• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

בקשת עזרה: דיווח רטרואקטיבי על הפסדים מ-IBKR

  • פותח הנושא פותח הנושא jake
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jake

משתמש רשום
הצטרף ב
23/7/25
הודעות
1
דירוג
1
שלום לכולם,

אני כותב בכנות מתוך תחושה קשה של ייאוש וכאב, אני רוצה לשתף אתכם בקטנה בסיפור שלי כי אני מרגיש שאני זקוק לעזרה. אני חייל בודד משוחרר ב5 שנים האחרונות, גדלתי במצב לא טוב בלשון המעטה, ותמיד חלמתי על הזדמנות לשפר את חיי. ובמשך חמשת השנים האחרונות, ניסיתי להגשים את זה בעזרת מסחר ב IBKR, לצערי כל שנה הפסדתי. וכעת הפסדתי את כל מה שהיה לי.

בשלוש שנים האחרונות הייתי סטודנט, במקביל שירתתי כלוחם במילואים ובשנתיים האחרונות (כ300 ימים) כל מה שהכנסתי פשוט נעלם במסחר. (באחריותי כמובן, אני מבין כמה זה חמור)
אני באמת לא מסוגל להסתכל על עצמי במראה.

כואב לי ואני מתוסכל בטירוף, הייתי צריך לדווח על ההפסדים האלה מזמן, לאחר שנתיים ראשונות של מסחר והפסדים פניתי לרואה חשבון בפייסבוק שייעץ לי לא לרוץ לדווח על ההפסדים, ורק כשארוויח לדווח עד 6 שנים אחורה.

עכשיו אני באמת מבין את חומרת העניין, אני רוצה להוריד ממני את העול הזה אחת ולתמיד. אני מבין שאני צריך להכיר את הדוחות כדי שיכירו לי הפסדים.

אני ממש אבוד, ולא יודע מאיפה להתחיל, ממש מתבייש בעצמי ומתבייש לפנות בנושא הזה למישהו. מדובר בהרבה פעולות מסחר ואני מבין שזה מה שיהפוך עבורי את הסיפור הזה לעוד יותר כואב ויקר.

אשמח מאוד לקבל עצות והכוונה, ואם אפשר גם המלצה על רואה חשבון שמתמחה בתחום ויוכל לעזור לי במחיר הוגן.
כל עזרה והכוונה תתקבל בברכה. תודה.
 
מדובר בהרבה פעולות מסחר ואני מבין שזה מה שיהפוך עבורי את הסיפור הזה לעוד יותר כואב ויקר.
עם "אלפי" זה יעלה לך אותו דבר ללא תלות בכמות הפעולות שעשית.
להערכתי אם כל הדוח שלך זה משכורת + IBKR, תוך 10-15 דקות אתה עם דוח מוכן לכל שנת מס.
יש גם אפשרות לבקש מהם ליווי בעלות של 100 שקלים נוספים פר כל שנת מס.
אז יוצא 275-375 לכל שנה.

לאחר שנתיים ראשונות של מסחר והפסדים פניתי לרואה חשבון בפייסבוק שייעץ לי לא לרוץ לדווח על ההפסדים, ורק כשארוויח לדווח עד 6 שנים אחורה.
עצת אחיתופל, אם הפסדת למשל ב-2018 ולפני, ההפסדים הללו אבודים לנצח בגלל שלא הגשת על שנה זו עד תום 6 שנים ממנה.
 
עצת אחיתופל, אם הפסדת למשל ב-2018 ולפני, ההפסדים הללו אבודים לנצח בגלל שלא הגשת על שנה זו עד תום 6 שנים ממנה.
מה גם שסביר להניח שהוא חייב בדיווח בכל אופן. עצה הזויה. סתם יכול לפספס הפסדים וגם לקבל קנסות.

@jake ידידי אין מה להתבייש. מכאן תוכל רק לעלות והכל תלוי בך. אתה כאן בפורום שיש בו המון מידע שימושי. אתה מודע לטעויות שלך ומעכשיו ואילך תשקיע בחכמה (אני מקווה). מדובר בשכר לימוד זול מאוד ככל הנראה על פי מה ששיתפת.
מצטרף להפנייה ל"אלפי", אשלח לך גם הודעה בפרטי בנושא.
 
אתה צריך לעשות דו"ח מס לשנים האלה.
באינטראקטיב יש איזור אישי של דוחות שם תוכל להנפיק בלחיצת כפתור דוחות עם כל התנועות והרווחים/הפסדים.
עם זה אתה הולך לרשות המיסים - או ממלא לבד, או באמצעות אלפי או בעזרת רואה חשבון (שיקח סכום על מילוי הדוח עבורך).
 
קיבלת עצות מדהימות פה תשתמש בהם, לא סתם להילחץ מדיווח זה דברים שאנשים עושים כל הזמן.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
תנשום, תדווח עם "אלפי" (קח ליווי אם אתה חושש), כמה שעות של הורדת קבצים והכל מאחוריך.
לגבי ההפסדים וכד' - אתה צעיר, יש לך זמן לעמוד על הרגליים, יהיה בסדר.
תחשב כמה כסף הפסדת - זה שכר הלימוד ששילמת עבור שיעור חשוב מאוד. אם אתה צעיר אני מנחש שזה לא מיליונים, כך שמדובר סך הכל בעסקה שתשתלם לך בעתיד, בהנחה ובאמת למדת מזה את הלקחים הנכונים.
 
