• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

דעתכם בנוגע לאסטרטגיה שאני רוצה לבנות

  • פותח הנושא פותח הנושא עמיחי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עמיחי

משתמש סולידי
הצטרף ב
5/9/19
הודעות
53
דירוג
12
שלום לכולם,
שמי עמיחי, בן 28.
אני בעל עסק עצמאי לקואוצ'ינג ומתעסק גם בהפקות דוגמנות ובפרסומות.
אני בעל תואר ראשון בכלכלה.

מזה זמן רב אני חוקר על עולם שוק ההון.

לפני כמה חודשים סוף סוף פתחתי חשבון בinteractive brokers על פי עצתו של חבר, ושמתי 10 אלף במנית VOO של S&P 500 ושמתי 5000 שקל במנית VXUS שעוקת אחרי כלכלות העולם.

אני רוצה לקבל קצת עזרה כדי לארגן את הראש...
כולם אומרים להתחיל לקרוא את כל המאמרים של הסולידית קודם כל ואז אפשר להתחיל את הדרך...

אז התחלתי לקרוא אותם וקראתי לא מעט, ואני מסיים קורס ביודמי על מניות ואני קורא גם ספרים ומן הסתם שגם התואר בכלכלה נתן לי רקע...
בקיצור כיום יש לי ידע נכבד בתחום, כמובן שיש עוד המון מה ללמוד...

אבל אני נמצא במקום שאני מרגיש קצת מבולבל ואני רוצה לעשות סדר בדברים.
ראשית אני חושב שלהתחיל בלקרוא את המאמרים של הסולידית מההתחלה עד הסוף זה טיפה מבלבל כי היא כותבת אותם בצורה רנדומלית, אין איזשהו קו ברור של א'-ת'. המידע הוא בעל ערך מטורף מן הסתם אבל למשהו שהתחיל מאפס הרגשתי שזה טיפה מבלבל. אבל זה לא העיקר כרגע.

ואז הבנתי שמה שצריך בהתחלה זה קודם כל להגדיר מטרות...

אז עכשיו אני רוצה להגדיר מטרות ואולי אתם תוכלו לעזור לי להבין כמה דברים שחסרים לי...
*אין כאן מטרות ברורות ומדויקות אלא הכל זה ברמה הכללית.

קודם כל אני רוצה שיהיה לי תיק השקעות סולידי כמו שהסולידית מדברת עליו -
מניות+אג"ח+זהב+כסף מזומן
המטרה של תיק כזה היא בסופו של דבר שיגדל ויגדל ויהווה איזשהו תיק לבטחון -
שאני יודע שהכסף גודל בצורה חכמה ואוכל להשתמש בו מתי שארצה, אולי למשוך ממנו רווחים מתי שארצה...
אין משהו ספציפי, אבל באמת לייצר תיק השקעות שיגדל בצורה סולידית ונכונה.

הדבר השני שאני רוצה זה לסחור במניות גרידא.
מסחר יומי לא בא בחשבון, אבל סווינג כן ובעיקר כנראה שנה עד חמש שנים.
הרעיון הוא ללמוד לסחור בצורה מקצועית ולעשות רווחים מקניה ומכירה נכונה.

אלו שתיי מטרות העל שלי, מבחינת מתי אני יוצא לעצמאות כלכלית לא יודע זה פחות מעניין אותי כי אני עוסק בתחום שאני אוהב (קואוצ'ינג) אז אני לא מחפש "לברוח מהעבודה שלי"...
אבל אני כן רוצה לעבוד נכון עם הכסף ולייצר תשתיות נכונות בהן הכסף יעבוד בצורה הטובה ביותר ויגדל עד לפוטנציאל הכי גבוה שלו.
מבחינת מסחר במניות זה משהו שאני מאוד מסוקרן לגביו בלי קשר.

