• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

דעה לגבי דמי ניהול פנסיה+קרן השתלמות

משקיעבחול

משתמש רשום
הצטרף ב
31/12/20
הודעות
26
דירוג
3
היי לכולם,
רוצה להתעניין האם אני בדמי ניהול טובים בפנסיה ובקרן השתלמות או שחייב לשפר.
שכר 23,500
בן 39.5

פנסיה (רק פנסיה מקיפה):
הפניקס - S&P500
795,000 ש''ח

מהפקדה - 1.5%
מחסכון - 0.1% (יכול לרדת בקרוב ל 0.05%)


קרן השתלמות:
הראל - S&P500
278,000 ש''ח

מחסכון - 0.5%
 
השתלמות עשיתי דרך הפניה של בחור אחד פה ב0.35% בלי תנאים.
פנסיה נראה טוב, אולי תנסה לשפר מהפקדה (לי יש הסכם מעסיק של 0.05 ו0.9 לדוגמא).
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
השתלמות עשיתי דרך הפניה של בחור אחד פה ב0.35% בלי תנאים.
פנסיה נראה טוב, אולי תנסה לשפר מהפקדה (לי יש הסכם מעסיק של 0.05 ו0.9 לדוגמא).
יכול לכתוב את שמו, או לספר לנו דרך איזו חברה?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
J דעה לגבי דמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
מ אשמח לקבל דעה לגבי פיזור בתי השקעות על אותו מדד שוק ההון 16
Liron2035 דעה מעניינת לגבי אג"ח ממשלתי כללי לחלק הסולידי של התיק שוק ההון 1
A דעה על פילוח תיק ההשקעות ועזרה לגבי החלק האגחי שוק ההון 5
אגוז_קוקוס דעה על תמהיל משכנתא (עוד אחד) נדל"ן 12
כ דעה על תיק ההשקעות שלי שוק ההון 2
N מישהו פה סוחר במערכת מסחר של פסגות ויכול לחוות דעה? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6
מ דעה על תמהיל משכנתא נדל"ן 0
U btb- דעה אחרת קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 34
W דעה עדכנית על קרנות עוקבות Treasury שוק ההון 2
מ דעה על תיק השקעות שוק ההון 44
Tsachi01 דעה: תדמיתה האמיתי של התקשורת אוף טופיק 330
T מה ההבדל בין המלצה להבעת דעה? אוף טופיק 3
R דעה בנוגע לבניית תיק השקעות + שאלה בנוגע לרכישת ETF שוק ההון 1
ש דעה השתנתה בהשקעה לטווח ארוך שוק ההון 6
ל קורס זמן לנדל"ן - מישהו עשה ויכול לחוות דעה עליו? נדל"ן 1
N ביטוח בריאות סולידי - הרף המינימלי שמונע קריסה כלכלית, דעה צרכנות פיננסית 41
R החלטה לגבי ESPP QuickSale - כן או לא? פוסטים מאיכות נמוכה 22
A התלבטות לגבי איך לבנות תיק. שוק ההון 6
א התלבטות לגבי חיסול חלק מהמשכנתא נדל"ן 10
א שאלות לגבי ביטוח דירה של הוריי נדל"ן 2
ל התייעצות לגבי פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 15
A בן 23 מתלבט לגבי הנדסת חשמל \ הנדסת מכונות התפתחות אישית 3
1 התלבטות לגבי המשך התואר התפתחות אישית 6
ב מאמר מעניין באתר של קיצ'ס - לגבי דחיית פרישה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
N התלבטות לגבי קרן עולמית Invesco MXWO (0.05% דמי ניהול) שוק ההון 12
K התלבטות לגבי אופי השקעה בחשבון מסחר עצמאי שוק ההון 12
S התלבטות לגבי השקעה ביורו בפלח הסולידי של התיק שוק ההון 0
A שאלות לגבי מעבר לאמישראגז כספק חשמל פרטי: צרכנות פיננסית 2
ס מכתב שקיבלתי לגבי הפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ה מעבר משכיר לעצמאי - שאלות לגבי התנהלות אופטימלית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ה התלבטות לגבי הנהלת חשבונות ויעוץ מס התפתחות אישית 17
ק מאמר שנתקלתי בו בסופ"ש לגבי מוטבים/צוואות/יורשים. כבוד בשופט עופר גרוסקופף פסק ביוני השנה, שביטוח חיים, גמל ופנסיה, שייכים רק למוטב שנקבע בקופות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
E התייעצות לגבי משכנתא ושאלה בנוגע ליתרה והחזרים נדל"ן 2
N עוד לגבי קרנות שאין להם TICKER, אבל רוצים לשתף במעקב הפורטפוליו (GoogleSheets) שוק ההון 0
C שאלה לגבי מגן מס שוק ההון 11
B תהיות לגבי מכשיר השקעה שוק ההון 3
A מתלבט לגבי תואר ראשון – סטטיסטיקה ומדע הנתונים(בשילוב כלכלה): עברית מול תל-אביב התפתחות אישית 7
N אשמח להסבר לגבי מכירת קרן נאמנות מחקה פטורה שוק ההון 5
yoyo ייעוץ לגבי כדאיות מיחזור משכנתא נדל"ן 3
א פרישה חלקית - דילמה לגבי הקצאת נכסים ומיקסום הטבות מס בתיק ההשקעות פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
פ התייעצות לגבי תמהיל משכנתא נדל"ן 2
F שאלה לגבי המרת מט”ח באקסלנס טרייד ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
T שאלה לגבי ASUS Vivobook 16 אוף טופיק 2
N פעם ראשונה פה והשאלה היא לגבי השוואת עמלות שוק ההון 5
י הסבר לגבי השקעה במניות באמצעות מטבע זר שוק ההון 16
Lamur התלבטות לגבי מימון בית נדל"ן 13
G התלבטות לגבי מכירת בית להשקעה בארה"ב נדל"ן 4
M מספר שאלות לגבי צארלס שוואב שוק ההון 15
ת תהיות לגבי השקעה עיקרית ב-Nasdaq על פני מדד שוק רחב שוק ההון 1

נושאים דומים

Back
למעלה