• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

דמי ניהול בקרן הפנסיה + שאלה על ניהול קרן פנסיה באופן עצמאי

  • פותח הנושא פותח הנושא OEM93
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

OEM93

משתמש סולידי
הצטרף ב
17/9/20
הודעות
31
דירוג
9
שלום לכולם, לאחרונה נכנסתי לקרן הפנסיה שלי ובדקתי את דמי הניהול.
קרן הפנסיה שלי נמצאת במסלול מחקה מדד S&P 500 בהפניקס.
דמי ניהול : 2.4% מהפקדה ו 0.19% מחסכון. האם מדובר על דמי ניהול גבוהים? כיצד אפשר להפחית את דמי הניהול? לדבר ישירות מול הפניקס? זה עוזר אם מבקשים להפחית בדמי הניהול?

שאלה נוספת, כרגע בקרן הפנסיה יש כ100 אלף ש"ח, ניתן לנהל אותם באופן עצמאי? מה הם החסרונות של דבר כזה?

יום מצוין !
 
דמי ניהול : 2.4% מהפקדה ו 0.19% מחסכון. האם מדובר על דמי ניהול גבוהים? כיצד אפשר להפחית את דמי הניהול? לדבר ישירות מול הפניקס? זה עוזר אם מבקשים להפחית בדמי הניהול?
נחשב יחסית גבוה.
בתור דוגמא, אפשר להסתכל מה אפשר לקבל בתור דמי ניהול עבור פנסיה במיטב דש במסלול SNP:
0.05% מהצבירה, 2.49% מהפקדה. זה כבר יותר טוב משלך (וגם זה כנראה לא הכי אופטימלי, אבל כבר עדיף).

שאלה נוספת, כרגע בקרן הפנסיה יש כ100 אלף ש"ח, ניתן לנהל אותם באופן עצמאי? מה הם החסרונות של דבר כזה?
בהנחה ואתה מדבר על ניהול אישי IRA - לא, אי אפשר לנהל קרן פנסיה לבד, אלא אם תוותר על הפנסיה ותנייד את הצבירה לקופת גמל, שם ניתן לעשות ניהול אישי IRA.

תריץ חיפוש בפורום, הנושאים נטחנו עד דק
 
דמי ניהול : 2.4% מהפקדה ו 0.19% מחסכון. האם מדובר על דמי ניהול גבוהים?
באופן יחסי כן. ידוע לי על אנשים עם צבירה דומה לשלך שקיבלו בפניקס 1% מההפקדה ו-0.1% מהצבירה בלי הרבה מאמץ בניוד הקרן אליהם.
אסייג ואומר שלהבנתי, בתקופה האחרונה הם הקשיחו את התנאים.

כיצד אפשר להפחית את דמי הניהול? לדבר ישירות מול הפניקס? זה עוזר אם מבקשים להפחית בדמי הניהול?
אם תתקשר ותבקש להפחית, כנראה שיענו לך שאי אפשר ושאלה דמי הניהול הכי טובים שאפשר לתת לך.
אם תתחיל הליך ניוד לחברה אחרת, סביר להניח שיתקשרו אליך מהשימור ואז יוכלו להציע לך תנאים הרבה יותר טובים.
ככלל, עמדת המיקוח הכי טובה של הלקוח הישראלי היא כשהוא "שובר את הכלים" ועובר למתחרים.
 
