שלום לכולם,
אני כותב בכנות מתוך תחושה קשה של ייאוש וכאב, אני רוצה לשתף אתכם בקטנה בסיפור שלי כי אני מרגיש שאני זקוק לעזרה. אני חייל בודד משוחרר ב5 שנים האחרונות, גדלתי במצב לא טוב בלשון המעטה, ותמיד חלמתי על הזדמנות לשפר את חיי. ובמשך חמשת השנים האחרונות, ניסיתי להגשים את זה בעזרת מסחר ב IBKR, לצערי כל שנה הפסדתי. וכעת הפסדתי את כל מה שהיה לי.
בשלוש שנים האחרונות הייתי סטודנט, במקביל שירתתי כלוחם במילואים ובשנתיים האחרונות (כ300 ימים) כל מה שהכנסתי פשוט נעלם במסחר. (באחריותי כמובן, אני מבין כמה זה חמור)
אני באמת לא מסוגל להסתכל על עצמי במראה.
כואב לי ואני מתוסכל בטירוף, הייתי צריך לדווח על ההפסדים האלה מזמן, לאחר שנתיים ראשונות של מסחר והפסדים פניתי לרואה חשבון בפייסבוק שייעץ לי לא לרוץ לדווח על ההפסדים, ורק כשארוויח לדווח עד 6 שנים אחורה.
עכשיו אני באמת מבין את חומרת העניין, אני רוצה להוריד ממני את העול הזה אחת ולתמיד. אני מבין שאני צריך להכיר את הדוחות כדי שיכירו לי הפסדים.
אני ממש אבוד, ולא יודע מאיפה להתחיל, ממש מתבייש בעצמי ומתבייש לפנות בנושא הזה למישהו. מדובר בהרבה פעולות מסחר ואני מבין שזה מה שיהפוך עבורי את הסיפור הזה לעוד יותר כואב ויקר.
אשמח מאוד לקבל עצות והכוונה, ואם אפשר גם המלצה על רואה חשבון שמתמחה בתחום ויוכל לעזור לי במחיר הוגן.
כל עזרה והכוונה תתקבל בברכה. תודה.
אני כותב בכנות מתוך תחושה קשה של ייאוש וכאב, אני רוצה לשתף אתכם בקטנה בסיפור שלי כי אני מרגיש שאני זקוק לעזרה. אני חייל בודד משוחרר ב5 שנים האחרונות, גדלתי במצב לא טוב בלשון המעטה, ותמיד חלמתי על הזדמנות לשפר את חיי. ובמשך חמשת השנים האחרונות, ניסיתי להגשים את זה בעזרת מסחר ב IBKR, לצערי כל שנה הפסדתי. וכעת הפסדתי את כל מה שהיה לי.
בשלוש שנים האחרונות הייתי סטודנט, במקביל שירתתי כלוחם במילואים ובשנתיים האחרונות (כ300 ימים) כל מה שהכנסתי פשוט נעלם במסחר. (באחריותי כמובן, אני מבין כמה זה חמור)
אני באמת לא מסוגל להסתכל על עצמי במראה.
כואב לי ואני מתוסכל בטירוף, הייתי צריך לדווח על ההפסדים האלה מזמן, לאחר שנתיים ראשונות של מסחר והפסדים פניתי לרואה חשבון בפייסבוק שייעץ לי לא לרוץ לדווח על ההפסדים, ורק כשארוויח לדווח עד 6 שנים אחורה.
עכשיו אני באמת מבין את חומרת העניין, אני רוצה להוריד ממני את העול הזה אחת ולתמיד. אני מבין שאני צריך להכיר את הדוחות כדי שיכירו לי הפסדים.
אני ממש אבוד, ולא יודע מאיפה להתחיל, ממש מתבייש בעצמי ומתבייש לפנות בנושא הזה למישהו. מדובר בהרבה פעולות מסחר ואני מבין שזה מה שיהפוך עבורי את הסיפור הזה לעוד יותר כואב ויקר.
אשמח מאוד לקבל עצות והכוונה, ואם אפשר גם המלצה על רואה חשבון שמתמחה בתחום ויוכל לעזור לי במחיר הוגן.
כל עזרה והכוונה תתקבל בברכה. תודה.