אוקי ועכשיו לשאלות, אולי תעזרו לי להבין כמה דברים שחסרים לי:
1. אם אני רוצה לפתוח תיק השקעות סולידי שיהיו בו אגח, מניות, זהב וכסף מזומן, איפה הכי נכון לפתוח אותו? כי בinteractive brokers אני לא אוכל למצוא אגחים של ממשלת ישראל למשל(נכון?), ואני מציין את זה מפני שהסולידית אומרת ששווה לרכוש רק אגחים של ממשלת ישראל אם הולכים על זה...
אני שואל את זה כי ממה שאני מבין, אם אני רוצה שיהיה לי תיק השקעות סולידי אז כדאי לעשות את זה בחברה ישראלית. ואז זה אומר שאצטרך לעשות משהו עם הVOO והVXUS.
מה שאני בעצם שואל זה איפה הכי נכון לעשות את תיק ההשקעות הסולידי של הארי בראון? בחשבון בארץ? אפשר בחשבון בין לאומי?
***איך בעצם מתחילים את זה הכי נכון?***
2. איפה נכנסת כאן קרן השתלמות בניהול אישי? ממה שאני הבנתי, זה תיק השקעות שלא משלמים עליו מס רווח הון שזה מטורף כי זה 25%. אבל הבנתי שזה עד תקרה מסוימת... כלומר מרווח הון מסוים מתחילים לשלם? אני לא כלכך בקיא בנושא אז אשמח להסבר. אני שואל כי אם אני רוצה לפתוח תיק השקעות כאן בארץ, אז עדיף מן הסתם כבר לפתוח תיק שאין עליו מס רווחי הון... אבל מה אני מפספס כאן?


בגדול מה שאני מגבש זה את הדבר הבא:
1. תיק השקעות סולידי (שיהיה בארץ? לפי השאלה הראשונה) שלא אצטרך להתעסק איתו יותר מדי, אאזן אותו מתי שצריך ושפשוט ירוץ. כמובן שאבנה אותו בצורה הטובה ביותר.
2. חשבון בinteractive brokers שבו אני סוחר במניות. או שאולי כבר לסחור במניות מאותו החשבון שבו נמצא תיק ההשקעות הסולידי?

אני אשמח לדעתכם, הכוונתכם, התייחסותכם ולשאלות שאתם רוצים לשאול אם לא הבנתם כלום מהפוסט שלי.. חח שזה גם בסדר. ניסיתי להסביר את הבלבול שלי כמה שאני יכול...
 
בקיצור כיום יש לי ידע נכבד בתחום
מסחר יומי לא בא בחשבון, אבל סווינג כן ובעיקר כנראה שנה עד חמש שנים.
הרעיון הוא ללמוד לסחור בצורה מקצועית ולעשות רווחים מקניה ומכירה נכונה.

אין לך ידע נכבד. תלמד עוד לפני שאתה קופץ למים. בעיקר על תזמון שוק והשערת השוק היעיל.
 
אין לך ידע נכבד. תלמד עוד לפני שאתה קופץ למים. בעיקר על תזמון שוק והשערת השוק היעיל.

תודה על התגובה אחי

יש לי ידע נכבד אבל לא במסחר במניות. זה משהו שאני עדיין לא רוצה לעשות.

אבל אני כן חושב שיש ידע מספק כדי לפתוח תיק השקעות סולידי וכאן אני תקוע.
 
אבל אני כן חושב שיש ידע מספק כדי לפתוח תיק השקעות סולידי וכאן אני תקוע.
למה אתה תקוע? נשמע שזה בדיוק מה שעשית:
לפני כמה חודשים סוף סוף פתחתי חשבון בinteractive brokers על פי עצתו של חבר, ושמתי 10 אלף במנית VOO של S&P 500 ושמתי 5000 שקל במנית VXUS שעוקת אחרי כלכלות העולם.
רק שהוא ממש לא סולידי, הוא מאד ספקולטיבי.
 
