• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

ברוקר מקומי - קרן אג"ח אמריקאית או אירית?

Melafefon_Hamutz

משתמש רגיל
הצטרף ב
1/10/17
הודעות
394
דירוג
192
כעת מחזיק ב- 30% מהתיק בקרן על אג"ח כללי ממשלתי.
כיוון שהתשואות שואפות לאפס אני שוקל חלק מהסכום להעביר לאג"ח ארה"ב.
מסיבות כאלו ואחרות אני לא מעוניין להשתמש בIB או בברוקר זר.
עמלות הק/מ בברוקר שאני עובד איתו +המרת מט"ח גבוהות כ-10 דולר מינימום עבור נייר אמריקאי. (מניח שלנייר אירופאי זה יקר אפילו עוד יותר).
לכן, חשבתי לעשות קנייה של קרן אירית צוברת על אג"ח ארה"ב לטווח של 10 שנים ובגלל העלות הגבוהה לקנות עוד מהקרן פעם בשנה.



**לא מחפש ייעוץ אלא לשמוע מגוון דעות.
 
כמה זה "עלות גבוהה"? באקסלנס עמלות קניה/מכירה של קרנות איריות שנקובות בדולר הן 5$.
 
לכאורה זה 5$ אבל מדיון שנערך בפורום לפני מס' חודשים ככל הנראה, ש"פסגות" הם הכי זולים (7.5 דולר)
לאור עלות המרת המט"ח.
 
לכאורה זה 5$ אבל מדיון שנערך בפורום לפני מס' חודשים ככל הנראה, ש"פסגות" הם הכי זולים (7.5 דולר)
לאור עלות המרת המט"ח.
איך 7.5$ זול יותר מ5$?
 
הק/מ זולה יותר באקסלנס, אבל עמלת המרת המט"ח באקסלנס יקרה יותר אז בתחשיב הכולל יוצא שבפסגות
זולה יותר.
אני לא מניח קנייה שוטפת של הקופונים/דיבידנדים.
 
הק/מ זולה יותר באקסלנס, אבל עמלת המרת המט"ח באקסלנס יקרה יותר אז בתחשיב הכולל יוצא שבפסגות
זולה יותר.
אני לא מניח קנייה שוטפת של הקופונים/דיבידנדים.

לוקחים בפסגות פחות מ- 200 פיפס?
 
הק/מ זולה יותר באקסלנס, אבל עמלת המרת המט"ח באקסלנס יקרה יותר אז בתחשיב הכולל יוצא שבפסגות
זולה יותר.
אני לא מניח קנייה שוטפת של הקופונים/דיבידנדים.
בזמנו עשיתי סקר בין כל בתי ההשקעות (כולל פסגות) והחלטתי לעבור לאקסלנס.
בפסגות אמרו לי:
1. עמלת קניה/מכירה של ETF בארה"ב - 7$
2. העמלת קניה/מכירה של ETF באירופה - 0.15% עם מינימום של 10 יח' מטבע מקור (ממש יקר)
3. בקניה באירופה - יש עלות נוספת של 0.03%.
4. המרווח בהמרת המט"ח הוא לא קבוע, בדרך בכלל נע בין 0.1 ל-0.2.

*אלא התנאים הכי טובים שהנציג הציע לי על העברה של 2 תיקים בשווי גדול.

בתור מי שמשקיע בIWDA כמובן שעברתי לאקסלנס.
 
נערך לאחרונה ב:

