• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

בקשה להחזר מס

  • פותח הנושא פותח הנושא מיותר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מיותר

משתמש רגיל
הצטרף ב
29/5/22
הודעות
84
דירוג
27
בשנה שעברה הגשתי בקשה להחזר מס (על מיסים שנוכו לי במקור מהבנק והברוקר) במערכת הפניות של רשות המיסים. צירפתי טופס 135 ואת טפסי 867 שקיבלתי מהבנק והברוקר. השנה, אני צריך לדווח גם על חשבוני באינטראקטיב ברוקרס. איך לצרף אותו? לכתוב בתוך טופס 135 או פשוט להגיש בנפרד את הטופס שקיבלתי מאינטראקטיב עם סיכום שלי?
אציין שאני לא עובד.
תודה מראש לעונים.
 
בשנה שעברה הגשתי בקשה להחזר מס (על מיסים שנוכו לי במקור מהבנק והברוקר) במערכת הפניות של רשות המיסים. צירפתי טופס 135 ואת טפסי 867 שקיבלתי מהבנק והברוקר. השנה, אני צריך לדווח גם על חשבוני באינטראקטיב ברוקרס. איך לצרף אותו? לכתוב בתוך טופס 135 או פשוט להגיש בנפרד את הטופס שקיבלתי מאינטראקטיב עם סיכום שלי?
אציין שאני לא עובד.
תודה מראש לעונים.
שתי אופציות:
1. להסתכל בפרופיל שלי יש שם לינק לדוגמא איך אני הגשתי.
2. להשתמש בשירות זול ויעיל שנקרא "אלפי", בעלות של 275 שח לשנת מס הם מתרגמים לך את הטופס מאינטראקטיב לטופס שמס הכנסה דורש.

אגב אם הרווחת ממכירות באינטראקטיב, כדאי לך לשלם מקדמות בגובה 25% מהרווח.
גם אם קיבלת ריבית בחשבון.
 
תודה על התגובה, אבל אשמח להסבר נוסף. בשנה שעברה, לא חישבנתי כלום, פשוט נתתי להם לעשות את זה. השנה, אצטרך לחשבן את אינטראקטיב. השאלה אם אוכל להגיש את זה באותה צורה כמו בשנה שעברה, רק להוסיף את החשבון שלי על אינטראקטיב? כי אצלך מצאתי נספח שהוא חלק מטופס אחר (במקום טופס 1325 נספח ג(1)), השאלה אם אפשר להגיש רק את הנספח בנפרד?
שוב תודה
 
השאלה אם אוכל להגיש את זה באותה צורה כמו בשנה שעברה, רק להוסיף את החשבון שלי על אינטראקטיב?
מעולם לא ניסיתי. להבנתי הם מצפים לטופס 1325 וטופס 1322 אם יש לך רווחים. אם יש לך דיבידנדים וריבית, הם מצפים לטופס 1324.

אז על פניו לא ניתן רק לזרוק עליהם את הטופס מאינטראקטיב.

בנוסף, אם יש לך הכנסות מאינטראקטיב אתה בסבירות גבוהה מחויב בהגשת דוח שנתי, מה שאומר טופס 1301 ולא 135.
 
בנוסף, אם יש לך הכנסות מאינטראקטיב אתה בסבירות גבוהה מחויב בהגשת דוח שנתי, מה שאומר טופס 1301 ולא 135.
יש לי משם הכנסות שלא מגיעות לרף המס שלי
אז על פניו לא ניתן רק לזרוק עליהם את הטופס מאינטראקטיב.
גם לא עם טופס סיכום שלי?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
יש לי משם הכנסות שלא מגיעות לרף המס שלי
אין רף מס ברגע שמכרת אפילו מניה אחת שם.
יש חובת דיווח.