רק שהוא ממש לא סולידי, הוא מאד ספקולטיבי.

הוא לא ספקולטיבי...

להשקיע במדדים שעוקבים אחרי כל העולם זה הדבר הכי פשוט שיש, כי זה גורס שאתה משקיע באנושות, וככל שהאנושות מתקדמת ככה גם הכלכלה תתקדם והחברות בכלכלה הזו, בפרט המובילות. והשקעה כזאת כמו שעשיתי בVOO ובVXUS אמורה להיות השקעה לטווח מאוד ארוך. בוא נגיד שפתחתי ושמתי כסף רק בשביל להגיד שעשיתי את זה.

אבל זה לא רלוונטי כרגע.

מה שכן רלוונטי זה שאני יודע שהתחלתי,
אבל זה לא באמת מה שרציתי.

אחרי שקראתי הרבה ולמדתי והבנתי, אני רוצה תיק השקעות סולידי זהב, מניות, אגח, כסף מזומן.
השאלה הייתה איפה הכי נכון לעשות את זה.
 
אחרי שקראתי הרבה ולמדתי והבנתי, אני רוצה תיק השקעות סולידי זהב, מניות, אגח, כסף מזומן.
למה? זה תיק עם תשואה נמוכה ותנודתיות נמוכה שמיועד לפורשים.

בגילך מקובל לכוון לתשואה וסיכון גבוהים.

להשקיע במדדים שעוקבים אחרי כל העולם זה הדבר הכי פשוט שיש, כי זה גורס שאתה משקיע באנושות, וככל שהאנושות מתקדמת ככה גם הכלכלה תתקדם והחברות בכלכלה הזו, בפרט המובילות. והשקעה כזאת כמו שעשיתי בVOO ובVXUS אמורה להיות השקעה לטווח מאוד ארוך.
מעולה !
 
נערך לאחרונה ב:
למה? זה תיק עם תשואה נמוכה ותנודתיות נמוכה שמיועד לפורשים.

בגילך אתה צריך לכוון לתשואה וסיכון גבוהים.

יפה עכשיו אנחנו מדברים על חשיפה, בגלל זה אני רוצה לסחור במניות. אבל הנה הבלבול שלי.

אני רוצה שיהיה לי תיק השקעות ובו יהיו זהב, מניות, אגחים, כסף מזומן.

אם אתה קראת אני גם ציינתי שאני רוצה לסחור במניות, קרי החשיפה למניות הולכת להיות הרבה יותר גבוהה.
אז יש גם את התיק השקעות הסולידי הרגיל עם חשיפה של 25 אחוז בכל אחד
ויש גם את המסחר במניות.
מה שאני חשבתי זה שיהיה לי תיק השקעות סולידי עם סכום יחסית קטן שפשוט יגדל לטווח של עשורים.
הדבר השני הוא מסחר במניות עם סכומים גדולים ששמה אני אעשה את המכות הגדולות.

אבל העניין הוא כזה -
האם אני יכול לעשות את שניהם באותו תיק השקעות?
אם יש לי חשבון באייבי ואני רוצה תיק השקעות סולידי, אז אני לא יכול בחשבון הזה לרכוש אגחים של ממשלת ישראל (על פי המלצה של הסולידית), מה שאומר שאני צריך לפתוח את התיק ההשקעות הסולידי בחברה בארץ, נכון?
השאלה אם בתיק ההשקעות הסולידי בחברה בארץ אוכל לסחור במניות באותה צורה כמו שאני יכול לסחור בתיק השקעות באייבי לצורך העניין...
ואז החשיפה היא בהתאם.
(בגדול אני רוצה ששמונים אחוז מההון יושקע במניות)

אם לפשט, אני רוצה שיהיו לי זהב, אגחים וכסף מזומן בוא נגיד 20% ומניות 80% בקיצור ולעניין.
עכשיו השאלה איך אני עושה את זה, איפה אני פותח את התיק? האם אני יכול להישאר עם התיק שכבר יש לי בinteractive?
 
