M mashkian משתמש רגיל הצטרף ב 10/5/19 הודעות 149 דירוג 63 25/8/19 #1 שלום, אני חתום על טופס 14 בעבודה, וחברות הפנסיה דורשות אישור מעסיק בשינוי מסלול עבור רכיב הפיצויים. אני מכיר שאין צורך באישור כזה אם חתומים על טופס 14. האם מישהו נתקל בדבר כזה? איך מסבירים את זה?
שלום, אני חתום על טופס 14 בעבודה, וחברות הפנסיה דורשות אישור מעסיק בשינוי מסלול עבור רכיב הפיצויים. אני מכיר שאין צורך באישור כזה אם חתומים על טופס 14. האם מישהו נתקל בדבר כזה? איך מסבירים את זה?
tdc משתמש רגיל הצטרף ב 25/8/17 הודעות 506 דירוג 652 25/8/19 #2 בהחלט. מעבירים לחברת הפנסיה מכתב מהמעסיק שמאשר שאתה חתום על סעיף 14.