• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

האם אחזקת תיק מניות במספר ברוקרים שונים מחייבת בהגשת דוח שנתי?

  • פותח הנושא פותח הנושא Descartes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Descartes

משתמש רגיל
הצטרף ב
18/9/21
הודעות
89
דירוג
64
שלום,

יש לי תיק מניות בבית השקעות בארץ שממנו מנוכה מס במקור מבלי שאני אגיש דוח שנתי.

אני מעוניין לפתוח בנוסף תיק השקעות בIB למען פיזור סיכונים.

ניסתי למצוא קצת מידע ברשת, אבל המידע די סותר.
אם יש לי תיק בבית השקעות בארץ ובנוסף תיק בחו"ל שבו אני לא מוכר מניות כלל אלא רק קונה ובנוסף לא אחזיק שם מניות דיבידנד. האם במצב כזה אני מחוייב בהגשת דו"ח שנתי?
 
אם יש לי תיק בבית השקעות בארץ ובנוסף תיק בחו"ל שבו אני לא מוכר מניות כלל אלא רק קונה ובנוסף לא אחזיק שם מניות דיבידנד. האם במצב כזה אני מחוייב בהגשת דו"ח שנתי?
לא מחוייב, אלא אם כן:
1. העברת יותר מ- 500K בשנה
2. אתה מחזיק יותר מ- 2M
3. אתה מקבל ריבית על העו"ש שם

ייתכנו תנאים נוספים ששכחתי.
 
לא מחוייב, אלא אם כן:
1. העברת יותר מ- 500K בשנה
2. אתה מחזיק יותר מ- 2M
3. אתה מקבל ריבית על העו"ש שם

ייתכנו תנאים נוספים ששכחתי.
תודה על התשובה.
2. מחזיק יותר מ2 מיליון בטוטאל או בברוקר זר בלבד?
3. הסעיף הזה "דופק" קצת הכל, לא? כי להבנתי אם יש כסף ששוכב בעו"ש, אז אוטומטית אני מקבל ריבית, לא?
יש איזשהי אופציה להתגבר על הסעיף הזה?
 
יש מישהו שעושה את זה בפועל ויכול להאיר אור על הנושא?
מישהו מנהל תיק השעות גם בברוקר ישראלי וגם בברוקר זר?
 
3. הסעיף הזה "דופק" קצת הכל, לא? כי להבנתי אם יש כסף ששוכב בעו"ש, אז אוטומטית אני מקבל ריבית, לא?
 
לא מחוייב, אלא אם כן:
1. העברת יותר מ- 500K בשנה
2. אתה מחזיק יותר מ- 2M
3. אתה מקבל ריבית על העו"ש שם

ייתכנו תנאים נוספים ששכחתי.
רק למען הסר ספק
1,2 הכוונה לדולרים נכון?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
H איסור אחזקת ני"ע לתושב מס בארה"ב בבתי השקעות/בנקים בארץ - לאיפה ואיך מעבירים תיק השקעות עם ני"ע ישראליים? שוק ההון 46
ה פלטפורמת אחזקת תיק פאסיבי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
ב אחזקת דולרים לעומת שקלים וקרנות כספיות שוק ההון 5
P הרחבת אחזקת נשק פרטי? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 22
the-hexx שאלות על אחזקת אג"חים ואירועי מס בחשבון דולרי במיטב דש שוק ההון 12
M נוסחה לכדאיות אחזקת RSU - יש חיה כזאת? שוק ההון 14
H אחזקת חשבון השקעות זר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ש תשלום מיסים בגין אחזקת נכס\חשבון בנק בארה"ב מיסים 6
P מיסוי על אחזקת MLP ודרך עקיפה אפשרית מיסים 0
E דמי אחזקת רכב או החלפת ההטבה בשכר ברוטו גבוה יותר בגובה דמי החזקת הרכב, מה עדיף מבחינת מס? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 5
A אחזקת רכב צרכנות פיננסית 1
unrealx מכתב שחבר קיבל מאקסלנס ולא הצלחתי להבין לגבי אחזקת מנייה שוק ההון 4
S כיצד נגבים דמי ניהול ודמי נאמנות עבור אחזקת קרן נאמנות ומתי הם נגבים? שוק ההון 1
romrom שיקולים בפיזור מניות בעת אחזקת RSU שוק ההון 23
the_newbie התייעצות לגבי אחזקת רכב - שאלה להייטקיסטים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 4
unrealx אחזקת מנייה לטווח קצר שוק ההון 14
L עלויות אחזקת בית צרכנות פיננסית 6
R שאלת נדל״ן - אחזקת שטח מול מכירה שוק ההון 39
wa11a עלות אחזקת רכב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 156
Johnnie אחזקת רכב באופן סולידי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 11
GentleGiant אחזקת אג"ח אחד במקום קרן אג"חית שוק ההון 27
N אחזקת רכב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 21
ERE בלי ה E סוגיית המטבע של אחזקת ETF שוק ההון 12
A התלבטות לגבי איך לבנות תיק. שוק ההון 6
R חלוקה מחדש של תיק השקעות 1.1m שוק ההון 8
L פתיחת תיק השקעות שוק ההון 16
C אסטרטגיית הנזלת תיק מניות לפני תשלום הלוואת קבלן - דירה על הנייר נדל"ן 7
P איך לדעת אם למישהו יש תיק בהוצאה לפועל? אוף טופיק 4
ח מבנה תיק משפחתי: IB / בית השקעות / חשבון משותף – פשטות מול מורכבות דיווח שוק ההון 17
K חו״ד על תיק שוק ההון 5
ח שיתוף תיק השקעות, יומן מסע והתאמות יומני מסע אישיים 12
ב תיק השקעות במיטב טרייד שוק ההון 3
A איפוס תיק לצורך יצירת מגן מס שוק ההון 6
S פתיחת תיק במס הכנסה על השכרת דירה מיסים 8
T התייעצות | מימוש תיק השקעות לצורך רכישת דירה להשקעה נדל"ן 28
Y תיק All-Weather שוק ההון 12
hommie העברת תיק מבנק לבית השקעות שוק ההון 6
ש העברה של תיק ני"ע מבנק לברוקר בנסיבות סבוכות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 20
D סגירת חשבון באקסלנס טרייד ופתיחת תיק בשני בתי מסחר שוק ההון 3
M איך להרכיב תיק השקעות ראשון? שוק ההון 3
כ דעה על תיק ההשקעות שלי שוק ההון 2
A העברת תיק ניירות ערך יומני מסע אישיים 1
ה מישהו נייד תיק מניות מברוקר ישראלי לאינטראקטיב ושרד כדי לספר? צרכנות פיננסית 10
Y מימון עצמי לרכישת דירה - מתוך תיק השקעות ישראלי, תיק ני"ע ב- IB או קרן השתלמות? שוק ההון 4
מ תיק "שהסתבך" + כסף חדש שוק ההון 12
ה תיק השקעות מול קופת גמל שוק ההון 61
J הגנה מוגבלת מאוד על תיק מסחר בIBIE/IBKR שוק ההון 32
F ניוד תיק השקעות צרכנות פיננסית 5
B שאלות על ירושה של תיק השקעות שוק ההון 4
Dr Spock תיק בתיקון 190 וגם תיק רגיל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3

נושאים דומים

Back
למעלה