• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

גז בישול

  • פותח הנושא פותח הנושא Shlomi Z
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Shlomi Z

משתמש בכיר
הצטרף ב
29/7/18
הודעות
6,133
דירוג
4,990
חייב לפנות למשווקים הגדולים או שיש דרך אחרת ?
אם יש לי כרגע בלון קטן חייב להחליף כנגדו או אפשר גדול ?
מה הדרך החסכונית ביותר לעניין הנ"ל.

תודה לכולם
 
לא הבנתי, מה זה בלון קטן?
כשגרתי ביחידת דיור היה לי בלון של 11-14 קילו [אני חושב שכך זה נמדד, בקילו].
החלפתי כל חצי שנה ועלה בערך 110-120 ש״ח.
החברות הקטנות זולות יותר בדרך כלל.
 
לא הבנתי, מה זה בלון קטן?
כשגרתי ביחידת דיור היה לי בלון של 11-14 קילו [אני חושב שכך זה נמדד, בקילו].
החלפתי כל חצי שנה ועלה בערך 110-120 ש״ח.
החברות הקטנות זולות יותר בדרך כלל.
תודה יוסי.

אני גר ביחידת דיור, לבעל הבית יש בלון "גדול" ולי יש קטן ממנו.
אני מניח שזה הגודל עליו אתה מדבר.
האם אני צריך לעשות משהו מלבד להתקשר אל חברה זו אחרת ?
להשוות מחירים? יכול לתת לי רשימה של חברות קטנות?
האם הם רק מניחים את הבלון ואני צריך להרכיב לבד ?
 
תשאל את בעל הבית מה הנהלים.
אני לא מניח שבעל הבית יכנס לסמטוחה של החלפת חברה.
לי בעל הבית סיפק בלון ספר, הוא צלצל לחברה, אני השארתי המחאה מוצמדת לבלון הריק והחלפתי בעצמי.
אני חושב שזה היה דור-גז.
 
תשאל את בעל הבית מה הנהלים.
אני לא מניח שבעל הבית יכנס לסמטוחה של החלפת חברה.
לי בעל הבית סיפק בלון ספר, הוא צלצל לחברה, אני השארתי המחאה מוצמדת לבלון הריק והחלפתי בעצמי.
אני חושב שזה היה דור-גז.
יש לי יד חופשית, אין לו חברה מסויימת שהוא משתמש בה... אני אדון לעצמי.
חוץ מדור-גז יש עוד שם ששווה בדיקה ? אם אזמין בלון ספייר זה יוריד את המחיר או שזה FIX-PRICE ?
 
אם אזמין בלון ספייר זה יוריד את המחיר או שזה FIX-PRICE ?
בלון ספר זה עבור פיקדון, לא זול, מחיר סביר אבל כשתעזוב את יחידת הדיור תוכל להעביר לדייר הבא [חייב ליידע את הספק] או להחזיר לספק.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בלון ספר זה עבור פיקדון, לא זול, מחיר סביר אבל כשתעזוב את יחידת הדיור תוכל להעביר לדייר הבא [חייב ליידע את הספק] או להחזיר לספק.
תודה יוסי. איישם.
אם כן עד 120 ש"ח זה מחיר סביר לבלון הנ"ל. ולחפש חברות קטנות.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ש גז ראדון- גורם התמותה הכי משמעותי בבתים אוף טופיק 13
ה מעבר לספק גז אחר צרכנות פיננסית 1
TheOneTech כל כמה זמו אתם שולחים קריאות מונה לספקית גז שלכם? פוסטים מאיכות נמוכה 0
unrealx גריל גז או נינג'ה? אוף טופיק 3
TheOneTech כיריים גז שמפייחים כלים פוסטים מאיכות נמוכה 14
Zach Moshe תעודת סל למעקב אחרי גז/נפט וכו׳... שוק ההון 1
סשה המלצה על קרנות מחקות גז טבעי שוק ההון 11
Y כמה אתם משלמים חשבון גז? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 66
TheOneTech חשבון על שם אחר אצל חברת גז מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 7
unrealx כיריים גז או חשמל - מה יותר חסכוני? צרכנות פיננסית 1
לארוצה יחידות השתתפות בחיפושי גז ונפט בתיק פטור שוק ההון 5
I הטבת מס כנגד הוצאות חיפושי גז ונפט שוק ההון 1
ג האם כיריים על גז זולים מכיריים חשמליות? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 31
yossik כיריים גז או חשמל מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 75
123W כלי בישול אוף טופיק 28
yossik בישול, מטבח - Tricks & Tips אוף טופיק 785
N חיסכון באנרגיית בישול מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 4
Aranchik בישול סולידי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 45

נושאים דומים

Back
למעלה