• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

בן 30 בצומת דרכים - שוקל הסבה

  • פותח הנושא פותח הנושא arik555
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arik555

משתמש רשום
הצטרף ב
16/4/20
הודעות
25
דירוג
1
שלום לכולם,
בן 30 מאזור הצפון, בוגר תואר בתקשורת (בהצטיינות) ועוסק בתחום השיווק והדיגיטל כשנתיים וחצי.

די לא שלם עם המקום בו אני נמצא ומהשכר שלי, מרוויח כיום כ-8.5k ברוטו (ללא שום תוספות סוציאליות) וזה לאחר שדרוג יחסית רציני. זה נכון שתואר בתקשורת לא ידוע כמכרה זהב בלשון המעטה (בעיקר אם אתה רוצה להמשיך להתגורר בצפון) אך יחד עם זאת קיוויתי שעקב היותי מצטיין (בתואר) ועם הזמן והניסיון ובעזרת לא מעט למידה עצמית בעיקר של כלים חדשים בתחום הדיגיטל זה ישים אותי בפוזיציה להתקבל למשרות בעלות שכר מכובד (לפחות 12-13k) אם לא עכשיו אז לפחות בעתיד הנראה לעין.
בשנה וחצי האחרונות התקבלתי לעוד כ2-3 משרות אך בכולן השכר היה כמו השכר הנוכחי שלי או אפילו פחות וגם עם אופק לא וואו, מה שהוביל אותי למסקנה שבתחום השיווק צריך או להיות מנהל שיווק בחברה בינונית ומעלה שבאזור הצפון כמעט תמיד מדובר בחברות בינלאומיות או לעבוד בחברת היי-טק - המשותף לכולם הוא שלא משנה כמה אתה טוב במה שאתה עושה נדרשת מימך אנגלית ברמת שפת אם כי השיווק הוא בינלאומי... ואמנם האנגלית שלי טובה ואני קורא הרבה חומר מקצועי באנגלית אבל היא לא תהפוך לשפת אם בגיל 30...
בנוסף שמתי לב שתפקיד השיווק בדגש על מנהלי השיווק הוא מאוד תובעני מבחינת הציפיות וגם אם בזכותך החברה בצמיחה מטורפת תמיד יהיו נשמות טובות שישאלו למה לא עשית ככה וככה (באזזוורד של שניה וחצי ושאר ירקות לא יעילים) שלא נדבר על כך שאם פחות הולך אז הכיסא שלהם מתנדנד הכי חזק...
מה שמוביל אותי למחשבה של האם כדאי לי בכלל להמשיך לעסוק בתחום לרבות למידה עצמית של כלים חדשים ולהשקיע את השנים האלה ואת הפיתוח העצמי בתחום שנראה מאוד כפוי טובה... או לפנות לאפיקים אחרים...

1 - אני מרגיש ששווה לבדוק את תחום של מדעי המחשב שכן אני גר כ-40 דקות מיקנעם וכשעה מחיפה ומאמין שבעתיד אף אגור במקום קרוב יותר...
כרגע אני צופה במעט שיעורים ומנסה לראות אם אני מתחבר או מצליח לגרום לעצמי לאהוב את זה... לדעתי זה סופר חשוב...

2 - חשבתי בנוסף לקדם עסקים באופן עצמאי והייתי מאוד קרוב לסיכום עם הלקוח הראשון אבל אז הגיע הקורונה ואני מרגיש שהתחום הזה וגם התחום של בניית אתרים בוורדפרס שהם די משיקים כבר מוצפים באנשים (עקב חסמי כניסה נמוכים) והעלות בהתאם... אז לא יודע עד כמה כדאי לבזבז את הזמן בלימוד ווורדפרס כשהשוק מוצף - מה שגורם לי לחשוב שמדעי המחשב היא האופציה היותר ראויה...

