• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

דמי ניהול קופ"ג קה"ש

  • פותח הנושא פותח הנושא esky
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

esky

משתמש סולידי
הצטרף ב
8/1/19
הודעות
41
דירוג
14
אני כנראה אעביר קופ"ג וקה"ש מהלמן אלדובי אחרי שביטלו את המסלול מחקה ת"א 35.

במור יש מסלולים שאני רוצה (גם מחקה ת"א 35, גם אג"ח צמוד מדד וגם מזומן לעת צרה)
מצד שני - דמי ניהול של ~ 0.7%, לפי סכום הקופות, נראה שלא מאפשרים מיקוח. מאוד גבוהה, במיוחד לפסיבי כמו מחקה ת"א 35 או למזומן !

יש משהן שאני מפספס כאן ?
 
אני כנראה אעביר קופ"ג וקה"ש מהלמן אלדובי אחרי שביטלו את המסלול מחקה ת"א 35.

במור יש מסלולים שאני רוצה (גם מחקה ת"א 35, גם אג"ח צמוד מדד וגם מזומן לעת צרה)
מצד שני - דמי ניהול של ~ 0.7%, לפי סכום הקופות, נראה שלא מאפשרים מיקוח. מאוד גבוהה, במיוחד לפסיבי כמו מחקה ת"א 35 או למזומן !

יש משהן שאני מפספס כאן ?
למה לא IRA
משמעותית יותר זול בדמי ניהול סביב ה0.25%
ואם אתה גם ככה יודע במה אתה רוצה להשקיע וזה מדד פאסיבי אז למה לשלם למישהו שיעשה את זה בשבילך?
 
את המסלול מחקה SP500 של הלמן. קיים גם אצל אחרים.
מה הסיבה לא לנייד אליו? פסיבי עם ד"נ נמוכים.
כי אני לא רוצה S&P....
מחקה מדד ת"א (שה"א ביטלו) + צמוד מדד+ מזומן שאין לה"א.
 
בנסוף לתשלום לה"א יש גם תשלום לברוקר ?
לא ממש, זה קורה בחשבון יעודי בבנק גדול (אצלי זה בלאומי - ולא אין לי חשבון רגיל שם)
הבנק שהוא בעצם הברוקר לא לוקח ממך עלות על האחזקה (יורד חודשי רק ב0.25 דמי ניהול לטובת הקופה)
כן יש תשלום עבור קניה ומכירה (לא זוכר בדיוק כמה אבל זה די נמוך)
כן יש דמי ניהול של הנייר עצמו

אני קונה בלאקרוק אז הדמי ניהול נייר הם 0.07 שזה זניח ואני "מרוויח" יותר מזה בהתייעלות של הקרן האירית
אבל על ניירות ספציפים שלך תבדוק מה הדמי ניהול של הנייר כי לפעמים היא יכולה להיות משמעותי
ושבית השקעות מחזיק את זה בדרכ זה אחזקה ישירה או משהו דומה ככב שהוא לא ישלם את הדמי ניהול לנייר
כן ירד לך שם עלות תפעול הוצאות וכאלה שזה לרוב סביב ה0.1-0.2 אחוז (לא יורד ישירות פשוט אתה מקבל את התשואה אחרי ההפחתה), מה שלא מתקיים בIRA
 
בנסוף לתשלום לה"א יש גם תשלום לברוקר ?
אין תשלום לברוקר. יש עמלות קניה / מכירה בבנק על הפעולות שאתה עושה.
מעניין למה בעיניך מדד ת"א 35 עדיף על הסנופי.
 
אין תשלום לברוקר. יש עמלות קניה / מכירה בבנק על הפעולות שאתה עושה.
מעניין למה בעיניך מדד ת"א 35 עדיף על הסנופי.
לא ממש, זה קורה בחשבון יעודי בבנק גדול (אצלי זה בלאומי - ולא אין לי חשבון רגיל שם)
הבנק שהוא בעצם הברוקר לא לוקח ממך עלות על האחזקה (יורד חודשי רק ב0.25 דמי ניהול לטובת הקופה)
כן יש תשלום עבור קניה ומכירה (לא זוכר בדיוק כמה אבל זה די נמוך)
כן יש דמי ניהול של הנייר עצמו

