אנא-אל
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 20/2/15
- הודעות
- 2,193
- דירוג
- 2,555
המאמצים העיקריים שלי בשלב זה הם בנושאי התייעלות, פרודוקטיביות ופישוט.
מבחינתי זה הבסיס לכל ועד שלא אסיים את השלב הזה אני לא יכולה להתקדם לשלבים הבאים (לימודים גבוהים, השקעות, לצאת מהבית).
למען האמת זה גוזל את זמני היקר בטווח הקצר והבינוני, יש שאומרים תירוצים... אבל אלה כלים עם ערך עצום עבורי ומעניין אותי מאד איך אנשים אחרים "מארגנים" את החיים שלהם. אם בכלל.
אני לא רוצה להאריך אבל בגדול לקח לי המון המון זמן לפשט את זה ל:
1. שגרה או routine:
שכרגע זה מתמקד בספורט ותרגילים אחרים שאני צריכה רק לסמן וי כל יום.
כשזה כתוב זה מוריד ממני את הצורך לזכור, ואמור לעזור להתמיד (ניסיתי מלא מחברות דפים ואפליקציות שלא עבדו- לא השתמשתי באקסל מעולם עד לאחרונה ובינתיים זה עובד הכי טוב אבל טעון שיפור רב)
2. עיבוד מידע- היו לי אינספור דפים מבולגנים שלא הצלחתי לסדר בקלסרים (כי זה רק רוחבי ולא לעומק) לפני שגיליתי את נפלאות הגוגל דוקס רק לפני כמה חודשים. ויש לי לעשות תיקון פסיכולוגי של חרדת בחינות מימיי בית ספר.
3. הדבר האחרון זה ניהול משימות/ To Do.
אז גם לקח לי כמה שנים להתנסות. בהתחלה ניסיתי מחברות אבל לא הצלחתי לעשות ככה תיעדוף וגם לא פרויקטים (משימה שיש בה המון משימות קטנות).
אז כרגע אני משתמשת באפליקציה ממש טובה שנקראת wunderlist שיש בה תיקיות (רפואי, פיננסי, לימודים וכו') בכל תיקייה יש פרויקט שבתוכו רושמים את תתי המשימות, ומשימות חשובות מסמנים בכוכב (תיעדוף) והן מופיעות ברשימה של פריטים שמסומנים בכוכב.
ואז כל יום לפני השינה מסתכלים ברשימה הזאת של הכוכבים ורושמים ביומן (הפיזי, לא מתרגלת ליומן גוגל) את המשימות למחר ושלום על ישראל.
אשמח אם תחלקו איך אתם מנהלים את הזמן שלהם.
מבחינתי זה הבסיס לכל ועד שלא אסיים את השלב הזה אני לא יכולה להתקדם לשלבים הבאים (לימודים גבוהים, השקעות, לצאת מהבית).
למען האמת זה גוזל את זמני היקר בטווח הקצר והבינוני, יש שאומרים תירוצים... אבל אלה כלים עם ערך עצום עבורי ומעניין אותי מאד איך אנשים אחרים "מארגנים" את החיים שלהם. אם בכלל.
אני לא רוצה להאריך אבל בגדול לקח לי המון המון זמן לפשט את זה ל:
1. שגרה או routine:
שכרגע זה מתמקד בספורט ותרגילים אחרים שאני צריכה רק לסמן וי כל יום.
כשזה כתוב זה מוריד ממני את הצורך לזכור, ואמור לעזור להתמיד (ניסיתי מלא מחברות דפים ואפליקציות שלא עבדו- לא השתמשתי באקסל מעולם עד לאחרונה ובינתיים זה עובד הכי טוב אבל טעון שיפור רב)
2. עיבוד מידע- היו לי אינספור דפים מבולגנים שלא הצלחתי לסדר בקלסרים (כי זה רק רוחבי ולא לעומק) לפני שגיליתי את נפלאות הגוגל דוקס רק לפני כמה חודשים. ויש לי לעשות תיקון פסיכולוגי של חרדת בחינות מימיי בית ספר.
3. הדבר האחרון זה ניהול משימות/ To Do.
אז גם לקח לי כמה שנים להתנסות. בהתחלה ניסיתי מחברות אבל לא הצלחתי לעשות ככה תיעדוף וגם לא פרויקטים (משימה שיש בה המון משימות קטנות).
אז כרגע אני משתמשת באפליקציה ממש טובה שנקראת wunderlist שיש בה תיקיות (רפואי, פיננסי, לימודים וכו') בכל תיקייה יש פרויקט שבתוכו רושמים את תתי המשימות, ומשימות חשובות מסמנים בכוכב (תיעדוף) והן מופיעות ברשימה של פריטים שמסומנים בכוכב.
ואז כל יום לפני השינה מסתכלים ברשימה הזאת של הכוכבים ורושמים ביומן (הפיזי, לא מתרגלת ליומן גוגל) את המשימות למחר ושלום על ישראל.
אשמח אם תחלקו איך אתם מנהלים את הזמן שלהם.
נערך לאחרונה ב: