דירה לעניות דעתי זה השקעה שכמעט תמיד לא נכונה.
זה לשים את כל הביצים בסל אחד, כל כך הרבה דברים יכולים להשתבש, זה בלבול מוח עם שוכרים, עם תקלות, מחירי הנדלן יכולים להשתנות ממקום למקום (ראי ערך קרית שמונה שאין שוק כבר שנתיים).
אני כן יכול להבין אדם שקונה דירה כדי לגור שם בקטע פסיכולוגי וכו', לא להשקעה.
הרווח משכירות זה בערך 3% בארץ, הדבר הטוב זה המינוף שבבורסה קשה למנף, אם זה לא השיקול שלך אז לעניות דעתי זו טעות.
תחשבי האם היית שמה מליון שקל מרוכז על חברה אחת - נניח קוקה קולה, וישנה רגועה בלילה.
עוד נקודה, כשתחליטי שאת צריכה 200 אלף, את צריכה למכור את כל הדירה (אלא אם תקחי הלוואה על הדירה), ויכול להיות שיקח שנה עד שתצליחי למכור, מניות זה בלחיצת כפתור...