3 - אשתי חושבת שכדאי לי ללכת למסלול דוקטורט שאמור לפתוח לי אופציות להיות מרצה באקדמיה ואמור לתת לי יתרון יחסי בקורות החיים

4 - לעשות סוג של הסבה לווב אנליטיקס ו/או ללמוד שפות קוד שמתכתבות במידה רבה עם הפאן הדיגיטלי שבשיווק - אבל לדעתי גם לזה יהיה ביקוש כמעט מוחלט רק במרכז וגם אני משער שבעתיד הכלים בתחום יהיו מתקדמים וידרשו פחות מיומונות של איש מקצוע(בזכות פיתוחים של אנשי תוכנה?)


האמת שאני מרגיש שעכשיו זה סוג של הזדמנות אחרונה שלי ללמוד מדעי המחשב ובעצם לנצל את החל"ת של הקורונה לשדרוג מקצועי מה עוד שכרגע יש לי אפשרות לחתום אבטלה רק לעוד חודשיים בערך (שלאחריה מי בכלל מבטיח לי שאחזור לעבוד בשכר הנוכחי או אפילו לקבל דמי אבטלה ?) אז במקום לשבת בחיבוק ידיים חשבתי לנצל את הזמן ללמידה של מתמטיקה ובסיס של תכנות במטרה להתקבל למוסד נחשב (טכניון או אונ' חיפה) ולהתחיל את התואר עם רקע סביר... אך לצערי הם מחייבים פסיכו והשלמות שאין לי את הזמן כרגע לעשות אז חשבתי ללכת לאוניברסיטה הפתוחה אבל הבנתי ששם התואר לוקח 4 שנים בשקט... מה שגורם לי לחשוב שאולי מעבר למדעי המחשב עלול לגבות מחיר גבוהה מדי עבורי...

נ.ב.
אני חייב לציין שביום יום לא כזה רע לי בעבודה אבל אני מרגיש שאני יכול להשאיר חותם יותר גדול, לעשות דברים יותר גדולים ולהשתכר בהתאם, בצירוף עם האופק הלא ברור של המקצוע (וחסמי הכניסה המאוד נמוכים) אלה בעיקר הדברים שמפריעים לי וגורמים לי לחשוב על שינוי

אשמח מאוד לשמוע את דעתכם,
תודה רבה.
 
נערך לאחרונה ב:
אני די נמצא במקום שלך גם פרסמתי פה לגבי התלבטות דומה.
להבנתי יש לך אופציה בגלל שאתה בעל תואר לעשות הסבה להייטק גם דרך בווטקאמפים כמו אינפינטי ולא רק תואר
 
ללכת למסלול דוקטורט שאמור לפתוח לי אופציות להיות מרצה באקדמיה ואמור לתת לי יתרון יחסי בקורות החיים
לא לא לא! לדוקטורט הולכים או בגלל תרומה ספציפית וקונקרטית למסלול הקריירה שלך, או (ברוב המקרים) עקב תשוקה עזה למחקר בתחום והבנה שהסיכון הוא גבוה והסיכוי למשרה אקדמית נמוך מאוד(!).
וגם ככה זה לא קל והרוב מתחרטים.
 
שלום לכולם,
בן 30 מאזור הצפון, בוגר תואר בתקשורת (בהצטיינות) ועוסק בתחום השיווק והדיגיטל כשנתיים וחצי.