הוא לא ספקולטיבי...
נכון, הוא מאד ספקולטיבי.
להשקיע במדדים שעוקבים אחרי כל העולם זה הדבר הכי פשוט שיש, כי זה גורס שאתה משקיע באנושות, וככל שהאנושות מתקדמת ככה גם הכלכלה תתקדם והחברות בכלכלה הזו, בפרט המובילות. והשקעה כזאת כמו שעשיתי בVOO ובVXUS אמורה להיות השקעה לטווח מאוד ארוך. בוא נגיד שפתחתי ושמתי כסף רק בשביל להגיד שעשיתי את זה.
לא אמרתי שזה לא פשוט, רק שזה השקעה מסוכנת, זה הכל.
האם אני יכול לעשות את שניהם באותו תיק השקעות?
נכון.
אם יש לי חשבון באייבי ואני רוצה תיק השקעות סולידי, אז אני לא יכול בחשבון הזה לרכוש אגחים של ממשלת ישראל (על פי המלצה של הסולידית), מה שאומר שאני צריך לפתוח את התיק ההשקעות הסולידי בחברה בארץ, נכון?
נכון. או לחלופין להחזיק ני"ע ב2 ברוקרים שונים.
השאלה אם בתיק ההשקעות הסולידי בחברה בארץ אוכל לסחור במניות באותה צורה כמו שאני יכול לסחור בתיק השקעות באייבי לצורך העניין...
ואז החשיפה היא בהתאם.
כן, התיק שלך לא סולידי בכל מקרה.
עכשיו השאלה איך אני עושה את זה, איפה אני פותח את התיק? האם אני יכול להישאר עם התיק שכבר יש לי בinteractive?
אתה יכול אבל אתה לא יכול לרכוש שם אג"חים ישראלים.
 
אתה יכול אבל אתה לא יכול לרכוש שם אג"חים ישראלים.

נראה לי מה שאני אעשה זה את הפלח המנייתי אשאיר כבר בIB
ואת האגחים, זהב וכסף מזומן אפתח בארץ תיק השקעות.

אבל זה לא מסבך את העניינים? להיות עם שני ברוקרים?
לא עדיף שה"בית" יהיה במקום אחד?
גם מבחינת עלויות, גם מבחינת נוחות, סדר...

השאלה עכשיו איפה נכנס כאן תיק השקעות בניהול אישי IRA? עם זה שאין מס רווחי הון
 
נכון, הוא מאד ספקולטיבי.

לא אמרתי שזה לא פשוט, רק שזה השקעה מסוכנת, זה הכל.

נכון.

נכון. או לחלופין להחזיק ני"ע ב2 ברוקרים שונים.

כן, התיק שלך לא סולידי בכל מקרה.

אתה יכול אבל אתה לא יכול לרכוש שם אג"חים ישראלים.


ואגב תודה רבה על העזרה אחי :)
 
אבל זה לא מסבך את העניינים? להיות עם שני ברוקרים?
לא עדיף שה"בית" יהיה במקום אחד?
בטח שזה מסבך ובטח שעדיף מטעמי נוחות שהכל יהיה בבית אחד, תעשה אתה את החשבון עם החסכון הכספי (ככל שקיים) שווה לך את כל ההתעסקות.
השאלה עכשיו איפה נכנס כאן תיק השקעות בניהול אישי IRA? עם זה שאין מס רווחי הון
עדיף לך לשים את החלקים היותר מסוכנים של התיק בIRA כיוון שאנו נצפה שהם ישאו את הרווחים הגדולים יותר ונרצה שהם יהיו פטורים ממס.

זכור שבסוף יש לך תיק אחד, לא משנה איפה הכסף יושב.
 
בטח שזה מסבך ובטח שעדיף מטעמי נוחות שהכל יהיה בבית אחד, תעשה אתה את החשבון עם החסכון הכספי (ככל שקיים) שווה לך את כל ההתעסקות.