שלום לכולם, לאחרונה נכנסתי לקרן הפנסיה שלי ובדקתי את דמי הניהול.
קרן הפנסיה שלי נמצאת במסלול מחקה מדד S&P 500 בהפניקס.
דמי ניהול : 2.4% מהפקדה ו 0.19% מחסכון. האם מדובר על דמי ניהול גבוהים? כיצד אפשר להפחית את דמי הניהול? לדבר ישירות מול הפניקס? זה עוזר אם מבקשים להפחית בדמי הניהול?
חפש בגוגל "מחשבון דמי ניהול - רשות שוק ההון" ותראה מה אתה יכול לקבל לפני משא ומתן אצל מתחרים
שאלה נוספת, כרגע בקרן הפנסיה יש כ100 אלף ש"ח, ניתן לנהל אותם באופן עצמאי?
אפשר. כנראה היחידים שיסכימו הם "סלייס" (בעבר קל-גמל). חפש פה בפורום, רוב החוויות של אנשים איתם הן שליליות.
מה הם החסרונות של דבר כזה?
ויתור על ביטוחים זולים (אובדן כושר עבודה ושארים במידה ורלוונטי), אובדן גישה לאגרות חוב ממשלתיות מיועדות בריבית שהיא פסיכית בימינו (4.8% בפעם האחרונה שבדקתי). והתעסקות ידנית עם ההפקדות.
יום מצוין !
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
חפש בגוגל "מחשבון דמי ניהול - רשות שוק ההון" ותראה מה אתה יכול לקבל לפני משא ומתן אצל מתחרים
מבדיקת המחשבון מספר פעמים בחודשים האחרונים הד"נ שמוצגים גבוהים מאד ולא קשורים למה שניתן להשיג בפועל.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
D ואנגארד מוזילה דמי ניהול (שוב), כולל בקרן העולמית שלה שוק ההון 2
N דמי ניהול בקרן פנסיה ברירת מחדל לא פעילה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
M העלאת דמי ניהול בקרן השתלמות לאחר התפטרות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
C קסם העלו דמי ניהול בקרן עוקבת ת"א 125 - מה עושים? צרכנות פיננסית 5
Kipodi דמי ניהול משתנים בקרן סל/נאמנות שוק ההון 3
Y דמי ניהול בקרן השתלמות ופנסיה לא פעילים פוסטים מאיכות נמוכה 2
unrealx דמי ניהול בקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
עידו ג הבדלי דמי ניהול בקרן אירית - כדאיות שוק ההון 6
R שמירת דמי ניהול בקרן פנסיה לאחר עזיבת מקום עבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 27
D התייעצות על דמי ניהול בקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
עלילה מסלול כפל דמי ניהול בקרן מחקה איישרס שוק ההון 5
F עדכון דמי ניהול בקרן כספית שוק ההון 1
אוהד יהודה דמי ניהול בקרן השתלמות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
אוהד יהודה דמי ניהול בקרן פנסיה מקיפה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
D דמי ניהול בקרן כספית - שאלת הדיוט שוק ההון 3
F קבלת דמי ניהול נמוכים בקרן השתלמות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 30
O דמי ניהול בקרן פנסיה לאחר פריסה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
ב הפחתת דמי ניהול הלכה למעשה בקרן השתלמות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
LtWorf דמי ניהול בקרן שמחזיקה קרנות שוק ההון 10
א דמי ניהול/משתנים/נאמנות בקרן סל בבורסה - מול קרן מנוהלת שוק ההון 20
המהנדל שקלול דמי ניהול בקרן הפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
C דמי ניהול בקרן פנסיה לעומת IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
1337justme בלקרוק הורידו את דמי ניהול של ACWI ל0.2% בקרן שנסחרת בארץ שוק ההון 439
M דמי ניהול בקרן ברירת מחדל לאחר הפרישה צרכנות פיננסית 3
עומר 1988 דמי ניהול בקרן הפנסיה וקרן השתלמות - מה לעשות? שוק ההון 5
ב דמי ניהול בקרן הפנסיה לאחר הפרישה צרכנות פיננסית 1
S הסדר דמי ניהול מטיב בקרן פנסיה - האם יש פה catch? צרכנות פיננסית 2
P כיצצד מודיעים על שינוי דמי ניהול בקרן שוק ההון 2
K השוואת דמי ניהול בקרן פנסיה, השתלמות וגמל צרכנות פיננסית 8
unrealx דמי ניהול מחיסכון בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 11
A דמי ניהול vs קרנות מחקות מדדי חו"ל בקרן פנסיה מקיפה צרכנות פיננסית 11
ח דמי ניהול בקרן השתלמות שוק ההון 20
E העלאת דמי ניהול בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 12
D דמי ניהול בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 3
O חישוב סה"כ דמי ניהול בקרן נאמנות שוק ההון 0
Y דמי ניהול משתנים בקרן השתלמות שוק ההון 1
רולי קיזוז דמי ניהול בקרן נאמנות שוק ההון 2
T איך מחשבים דמי ניהול בקרן נאמנות שוק ההון 10
שלי השוואת דמי ניהול בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 5
יערה דמי ניהול בקרן השתלמות שוק ההון 31
D דמי ניהול בקרן פנסיה - שאלה כללית צרכנות פיננסית 2
זרטוסטרא חישוב דמי ניהול בקרן פנסיה צרכנות פיננסית 4
I הורדת דמי ניהול בקרן פנסיה ל-0.19% מצבירה ו-1.49% מהפקדות צרכנות פיננסית 5
I הורדת דמי ניהול בקרן השתלמות ל-0.2% צרכנות פיננסית 81
algo.il הרעת דמי ניהול במעבר מעסיקים (ד.נ ללא קשר למעסיק כשלהו) - לגיטימי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
B מו"מ על דמי ניהול בקופגלה ללא צבירה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
N התלבטות לגבי קרן עולמית Invesco MXWO (0.05% דמי ניהול) שוק ההון 12
D נתוני דמי ניהול של קרנות סל שוק ההון 28
M דמי ניהול ונאמנות של קרן נאמנות שוק ההון 4
מ החזר דמי ניהול למנהל כספי אחרים מוסדי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0

נושאים דומים

Back
למעלה