די לא שלם עם המקום בו אני נמצא ומהשכר שלי, מרוויח כיום כ-8.5k ברוטו (ללא שום תוספות סוציאליות) וזה לאחר שדרוג יחסית רציני. זה נכון שתואר בתקשורת לא ידוע כמכרה זהב בלשון המעטה (בעיקר אם אתה רוצה להמשיך להתגורר בצפון) אך יחד עם זאת קיוויתי שעקב היותי מצטיין (בתואר) ועם הזמן והניסיון ובעזרת לא מעט למידה עצמית בעיקר של כלים חדשים בתחום הדיגיטל זה ישים אותי בפוזיציה להתקבל למשרות בעלות שכר מכובד (לפחות 12-13k) אם לא עכשיו אז לפחות בעתיד הנראה לעין.
בשנה וחצי האחרונות התקבלתי לעוד כ2-3 משרות אך בכולן השכר היה כמו השכר הנוכחי שלי או אפילו פחות וגם עם אופק לא וואו, מה שהוביל אותי למסקנה שבתחום השיווק צריך או להיות מנהל שיווק בחברה בינונית ומעלה שבאזור הצפון כמעט תמיד מדובר בחברות בינלאומיות או לעבוד בחברת היי-טק - המשותף לכולם הוא שלא משנה כמה אתה טוב במה שאתה עושה נדרשת מימך אנגלית ברמת שפת אם כי השיווק הוא בינלאומי... ואמנם האנגלית שלי טובה ואני קורא הרבה חומר מקצועי באנגלית אבל היא לא תהפוך לשפת אם בגיל 30...
בנוסף שמתי לב שתפקיד השיווק בדגש על מנהלי השיווק הוא מאוד תובעני מבחינת הציפיות וגם אם בזכותך החברה בצמיחה מטורפת תמיד יהיו נשמות טובות שישאלו למה לא עשית ככה וככה (באזזוורד של שניה וחצי ושאר ירקות לא יעילים) שלא נדבר על כך שאם פחות הולך אז הכיסא שלהם מתנדנד הכי חזק...
מה שמוביל אותי למחשבה של האם כדאי לי בכלל להמשיך לעסוק בתחום לרבות למידה עצמית של כלים חדשים ולהשקיע את השנים האלה ואת הפיתוח העצמי בתחום שנראה מאוד כפוי טובה... או לפנות לאפיקים אחרים...

1 - אני מרגיש ששווה לבדוק את תחום של מדעי המחשב שכן אני גר כ-40 דקות מיקנעם וכשעה מחיפה ומאמין שבעתיד אף אגור במקום קרוב יותר...
כרגע אני צופה במעט שיעורים ומנסה לראות אם אני מתחבר או מצליח לגרום לעצמי לאהוב את זה... לדעתי זה סופר חשוב...

2 - חשבתי בנוסף לקדם עסקים באופן עצמאי והייתי מאוד קרוב לסיכום עם הלקוח הראשון אבל אז הגיע הקורונה ואני מרגיש שהתחום הזה וגם התחום של בניית אתרים בוורדפרס שהם די משיקים כבר מוצפים באנשים (עקב חסמי כניסה נמוכים) והעלות בהתאם... אז לא יודע עד כמה כדאי לבזבז את הזמן בלימוד ווורדפרס כשהשוק מוצף - מה שגורם לי לחשוב שמדעי המחשב היא האופציה היותר ראויה...

3 - אשתי חושבת שכדאי לי ללכת למסלול דוקטורט שאמור לפתוח לי אופציות להיות מרצה באקדמיה ואמור לתת לי יתרון יחסי בקורות החיים

4 - לעשות סוג של הסבה לווב אנליטיקס ו/או ללמוד שפות קוד שמתכתבות במידה רבה עם הפאן הדיגיטלי שבשיווק - אבל לדעתי גם לזה יהיה ביקוש כמעט מוחלט רק במרכז וגם אני משער שבעתיד הכלים בתחום יהיו מתקדמים וידרשו פחות מיומונות של איש מקצוע(בזכות פיתוחים של אנשי תוכנה?)


