D
Destin
היי,
יש שני מסלולי קרן פנסיה (ומתעלם רגע מהמשתנים האחרים), הגובים דמי ניהול לפי המסלול הבא:
(א) מסלול א - גביית דמי ניהול של 4% חודשי, ו-0.1% מצבירה שנתי
(ב) מסלול ב - גביית דמי ניהול של 2% חודשי, ו-0.25% מצבירה שנתי.
האם יש המלצה ביחס לאיזה מסלול כדאי יותר ככלל ביחס לגרף של גביית דמי הניהול לאורך השנים, האם צריך לשקלל עוד משתנים (ואם כן מהם) על מנת לגבש את המסקנה ביחס למסלול היותר כדאי? מדובר על פנסיה של בן 30 נכון להיום.
תודה רבה,
יש שני מסלולי קרן פנסיה (ומתעלם רגע מהמשתנים האחרים), הגובים דמי ניהול לפי המסלול הבא:
(א) מסלול א - גביית דמי ניהול של 4% חודשי, ו-0.1% מצבירה שנתי
(ב) מסלול ב - גביית דמי ניהול של 2% חודשי, ו-0.25% מצבירה שנתי.
האם יש המלצה ביחס לאיזה מסלול כדאי יותר ככלל ביחס לגרף של גביית דמי הניהול לאורך השנים, האם צריך לשקלל עוד משתנים (ואם כן מהם) על מנת לגבש את המסקנה ביחס למסלול היותר כדאי? מדובר על פנסיה של בן 30 נכון להיום.
תודה רבה,