שלום. יש לי עסק זעיר שעל פי הרפורמה פטור מדוח שנתי, אך מנגד יש לי תיק מניות בחול, שאני רוצה לבצע בו דוח רווחי הון ולהעביר קיזוז הפסדים לשנים הבאות.
האם התיק הנכון הוא 91? או שבדוח אני חייב להתייחס להיותי עצמאי.
אשמח לתובנות ועצות, תודה.
שלום. יש לי עסק זעיר שעל פי הרפורמה פטור מדוח שנתי, אך מנגד יש לי תיק מניות בחול, שאני רוצה לבצע בו דוח רווחי הון ולהעביר קיזוז הפסדים לשנים הבאות.
האם התיק הנכון הוא 91? או שבדוח אני חייב להתייחס להיותי עצמאי.
אשמח לתובנות ועצות, תודה.