גם לא עם טופס סיכום שלי?
אין לי מה להוסיף מעבר למה שרשמתי.
אתה תמיד יכול לנסות, הערכה שלי הם יענו לך שאתה צריך לפתוח תיק במס הכנסה ויגידו שאתה מחויב בהגשת דוח שנתי.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ס בקשה להחזר מס בשנה שבה השתתפתי בESPP מיסים 5
G בקשה להחזר מס - טופס 135 מקוון מיסים 2
I בקשה להחזר מס(דוח מלא) מיסים 4
מ בקשה להחזר מס (דוח מקוצר) או דוח אישי מלא? מיסים 31
ה פערים בהגשת בקשה להחזר מס צרכנות פיננסית 9
Lamur תזמון בקשה להחזר מס מיסים 4
A בקשה להחזר מס מיסים 3
S הגשת בקשה להחזר מס הכנסה דרך finupp - בדיקה בסימולטור לאחר הגשה הראה חוב ולא זיכוי - הצילו! מיסים 21
P הגשתי בקשה להחזר מס 21 מיסים 1
E בקשה להחזר מס עבור מס יסף מיסים 22
T הגשת בקשה להחזר מס (טופס 135) באופן עצמאי בפעם הראשונה מיסים 22
ה הגשת בקשה להחזר מס- זוג נשוי מיסים 26
deussex הגשת בקשה להחזר מס מקוונת, שנתקע באמצע באתר מיסים 3
ה בקשה להחזר מס למי שלא עשה בקשה לתיאום מס מיסים 10
1337justme אחריות של רואה חשבון בהגשת בקשה להחזר מס צרכנות פיננסית 6
G בקשה להחזר מס- שאלה צרכנות פיננסית 1
waskindalost האם ניתן להגיש בקשה להחזר מס על שנה אחת בלבד ? צרכנות פיננסית 4
S איך ממלאים דו"ח בקשה להחזר מס רווח הון? צרכנות פיננסית 3
Cleo החזרת משלוח יקר לחו"ל על חשבוני + הגשת בקשה להחזר מכס - טיפים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 7
א בקשה למענק מחזורים שאגת הארי מיסים 1
B עזרה באיתור בקשה והתנגדויות שהוגשו לועדה מחוזית לתכנון ובנייה נדל"ן 3
I בקשה | המלצות לספרים בנושאי התפתחות אישית, כלכלה והשקעות צרכנות פיננסית 5
מ שער פתיחה ושער סגירה וטרום מסחר בקשה להסבר המושג והטכני שוק ההון 7
י בקשה לתיקון שומה מיסים 5
ז בקשה מוזרה מהמתווך נדל"ן 6
ד בקשה להעלאת שכר יזמות והגדלת הכנסות 26
D דוח שנתי למס הכנסה 1301 - בקשה לחישוב ניכוי זיכוי גמל כ"יחיד" (לא כ"עמית מוטב") מיסים 10
L בקשה להמלצה לאתר/אפליקציה להשוואת מדדים שוק ההון 4
א משא ומתן (החלפת טיוטות) - חוזה מכר דירה - בקשה להמלצות נדל"ן 15
מ מס בגין השכרת דירה-בקשה לטופס מיסים 3
the_newbie [בקשה] המלצה ליועץ מס \ רואה חשבון המתמחה ברילוקיישן מיסים 5
A הפקת נסח טאבו בצורה מקוונת, בקשה המלצה כיצד להשיג את האישור בפשטות ומהירות נדל"ן 7
S בקשה להעלאת שכר איך נכון לעשות? מה להגיד? אוף טופיק 65
G כדאיות דחיית בקשה להחזרי מס מיסים 8
V בעת בקשה לניוד קופת גמל חברת ההשקעות מתעקשת לקבל ממני הרשאה למסלקה הפנסיונית שוק ההון 14
NightStyle בקשה: הכנסת גרסאות האג"ח של מייק, המשקיע המתחיל שוק ההון 1
א בקשה לסיעור מוחות בנושא הסבה מקצועית התפתחות אישית 22
C בקשה לחוות דעת תיק צמיחה שוק ההון 4
ע מענק קורונה ראשון ושני לאזרחי ארה"ב שעדיין לא הגישו שום הצהרה\בקשה לארה"ב בעבר אוף טופיק 2
G בקשה מהמעסיק להעלאת שכר בדמות קרן השתלמות פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 1
DiverGirl בקשה להמלצה - מערכת מסחר באופציות שוק ההון 7
ש בקשה להדרכה פרקטית בדרך להשקעת כספי הפנסיה והקרנות שוק ההון 14
V בקשה להעלאת שכר בעבודה אוף טופיק 4
R בקשה להמלצות על ספרים התפתחות אישית 2
ביולוג ירושלמי בקשה לעזרה - מצגת בנושא קרן פנסיה/קרן השתלמות. פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 20
L כתובת בחו"ל-למשלוח מכתבים - בקשה להמלצות צרכנות פיננסית 3
נ בקשה- מורה נבוכים במיסוי בתיק השקעות שוק ההון 26
לא חשוב שמות בהקשר לחסכנות - בקשה להקלת מס מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 12
S בקשה למחשבון של דמי ניהול פנסיה צרכנות פיננסית 2
D בקשה לעזרה והכוונה לגביי השקעות שוק ההון 15

נושאים דומים

Back
למעלה