עדיף לך לשים את החלקים היותר מסוכנים של התיק בIRA כיוון שאנו נצפה שהם ישאו את הרווחים הגדולים יותר ונרצה שהם יהיו פטורים ממס.

זכור שבסוף יש לך תיק אחד, לא משנה איפה הכסף יושב.

אוקי מצוין.

אבל איך זה עובד לשים את החלקים המסוכנים בIRA?
אני פותח תיק השקעות IRA שבו יש לי מניות, בתוך תיק השקעות רגיל שבו יש לי זהב מזומן ואגח?
לא מבין כלכך...

ובנוסף, אם כבר שמתי מניות בIRA, הרי שאין תקרה עד כמה אני יכול להרוויח ואז אני מתחיל לשלם מס לא?
 
בטח שזה מסבך ובטח שעדיף מטעמי נוחות שהכל יהיה בבית אחד, תעשה אתה את החשבון עם החסכון הכספי (ככל שקיים) שווה לך את כל ההתעסקות.

עדיף לך לשים את החלקים היותר מסוכנים של התיק בIRA כיוון שאנו נצפה שהם ישאו את הרווחים הגדולים יותר ונרצה שהם יהיו פטורים ממס.

זכור שבסוף יש לך תיק אחד, לא משנה איפה הכסף יושב.

אז כנראה שמה שאצטרך זה לסגור את החשבון באייבי ולפתוח בארץ תיק השקעות ששם אעשה הכל. אבל עדיין לא ברור לי איך עם הIRA הכל מסתדר...
 
מניות+אג"ח+זהב+כסף מזומן
המטרה של תיק כזה היא בסופו של דבר שיגדל ויגדל ויהווה איזשהו תיק לבטחון -
זה תיק לשימור הון, לא להגדלת הון
אלא אם פלח המניות גדול מספיק כדי לשאת את התיק למעלה
אבל בספק, זה מרגיש יותר משקולת שלא זזה מאשר משהו אלסטי וגמיש (כן, אותה מילה :))

מניות זה טריקי, אתה חייב לחשוב על זמן ארוך, אבל לא מדובר על מניות פרטניות, אלא על מדדים רחבים - כמו שאתה מחזיק
אם תרצה להחזיק בנוסף גם מניות פרטניות לשנה-5 שנים אתה ממש צריך "להעריך\לנחש\לנתח" משהו שיש לאחרים כלים יותר טובים ממך
בכל מקרה, אחזקה של מניה בודדת אמור להיות באחוזים בודדים משאר התיק

שוב כדי שטעות אחת קטנה שלך לא תוציא את התיק מאיזון או תכניס אותו להפסד, אז הפיזור של מספר מניות פרטניות מתבקש
יותר ניחושים, יותר מרווח תימרון לטעויות, יותר פיזור סיכונים

בנוסף, עליך לקחת בחשבון מה קיים אצלך בקרן השתלמות, מה בקרן פנסיה\ קופגת גמל, ביטוח מנהלים
כל שקל שלך שנמצא רחוק ממך כרגע הוא חלק מהתיק שלך
יש לך אחד ממנו, רצוי להיות פשוט בדברים שדוחפים אליו
ככל שיהיה "קושי" ככה הפאסיביות שלך תיפגע ואתה תעסוק בזה
לא לשכוח שהרווח שלך נובע גם מהעובדה שאתה לא מבזבז על זה זמן (כי זמן = כסף)
אז אם אתה ממש מתעסק בזה כל היום, אז תתגמל את עצמך
אם התגמול על הזמן שלך לא הולם את עצם היותך יותר אקטיבי אז אין שום משמעות למה שאתה עושה מול הנתח הפאסיבי
 
