וולטר וייט
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 13/9/24
- הודעות
- 2
- דירוג
- 0
קניתי דירת יד שניה שאני אמור לקבל בסוף אוגוסט.
מה קורה במקרה היפותטי שבו הדירה נפגעת ואינה ראויה למגורים בזמן המסירה?
שילמתי עד כה 20% ממחיר הדירה שהיתרה ביום המסירה.
תודה לעונים
מה קורה במקרה היפותטי שבו הדירה נפגעת ואינה ראויה למגורים בזמן המסירה?
שילמתי עד כה 20% ממחיר הדירה שהיתרה ביום המסירה.
תודה לעונים