נערך לאחרונה ב:
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
הסולידית בקשת עזרה - סיוע בתיקון השו"ב הפיננסי/אקסולידית שוק ההון 5
ק עוגני משכנתאות- בקשת עזרה להבנה נדל"ן 6
סול בקשת עזרה באיזון התיק עם קרן ההשתלמות שוק ההון 4
cypriano de rore בקשת עזרה יצירתית עם אתגר תעסוקתי אוף טופיק 4
O בקשת עזרה - שאלות לפני התחלת השקעה שוק ההון 2
Waler [בקשת עזרה] הבנת ההבדלים בין קרנות שונות שוק ההון 3
S בקשת עזרה בחישוב אסטרטגיה (מכירה לפני ה-ex-Date) שוק ההון 67
לאץ' בקשת החזר מס לשכירה- טופס 135 או 1301? מיסים 5
P עדכון דוח שנתי רטרואקטיבית, או בקשת הארכה? מיסים 5
P בקשת החסר מס מבלי טופס 161 מיסים 7
F בקשת הארכה להגשת דו''ח שנתי מיסים 1
I בקשת העברת קופה פנסיונית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
B בקשת שכר בסיס נמוך יותר לצורך הפרשות פנסיוניות - האם כדאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
E בקשת המלצה לקומקום אוף טופיק 2
י בקשת המלצה על יועץ פנסיוני פננסי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
S בקשת המלצה לספרי קריאה בעברית לפי נושאים.. אוף טופיק 1
מ (בקשת הבהרה) - קרן סל או תעודת סל שוק ההון 0
S זמן לקבלת תשובה לאחר בקשת ממליצים אוף טופיק 49
S בקשת פתרון למבחן ראיון שלא עברתי אוף טופיק 7
M שיחת הפחדה ממנורה עקב בקשת מעבר להלמן אלדובי צרכנות פיננסית 32
ה המנוהל בעל כורחו - בקשת טיפים לשליטה על תיק מנוהל שוק ההון 1
B נכסים בעת בקשת משכנתא אוף טופיק 13
S פתיחת חשבון באמריטרייד, ויזת L1, בקשת ITIN צרכנות פיננסית 4
S בקשת הסבר אודות רווח בקרנות פנסיה אלטשולר (תשואה מוצגת מול רווח כספי בפועל) צרכנות פיננסית 0
לא חשוב שמות בקשת דעות בדבר הפלח האג"חי בתיקי הקט. שוק ההון 42
ג בקשת לינק לאחזקות הגופים המוסדיים שוק ההון 6
י בקשת הסבר - יתרון העברת הפסד לטובת קיזוז מס בעתיד שוק ההון 24
C 5 חודשים מאז בקשת החזר מס צרכנות פיננסית 6
Res Cogitans בקשת מעסיק מעובד לשלם עבור שירותי סליקה של סוכן צרכנות פיננסית 0
ש בקשת פידבק בנוגע למבנה תיק השקעות חדש שוק ההון 24
A בקשת אישור מהמעסיק לעבודה בשעות הפנאי כעצמאי התפתחות אישית 34
שרון לבעלי iRobot בקשת המלצה אוף טופיק 52
פ שאלות על בקשת החזר מס רווחי הון ממספר שנים צרכנות פיננסית 21
aziz הירייה בקשת התפתחות אישית 0
הסולידית חל איסור על בקשת/מתן ייעוץ השקעות אישי! שוק ההון 1
M עזרה במילוי טופס 1322 . תמיד מסתבכת עם זה מיסים 11
Y עזרה בהבנת היקף מס על RSU (כולל ארקין-מוזס) מיסים 16
B עזרה למפתחים: מחפשים דוגמאות למבנה של דוחות תיקי השקעות (ללא פרטים אישיים!) שוק ההון 4
ת עזרה בטופס 867 מיסים 13
א עזרה בלקיחת משכנתא צרכנות פיננסית 4
ד עזרה בדו"ח שנתי למס הכנסה מיסים 1
stamEhad קניית אג״ח ממשלתית או פקדון בנקאי לשנתיים - עזרה לחבר שוק ההון 5
ג חדשה בתחום -עזרה בסיסית יומני מסע אישיים 7
I מתקשה לעשות סדר וליישם - צריך עזרה דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 38
B עזרה באיתור בקשה והתנגדויות שהוגשו לועדה מחוזית לתכנון ובנייה נדל"ן 3
M עזרה במילוי דוח שנתי עם פריסת פדיון ימי חופש מיסים 0
Y נשאלתי האם במניות יש ריבית דריבית - ולא ידעתי איך לענות. עזרה שוק ההון 27
בנגה ניהול תיק השקעות - עזרה להורים שוק ההון 4
B דרוש עזרה - מעוניין בספרי לימוד כהכנה לבחינות מנהל תיק השקעות שוק ההון 0
shesek עזרה להדיוטות בנוגע לאגרות חוב שוק ההון 5

נושאים דומים

Back
למעלה