אני קונה בלאקרוק אז הדמי ניהול נייר הם 0.07 שזה זניח ואני "מרוויח" יותר מזה בהתייעלות של הקרן האירית
אבל על ניירות ספציפים שלך תבדוק מה הדמי ניהול של הנייר כי לפעמים היא יכולה להיות משמעותי
ושבית השקעות מחזיק את זה בדרכ זה אחזקה ישירה או משהו דומה ככב שהוא לא ישלם את הדמי ניהול לנייר
כן ירד לך שם עלות תפעול הוצאות וכאלה שזה לרוב סביב ה0.1-0.2 אחוז (לא יורד ישירות פשוט אתה מקבל את התשואה אחרי ההפחתה), מה שלא מתקיים בIRA
תודה עבור התשובה. למרות שאני עדיין לא ממש מבין כמה העלויות :-)
דמי ניהול נייר מובן לי, גם דמי ניהול ה IRA.
עלות הבנק פחות (הרי בנקים לא ממש נותים לעמלות נמוכות...)
 
תודה עבור התשובה. למרות שאני עדיין לא ממש מבין כמה העלויות :)
דמי ניהול נייר מובן לי, גם דמי ניהול ה IRA.
עלות הבנק פחות (הרי בנקים לא ממש נותים לעמלות נמוכות...)
כשאתה סוגר מול הברוקר דמי ניהול על ira, אתה מקבל את פירוט העלויות הנוספות במסחר דרך הבנק.
 
אין תשלום לברוקר. יש עמלות קניה / מכירה בבנק על הפעולות שאתה עושה.
מעניין למה בעיניך מדד ת"א 35 עדיף על הסנופי.
אני בעיקר מעוניין שתהיה לי האפשרות להעביר בין מסלולי ת"א, מדדי, ומזומן
לא במסלול "מנייתי" כי אני לא מאמין בחוכמה/קישורים של מנהלי ההשקעות
ולא ב S&P (כרגע) בגלל שלדעתי ת"א זולה בכמה עשרות אחוזים מניו-יורק...
הרעיון של קרן סל גם אטרקטיבי כי יש דיבידנד, מה שנעלם לחור שחור במוצרים פנסיונים מחקי מדד
 
הרעיון של קרן סל גם אטרקטיבי כי יש דיבידנד, מה שנעלם לחור שחור במוצרים פנסיונים מחקי מדד
איך הגעת לזה?
זה בפרוש לא נכון.

עלות הבנק פחות (הרי בנקים לא ממש נותים לעמלות נמוכות...)
מסתבר שכשיש לך הרבה כסף בנקים יודעים לתת עמלות מאוד נמוכות :-)

ספציפית בIRA עמלות הבנק מאוד זולות.
אני למשל משלם 0.05% עמלת קניה (גם בארץ וגם בחו"ל. בלי מינימום. לא כולל עמלות צד ג'), ויש הטבת שער של 0.7% על המרת כספים.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
איך הגעת לזה?
זה בפרוש לא נכון.

קרן מחקה (לפחות בחו"ל) משלמת דיבידנד
מוצרים פנסיונים בארץ במקרה הטוב מחקים את המדד.
ה S&P לדוגמא משלם קצת יותר מאחוז לשנה, שזה משמעותי
שאלתי פעם וגמגמו משהו על כך שנאכל ע"י עלויות....