ממה שאני הבנתי, זה תיק השקעות שלא משלמים עליו מס רווח הון שזה מטורף כי זה 25%
מה "מטורף"? זה שמשלמים מס רווח הון או שהוא עומד על 25%? כבעל עסק, אתה לא משלם מס הכנסה מהרווחים שיש לך? למה שלא תשלם מס גם על רווחים שיש לך בשוק ההון? אם כבר, המדינה מעודדת אותך להשקיע ולהרוויח מההון שלך ולא מעבודה או מעסק. כי ככל שיש לך יותר רווחים מעבודה/עסק, ככה תשלם יותר מס הכנסה ובסכומים היותר גבוהים גם תגיע ליותר מ 50% מס. בעוד בשוק ההון, גם אם תרוויח עשרות מיליונים, מס רווח הון עדיין מוגבל לעד 25%.
 
מה "מטורף"? זה שמשלמים מס רווח הון או שהוא עומד על 25%? כבעל עסק, אתה לא משלם מס הכנסה מהרווחים שיש לך? למה שלא תשלם מס גם על רווחים שיש לך בשוק ההון? אם כבר, המדינה מעודדת אותך להשקיע ולהרוויח מההון שלך ולא מעבודה או מעסק. כי ככל שיש לך יותר רווחים מעבודה/עסק, ככה תשלם יותר מס הכנסה ובסכומים היותר גבוהים גם תגיע ליותר מ 50% מס. בעוד בשוק ההון, גם אם תרוויח עשרות מיליונים, מס רווח הון עדיין מוגבל לעד 25%.

כן אבל אם זה לא באפיק פטור אז כבר שולם על הכסף מס כלשהו, וזה לא בהכרח דבר כ"כ חיובי שהמדינה מעודדת להרוויח מהון אבל לא מעבודה או מעסקים...
צריך להיות סינכרון בין השניים. זה לא טוב לפגוע בהשקעות, אבל גם לא בתמריץ לעבודה. מצד שני - יש שירותים שצריך לממן.
 
