Count Olaf
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 24/7/21
- הודעות
- 208
- דירוג
- 195
בימים אלה נפתחת לי האפשרות סוף כל סוף לממש ולסגור 2 קרנות השתלמות זעירות שנפתחו לי בשירות הקבע.
במשך 3.5 שנים הן הכפילו את גודלן, נתון מרשים אבל שתיהן ביחד שוות פחות מ-170 שקל (לא אלש"ח).
שתיהן במסלול 100% מנייתי.
האם לסגור ולסיים את ההתעסקות המיותרת בסכום הקטן הזה?
האם לשכוח מקיומן ולגלות עוד כמה עשרות שנים סכום קצת יותר גדול, אבל במקביל לוותר על התשואה מהסכום הזה במקום אחר? האם התשואה הנוכחית שתיארתי מספיק טובה כדי שהוויתור ישתלם? לדעתכם האינפלציה בעוד כמה שנים תמחק את הרווח?
האם יש מס מעצבן כלשהו שימחק לי את כל הרווח בעת המימוש?
צריך לציין שיש לי כבר קרן השתלמות מהעבודה הנוכחית בסכום יותר נורמלי (כ-46 אלש"ח) אז גם אם אני אסגור את שתיהן, אני לאו דווקא אאבד את האפשרות לבצע הפקדות למכשיר ההשקעה המסוים הזה.
במשך 3.5 שנים הן הכפילו את גודלן, נתון מרשים אבל שתיהן ביחד שוות פחות מ-170 שקל (לא אלש"ח).
שתיהן במסלול 100% מנייתי.
האם לסגור ולסיים את ההתעסקות המיותרת בסכום הקטן הזה?
האם לשכוח מקיומן ולגלות עוד כמה עשרות שנים סכום קצת יותר גדול, אבל במקביל לוותר על התשואה מהסכום הזה במקום אחר? האם התשואה הנוכחית שתיארתי מספיק טובה כדי שהוויתור ישתלם? לדעתכם האינפלציה בעוד כמה שנים תמחק את הרווח?
האם יש מס מעצבן כלשהו שימחק לי את כל הרווח בעת המימוש?
צריך לציין שיש לי כבר קרן השתלמות מהעבודה הנוכחית בסכום יותר נורמלי (כ-46 אלש"ח) אז גם אם אני אסגור את שתיהן, אני לאו דווקא אאבד את האפשרות לבצע הפקדות למכשיר ההשקעה המסוים הזה.