תסביר למה אתה חושב שזה לא נכון ?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
L מורים -קרן השתלמות, קופ״ג, דמי ניהול קרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
D קופ"ג להשקעה עם דמי ניהול מופחתים שוק ההון 4
Jane Doe מי רוצה קופ"ג וקרן פנסיה עוקבי מדדים עם דמי ניהול נמוכים ולא קיבל/ה? צרכנות פיננסית 261
algo.il הרעת דמי ניהול במעבר מעסיקים (ד.נ ללא קשר למעסיק כשלהו) - לגיטימי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
B מו"מ על דמי ניהול בקופגלה ללא צבירה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
N התלבטות לגבי קרן עולמית Invesco MXWO (0.05% דמי ניהול) שוק ההון 12
D נתוני דמי ניהול של קרנות סל שוק ההון 28
M דמי ניהול ונאמנות של קרן נאמנות שוק ההון 4
מ החזר דמי ניהול למנהל כספי אחרים מוסדי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
N איזה קרנות פנסיה מציעות 0% דמי ניהול שנתי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
י שינוי דמי ניהול בקרנות כספיות לשנת 2026 שוק ההון 59
N כשקרנות (מחקות למשל) מעלות דמי ניהול ועמלות נוספות - מתי זה מתפרסם? שוק ההון 27
R האם משלמים דמי ניהול כפולים בחשבון מנוהל עם קרנות הבית? שוק ההון 16
D ואנגארד מוזילה דמי ניהול (שוב), כולל בקרן העולמית שלה שוק ההון 2
D דמי ניהול גבוהים בקופת הפנסיה שלי - האמנם? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
N דמי ניהול בקרן פנסיה ברירת מחדל לא פעילה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ס דמי ניהול בפנסיה ובקרן השתלמות לאחר השתדרגות משמעותית בשכר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 16
M העלאת דמי ניהול בקרן השתלמות לאחר התפטרות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
U דמי ניהול במסלול עוקב ס.פ 500 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 16
Y הפסקת הפחתת דמי ניהול בשל תשלום דמי סליקה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
מ דמי ניהול בביטוח מנהלים ללא תנועה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א דמי ניהול קרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
H מחקה תל בונד שקלי בנקים וביטוח דמי ניהול=0?? שוק ההון 1
O קרן פנסיה נבחרת / ברירת מחדל של מיטב דש - העלו לי דמי ניהול ללא ידיעתי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
efrat דמי ניהול IRA קופת גמל ישנה שוק ההון 14
G דילמת איזון אקטוראי מול דמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
C קסם העלו דמי ניהול בקרן עוקבת ת"א 125 - מה עושים? צרכנות פיננסית 5
י שאלה לגבי דמי ניהול ועמלה של קרן נאמנות שוק ההון 8
ח השוואת דמי ניהול פנסיה - האם אני או אתם משלמים יותר מדי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 67
@ דמי ניהול מקרן כספית שוק ההון 8
ג קרן פנסיה מול ביטוח מנהלים עם דמי ניהול דומים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
Kipodi דמי ניהול משתנים בקרן סל/נאמנות שוק ההון 3
ה פיצול השקעות בין קרנות שונות עם דמי ניהול נמוכים יותר שוק ההון 14
ת האם לפי תקנות בנק ישראל בנוסף לכך שלבנקים אסור לקחת דמי ניהול/משמרת, אסור להם גם לקחת עמלות קנייה ומכירה בכל מה שקשור לקרנות כספיות? שוק ההון 36
מ מה עדיף קרן השתלמות עם פטור ממס אך דמי ניהול גבוהים או חשבון מסחר בבית השקעות רגיל ודמי ניהול נמוכים שוק ההון 2
לאץ' התייקרות דמי ניהול של קרנות כספיות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
חובב_פנסיה2022 עדכון דמי ניהול כספיות ב2025 פוסטים מאיכות נמוכה 113
T תעדוף דמי ניהול מהפקדה או מצבירה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
E הפרש בין יתרת הכספים בחשבון לתשואה מחושבת בקיזוז דמי ניהול והוצאות ניהול השקעות - דוח רבעוני פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ה מחשבון פנסיה שכולל דמי ניהול ומקדם קצבה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
N דמי ניהול בגמל/השתלמות לאחר פרישה - העלאת דמי ניהול פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 1
G דמי ניהול אל מול דמי נאמנות שוק ההון 2
Y דמי ניהול בקרן השתלמות ופנסיה לא פעילים פוסטים מאיכות נמוכה 2
L העלאת דמי ניהול קרנות ישראליות מחקות מדדי חו״ל - האם אגדה אורבנית שתפסה תאוצה? שוק ההון 18
חובב_פנסיה2022 מחפש לפתוח קרן השתלמות עם דמי ניהול של 0.3/0.35 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 70
S דמי ניהול כאחוז מהצבירה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
L דמי ניהול קרן כספית שוק ההון 1
P דמי ניהול בפתיחת קרן השתלמות לעצמאי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
ת אשמח לעזרתכם - חישוב דמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
M דמי ניהול בפנסיה, השתלמות וגמל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6

נושאים דומים

Back
למעלה