אתה בטוח?
לגבי שכיר, אני די בטוח שאין מדרגת מס גבוהה מ-50%.
עצמאי יכול לעבור את ה-50?
בוודאי, על מס יסף שמעת? תקף גם לשכיר וגם לעצמאי וגם לרווח הון מהשקעות בבורסה, שכ"ד והגרלות. ציטוט:
"מס יסף הוא מס עשירים המוטל על בעלי הכנסה גבוהה. מדובר בהכנסה חודשית של כ-50,000 ש"ח לחודש ומעלה, או להכנסה שנתית של כ-640,000 ש"ח לשנה (בשנת 2017). הכנסה בהקשר זה כוללת גם הכנסה מרווח על השקעות בשוק ההון, שבח מקרקעין ואפילו הכנסה מפרסים והגרלות."
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
לא חשוב שמות צריך את דעתכם בנוגע לסמינרים בנושא "ידע פיננסי" מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 4
D מה דעתכם על טוקניזציה של מניות/אג"ח/מתכות/מט"ח? שוק ההון 27
Y טסלה עוברים למנוי לנסיעה אוטומטית - איך להתייחס לזה? דעתכם וטיעונים בעד ונגד. פוסטים מאיכות נמוכה 10
א מה דעתכם על השקעות במניות הבנקים? שוק ההון 25
Y דעתכם על רמת פיזור סבירה במסלולים מנייתיים נכון להיום פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
B מה דעתכם על FINQ (5E) Quantitative strategies שוק ההון 4
S יועצי השקעות פרטיים בלתי תלויים ומחירים - מה דעתכם? שוק ההון 60
W דעתכם על שכונות בדרום ת"א והסביבה אוף טופיק 6
כ הצעת משכנתא לגישור שקיבלתי היום אשמח לחוות דעתכם נדל"ן 7
M בנק ישראל פרסם מתווה וולנטרי להשבת חלק מרווחי הבנקים לציבור - דעתכם? שוק ההון 7
NeonDrift ההשפעה של הציוצים של טראמפ על השוק – מה דעתכם? (צייץ אתמול על XRP-SOL-ADA) קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 18
ה XRP - מה דעתכם? פוסטים מאיכות נמוכה 6
הירהורים דירה להשקעה - עם משכנתא או בלי? אשמח לשמוע מה דעתכם במקרה שלי נדל"ן 18
Y מה דעתכם על תיק השקעות מנוהל ? שוק ההון 1
Z דעתכם לגבי 5133764 הראל מחקה ת"א All-Share? שוק ההון 12
ל חוות דעתכם המשפטית (אזהרת אורך). תודה מראש! נדל"ן 25
א מה דעתכם על התמהיל שלי? שוק ההון 2
ב מה דעתכם על agac עבור אג"ח גלובלי? שוק ההון 4
T דעתכם על ריביות למשכנתא (דירה יחידה) נדל"ן 5
Z דעתכם על תמהיל למחזור משכנתא נדל"ן 6
הירהורים אשמח לחוות דעתכם על העסקה הזו בר"ג נדל"ן 22
R פיקדון מובנה $ צמוד אמזון - דעתכם? צרכנות פיננסית 32
F דעתכם האישית על השפעת הבינה המלאכותית על חברות הטק אוף טופיק 8
י תיק תיאורטי לשנה הקרובה - דעתכם? שוק ההון 0
V חוות דעתכם על תמהיל עם יועץ נדל"ן 20
oferM מה דעתכם על קרן עוקבת מדד עם הגנה מעליות וירידות? שוק ההון 24
כ ת"א רמת גן 3 חד' ב 2.3 להשקעה - דעתכם? נדל"ן 12
F תיק משני למטרה קרובה יותר, 100% סנופי שקלי, דעתכם? שוק ההון 15
littleSeal חוות דעתכם על תיק השקעות ראשון שוק ההון 0
G מה דעתכם על Invesco? שוק ההון 9
M קיבלתי הצעה לרכישת דירה ראשונה להשקעה - דעתכם? נדל"ן 4
Count Olaf הישורת האחרונה מול FinUpp - מה דעתכם? מיסים 12
ד מה דעתכם על החוב של ארה"ב ? פוסטים מאיכות נמוכה 5
O האם בשלב הצבירה 100 אחוז מניות מבחינה רציונלית טהורה דעתכם? פוסטים מאיכות נמוכה 5
ב תכנית פרישה - מה דעתכם? שוק ההון 10
Y מה דעתכם-אגח חברות ממשלתיות/בנקים-אטרקטיבי? שוק ההון 18
N מה דעתכם על סרבנות בצה"ל ככלי מחאתי? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 665
O כדאיות ביטוחים, אשמח לשמוע את דעתכם פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
U מה דעתכם על פריסת התשלומים הזאת? נדל"ן 7
ר מה דעתכם על השקעות בתחום הנשק? שוק ההון 9
ו מה דעתכם על צעירי 2023 בהשוואה לצעירי 2013? פוסטים מאיכות נמוכה 52
N מה דעתכם על קרן ההשתלמות המנייתית של אלטשולר שחם? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 21
S מה דעתכם על קיוסק / פיצוציה כהשקעה יזמות והגדלת הכנסות 33
S חסכון wow בפפר- מה דעתכם ? צרכנות פיננסית 26
T דופלקס - מה דעתכם? נדל"ן 28
S סכום להשקעה- אשמח לחוות דעתכם שוק ההון 1
Tsachi01 מורה רווק מרוויח 8+ נטו ולא מצליח לסגור את החודש - דעתכם? אוף טופיק 155
D מה דעתכם על שירות טיפול והגשה לטסט של solo? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 15
ש תמהיל והצעה מהבנק דעתכם נדל"ן 12
מ מה דעתכם על תפקיד המתווך בעסקאות נדל"ן? נדל"ן 112

נושאים דומים

Back
למעלה