היי חברים
אני מנסה להגיש בקשה למענק אך כותבים לי בסימולטור לפי הנתונים אינך זכאי למענק אך אני יודע שאני כן זכאי ומבין שאני טועה בהזנת הנתונים אשמח אם מישהו מכיר קצת ויוכל לעזור/לחוות דעה אלו המשבצות שמופיעים לי ושאלתי מה אני צריך לכתוב בכל משבצת
סכום הכנסות הוניות לתקופת הבסיס ??
סכום הכנסות הוניות בשנת 2025.. הכוונה להכנסה נקיה ? וכן לכל שנת 2025
סכום הכנסות הוניות לתקופת הזכאות ... מה זה ? ואם לא היה לי בכלל?
מחזור העסקאות בשנת 2025 ... הכוונה לכל השנה?
מחזור העסקאות לתקופת הבסיס ... מה זה תקופת הבסיס ?וכן הכוונה להכנסות או מחזור
מחזור העסקאות לתקופת הזכאות ... מה זה?
כמו כן אני עוסק פטור במסלול הוצאות מזכות
שאלה נוספת הבנתי שהתקופה הקובעת זה המקבילה ב 2025 אך בשנה זו גם היה ירידה עקב מלחמה... אז א"כ מחשיבים את 2024? וא"כ איך בדיוק עושים א"ז?
שאלה נוספת אני גר במקום שהוסיפו אותו למסלול אדום האם זה משנה גם לעוסק פטור במסלול מחזורים פחות מ 50K? או ששייך רק לגבי מקדמות או מי שמעסיק עובדים או רק מחזורים שנתיים מעל 300K
תודה לכל העוזרים
אני מנסה להגיש בקשה למענק אך כותבים לי בסימולטור לפי הנתונים אינך זכאי למענק אך אני יודע שאני כן זכאי ומבין שאני טועה בהזנת הנתונים אשמח אם מישהו מכיר קצת ויוכל לעזור/לחוות דעה אלו המשבצות שמופיעים לי ושאלתי מה אני צריך לכתוב בכל משבצת
סכום הכנסות הוניות לתקופת הבסיס ??
סכום הכנסות הוניות בשנת 2025.. הכוונה להכנסה נקיה ? וכן לכל שנת 2025
סכום הכנסות הוניות לתקופת הזכאות ... מה זה ? ואם לא היה לי בכלל?
מחזור העסקאות בשנת 2025 ... הכוונה לכל השנה?
מחזור העסקאות לתקופת הבסיס ... מה זה תקופת הבסיס ?וכן הכוונה להכנסות או מחזור
מחזור העסקאות לתקופת הזכאות ... מה זה?
כמו כן אני עוסק פטור במסלול הוצאות מזכות
שאלה נוספת הבנתי שהתקופה הקובעת זה המקבילה ב 2025 אך בשנה זו גם היה ירידה עקב מלחמה... אז א"כ מחשיבים את 2024? וא"כ איך בדיוק עושים א"ז?
שאלה נוספת אני גר במקום שהוסיפו אותו למסלול אדום האם זה משנה גם לעוסק פטור במסלול מחזורים פחות מ 50K? או ששייך רק לגבי מקדמות או מי שמעסיק עובדים או רק מחזורים שנתיים מעל 300K
תודה לכל העוזרים
נערך לאחרונה ב: