בשנה שעברה הגשתי בקשה להחזר מס (על מיסים שנוכו לי במקור מהבנק והברוקר) במערכת הפניות של רשות המיסים. צירפתי טופס 135 ואת טפסי 867 שקיבלתי מהבנק והברוקר. השנה, אני צריך לדווח גם על חשבוני באינטראקטיב ברוקרס. איך לצרף אותו? לכתוב בתוך טופס 135 או פשוט להגיש בנפרד את הטופס שקיבלתי מאינטראקטיב עם סיכום שלי?
אציין שאני לא עובד.
תודה מראש לעונים.
אציין שאני לא עובד.
תודה מראש לעונים.