guerillasko
משתמש סולידי
- הצטרף ב
- 25/5/23
- הודעות
- 23
- דירוג
- 19
כולם מדברים על S&P 500 כברירת מחדל, אבל כמעט ולא מדברים על מסלול 'מניות סחיר' כאלטרנטיבה. מצד אחד, הוא נותן 100% חשיפה למניות (בלי ה'משקולת' של אג"ח או מזומן). מצד שני, הוא זול משמעותית מהמסלול המנייתי הרגיל ופחות 'משוגע' על הדולר מה-S&P 500.
האם זהו בעצם המסלול האופטימלי לחוסך צעיר שרוצה מקסימום מניות במינימום עלות, אבל לא רוצה להיות מהמר 100% על הכלכלה האמריקאית? אשמח לשמוע ממישהו שניתח את הרכב הנכסים של המסלול הזה ב'כלל' או בחברות אחרות.
האם זהו בעצם המסלול האופטימלי לחוסך צעיר שרוצה מקסימום מניות במינימום עלות, אבל לא רוצה להיות מהמר 100% על הכלכלה האמריקאית? אשמח לשמוע ממישהו שניתח את הרכב הנכסים של המסלול הזה ב'כלל' או בחברות אחרות.