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אנימלא זוכר באעזה בית השקעות זה היה יש מצב בפסגות. שהעלו למישהו את דמי הניהול מ10-20 שח ל40 שח.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M עמלות מסחר ברוקר מקומי שוק ההון 0
M התנהלות עם קרנות זרות בבית השקעות/ברוקר מקומי שוק ההון 1
A השקעה בקרנות ישראליות או זרות, ואם זרות, דרך ברוקר מקומי או זר? שוק ההון 22
hommie ברוקר זר או ברוקר מקומי - מניות חול שוק ההון 1082
S מילוי טופס W-8BEN בחשבון השקעות ברוקר ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6
S הגשת דוח מס עם ברוקר Alpaca מיסים 3
מ ברוקר שאפשר להעלות אליו קובץ אקסל עם פקודות או להשבית את המערכת ליום יומיים שוק ההון 15
B "הוצאות ברוקר" בבנק שוק ההון 0
U דיווח על פעילות אצל ברוקר זר מיסים 33
M הגשת דוח לניקוי מיסים מרווח בשוק ההון דרך ברוקר שלא מנקה מס מיסים 4
מ ברוקר שנותן טריגר לטריילנג TRAILING NIS כלומר רק כאשר המניה תגיע למחיר הטריגר אז יתחיל לפעול הפקודה העוקבת, האם מישהו מכיר ? שוק ההון 0
מ איזה ברוקר נותן להכניס יותר מ 2 ספרות אחרי הנקודה בערך לימיט בניירות חו"ל ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
M ברוקר פשוט לאזרחית אמריקאית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 11
T ברוקר ישראלי טוב לאופציות (זול עם מערכת מסחר נוחה) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
ב בחירת ברוקר אמריקאי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
J ברוקר ישראלי שמציע תתי חשבון + שברי מניות + השקעה אוטומטית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
I דיווח על ברוקר זר והגיע פנקס מקדמות - למה? מיסים 2
ס ברוקר זר או ישראלי ברילוקיישן לארה״ב ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
S ESPP RSU ומזומן אצל ברוקר אמריקאי שוק ההון 7
F מס בקרנות סל דרך ברוקר זר שוק ההון 8
D כשאני קונה קרנות איריות דרך ברוקר ישראלי, הכסף שלי יושב בארץ או בחו"ל? שוק ההון 12
Dim ברוקר מומלץ למסחר ב-לונדון, פרנקפורט, אמסטרדם? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
P חשבון ברוקר בלי עמלות *אזרח ישראל* ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
T דיבידנד אצל ברוקר זר שוק ההון 2
S חסרונות לשימוש בפלטפורמה של ברוקר זר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
ה קניית מניות דרך ברוקר שוק ההון 0
V יש לי חשבון ברוקר זר (IB) עם רווח של כמה דולרים בודדים, האם אפשר למכור מניות בהפסד, בשביל לקזז את הרווחים ולהימנע מהגשת דוח מס שנתי? מיסים 4
ק כמה שאלות על ברוקר זר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
P השקעה סולידית בחשבון ברוקר שוק ההון 1
T ברוקר אמריקאי - חסרונות ויתרונות מבחינת מיסוי שוק ההון 4
ע קניה ETF באירופה דרך ברוקר ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
B שאלה בנוגע לאינטראקטיב ברוקר צרכנות פיננסית 4
O מעבר ברוקר שוק ההון 0
ס ברוקר זר כהגנה מפני הרגולטור הישראלי צרכנות פיננסית 28
H בטחון כספים בישראל - ברוקר צרכנות פיננסית 11
F יש איזה ברוקר שיכול לנעול לי את ההשקעה לטווח של כמה שנים ? שוק ההון 2
A מס על ריבית על פיקדון דולרי אצל ברוקר בארה"ב מיסים 3
L שווי דיבידנדים בחשבון ברוקר זר לצורך תשלום מס יסף מיסים 3
Echelon זיכוי/החזר מס בגין מיסוי במקור של דיבידנדים מארה"ב ע"י ברוקר זר מיסים 23
K חשבונות ברוקר באירופה לילדים ולי שוק ההון 14
E דיווח רווחי הון למשקיע המתחיל דרך ברוקר זר IBKR - שאלות בסיסיות שוק ההון 25
N הגשת דו''ח ראשון על דיווידנדים אצל ברוקר זר לאזרח ארה''ב תושב ישראל מיסים 6
G העברת תיק ני"ע זרים מהבנק בארץ לחשבון ברוקר בחו"ל (IB) שוק ההון 1
S השקעה באג"ח ישראלי דרך ברוקר זר שוק ההון 1
A מנגנון ה"דלת האחורית" ב- IRA אמריקני וניכוי במקור ע"י ברוקר מיסים 0
י צריך עזרה בלבחור ברוקר שוק ההון 14
T פעם ראשונה דיווח שנתי על הון זר (שכיר) - ברוקר זר מיסים 4
O השקעה דרך ברוקר זר מבחינה מס ירושה ונזילות הכסף שוק ההון 47
מ קנית קרנות סל ביטקיון באינטראקטיב ברוקר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 16
מ 5 שאלות באינטראקטיב ברוקר שוק ההון 7

נושאים דומים

Back
למעלה