״אסור לנכות משכרם של בני נוער (מתחת לגיל 18) דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות.״
אבל זה לא אומר שלא משלמים את זה (המעסיק)
אני לא בטוח אם יש חוקים ספציפיים לנוער עצמאי

לא מייעץ ולא ממליץ
 
עדיןן לא ידוע מה יהיו ההכנסות. הוא רץ עם זה כמה חודשים ורק בימים האחרונים עבר איזה סף מסוים שאפשר לו להצטרף. והוא הפעיל את זה היום. כלומר מהיום הוא מתחיל להרוויח. כרגע הוא יצבור באתר. הוא יכול לשלוט מתי למשוך את זה לחשבון בנק. כמה זה יהיה? זה תלוי בו, במספר הסרטונים ובפופולריות שלהם...
 
אמנם ממאקו, אבל נראה רלוונטי.
לפתוח עוסק פטור על פרוטות, הם ליצנים? אין איזה הליך מקוצר?
 
לפתוח עוסק פטור על פרוטות, הם ליצנים? אין איזה הליך מקוצר?
רשויות המס לא יודעות מה תהיה ההכנסה. אמנם זה לא נפוץ, אבל כנראה שיש כמה בני נוער שמצליחים להכניס גם סכומים יפים. הייתי ממתין לראות מה ההכנסה בפועל לפני שהייתי רץ לפתוח עוסק.
בכל אופן, גם פתיחת עוסק היא הליך פשוט יחסית. צריך לזכור לסגור את העסק כשהוא מפסיק להכניס ממנו, וכמובן לדווח.
במקום מסויים זה דווקא יכול להיות שיעור טוב לחיים עבור הילד, אם יש לו חוש יזמי.
 
אין חובת דיווח של קטין למס הכנסה עד הכנסה שנתית של משהו כמו 90 אלף, לא זוכר את הסכום המדוייק.
ביטוח לאומי הוא צריך לשלם, אבל מדובר על משהו כמו 0.2% עד 60% מהשכר הממוצע ועל פחות מאחוז מעל זה.

לא יודע אם הוא צריך לפתוח עוסק פטור ורק לא חייב בדיווח...

לא איש מקצוע, השימוש בתוכן הרשומה על אחריות הקורא בלבד.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Elliott ממוצע 83 מדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה צריך עצה + שאלה על בן גוריון תואר שני התפתחות אישית 12
A למה בן אדם עובד בישראל (עם פנסיה) לא צריך ביטוח חיים צרכנות פיננסית 62
A בן 23 מתלבט לגבי הנדסת חשמל \ הנדסת מכונות התפתחות אישית 3
א ביטוח בריאות פרטי לברנש בן 19 צרכנות פיננסית 0
P בן 19 שוקל לנשור מתואר בהנדסת חשמל, מתלבט מה לעשות התפתחות אישית 32
S בן 23, תקוע תעסוקתית, מתקשה עם מסגרות לימודיות יומני מסע אישיים 29
B משיכת פיצויים במעבר מקום עבודה - בן 25 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
MichaelScott רובוטיקה לילד כמעט בן 6 אוף טופיק 6
algo.il התנהלות נכונה עם קרן פנסיה עבור בן 39 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
B בעיות חברתיות אצל ילד בן 10 אוף טופיק 107
M בניין חדש בן שנה אבל אין חוק מכר בעסקה נדל"ן 14
I בן 23 מתלבט אם להיכנס לתחום ההייטק אוף טופיק 11
N בן 25. לאיזה תואר להירשם ואיזה מסלול לקחת? התפתחות אישית 7
T ביטוח בריאות לתינוק בן חודש? חשוב לעשות או בזבוז כסף? צרכנות פיננסית 11
A בן זוג רשום מיסים 1
A משכנתא עם שיעבוד של בן אדם אחר נדל"ן 0
T בן 23 - מחשבות על צעדי ההמשך ! יומני מסע אישיים 1
K הפקדת כספים לIB מחשבון של בן משפחה מדרגה ראשונה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
T עדכון תמהיל משכנתא בן 3 עבור דירה להשקעה נדל"ן 15
ג השקעה לטווח ארוך מאוד - איך אני משקיעה עבור ילד בן שנתיים דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 13
S בן 35 רוצה אבל מפחד לעזוב את הבית של ההורים אוף טופיק 40
L לשתות משהו קר בלב מדבר - בן 34 מתחיל (כמעט) מאפס יומני מסע אישיים 41
M בן 15 שמנסה ללמוד ולהתפתח יומני מסע אישיים 17
V איזה מסלול בקרן פנסיה עדיף למישהו בן 35 - מניות, עוקב סנופי או משהו אחר? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 17
M לימודים בניגוד להיגיון - בן 24 יומני מסע אישיים 46
N לא בלב שלם לגבי המקצוע שאני לומד, הנדסאי בניין בן 27 אוף טופיק 6
N בחירת מסלול השקעה פנסיה והשתלמות לשכיר בן 51 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
T עצמאי בן 70, כדאי לפתוח השתלמות או פנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
מ דוח למס הכנסה -בן זוג רשום במערכת צרופות לרווק פוסטים מאיכות נמוכה 2
S בן 16 - היכן כדאי לפתוח חשבון בנק? צרכנות פיננסית 1
E מתלבט איך להשקיע- בן זוג אמריקאי מיסים 11
S בן 26, יומן שיתוף יומני מסע אישיים 31
כ בן 30 ולא רואה את האופק התפתחות אישית 27
B סטודנט בן 28 למנהל עסקים ומדעי המחשב ומאוד מבולבל. התפתחות אישית 3
Y ייעוץ לגבי תיק השקעות - בן 28, רווק שוק ההון 18
T בן 25 מתחיל מסע יומני מסע אישיים 10
I בן 26 - יוצא לדרך, טייק 2# יומני מסע אישיים 8
Bosco התלבטות קשה - השקעה עבור בן משפחה שוק ההון 32
E בן 19 חדש בתחום דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 2
E בן 19 לא יודע איפה להתחיל שוק ההון 7
T בן 18 שלא יודע מאיפה להתחיל שוק ההון 11
O מס רכישה בדירה של בן זוג אחד עם הסכם ממון מיסים 18
N כיוון החיים של בן 24 התפתחות אישית 5
ג לבטים של בן 22 יומני מסע אישיים 8
נגב איך מסתדר בן זוג הייטקיסט של קרייריסטית שקיבלה משרה בארה"ב מבחינת ויזת עבודה ומיסים? מיסים 13
E בן 15, מחפש איפה להשקיע את הכסף יומני מסע אישיים 18
Gun איך לחסוך כסף בתור בן 18 שגר לבד (לפני הצבא?) מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 23
TheTieMan המסע שלי - מלא למידה, מתחיל עם משהו ומסיים בלא נודע (בן 23) יומני מסע אישיים 17
Mufasa קניית דירה ראשונה להייטקיסט בן 26 נדל"ן 87
מ בן משפחה שמשחק משחק מסוכן אוף טופיק 15

נושאים דומים

Back
למעלה