האמת שאני מרגיש שעכשיו זה סוג של הזדמנות אחרונה שלי ללמוד מדעי המחשב ובעצם לנצל את החל"ת של הקורונה לשדרוג מקצועי מה עוד שכרגע יש לי אפשרות לחתום אבטלה רק לעוד חודשיים בערך (שלאחריה מי בכלל מבטיח לי שאחזור לעבוד בשכר הנוכחי או אפילו לקבל דמי אבטלה ?) אז במקום לשבת בחיבוק ידיים חשבתי לנצל את הזמן ללמידה של מתמטיקה ובסיס של תכנות במטרה להתקבל למוסד נחשב (טכניון או אונ' חיפה) ולהתחיל את התואר עם רקע סביר... אך לצערי הם מחייבים פסיכו והשלמות שאין לי את הזמן כרגע לעשות אז חשבתי ללכת לאוניברסיטה הפתוחה אבל הבנתי ששם התואר לוקח 4 שנים בשקט... מה שגורם לי לחשוב שאולי מעבר למדעי המחשב עלול לגבות מחיר גבוהה מדי עבורי...

נ.ב.
אני חייב לציין שביום יום לא כזה רע לי בעבודה אבל אני מרגיש שאני יכול להשאיר חותם יותר גדול, לעשות דברים יותר גדולים ולהשתכר בהתאם, בצירוף עם האופק הלא ברור של המקצוע (וחסמי הכניסה המאוד נמוכים) אלה בעיקר הדברים שמפריעים לי וגורמים לי לחשוב על שינוי

אשמח מאוד לשמוע את דעתכם,
תודה רבה.
אם היתה לך אנגלית ברמה גבוהה , היית מתקבל למשרה טובה בתחום?
לדעתי קל וזול יותר לשפר את האנגלית מאשר ללמוד מדעי המחשב.
 
לכולם הוא שלא משנה כמה אתה טוב במה שאתה עושה נדרשת מימך אנגלית ברמת שפת אם כי השיווק הוא בינלאומי... ואמנם האנגלית שלי טובה ואני קורא הרבה חומר מקצועי באנגלית אבל היא לא תהפוך לשפת אם בגיל 30...
לא יודע מה המצב בכלל המשק אבל לפחות בהייטק לא נדרשת אנגלית ברמת שפת אם למשרות שיווק.
אנגלית ברמת שפת אם בטח לא הזיקה לאף אחד אבל עם אנגלית ברמה גבוהה אפשר גם להסתדר.
 
לא לא לא! לדוקטורט הולכים או בגלל תרומה ספציפית וקונקרטית למסלול הקריירה שלך, או (ברוב המקרים) עקב תשוקה עזה למחקר בתחום והבנה שהסיכון הוא גבוה והסיכוי למשרה אקדמית נמוך מאוד(!).
וגם ככה זה לא קל והרוב מתחרטים.
+1 בפרט במקצוע כמו תקשורת בו מחוץ לאקדמיה יש להשכלה ערך נמוך מאד בשוק העבודה (יש דרישות אחרות לתפקידים בכירים בשוק)
 
3 - אשתי חושבת שכדאי לי ללכת למסלול דוקטורט שאמור לפתוח לי אופציות להיות מרצה באקדמיה ואמור לתת לי יתרון יחסי בקורות החיים

חלק גדול מן המרצים באקדמיה הם "מן החוץ". כלומר תשלום נמוך ובלי בטחון תעסוקתי. זה לא באמת אופק קריירה.

עריכה: ועם דוקטורט תהיה אוברקוואליפייד למשרות מחוץ לאקדמיה.
 
תודה לכולם אשמח לשמוע תשובות ודיעות נוספות :)

לא יודע מה המצב בכלל המשק אבל לפחות בהייטק לא נדרשת אנגלית ברמת שפת אם למשרות שיווק.
אנגלית ברמת שפת אם בטח לא הזיקה לאף אחד אבל עם אנגלית ברמה גבוהה אפשר גם להסתדר.

ממה שיצא לי לראות בכל משרות השיווק בהייטק דורשים אנגלית שפת אם - אשמח אם יש לך קישור למשרה לדוגמא ללא צורך באנגלית שפת אם


+1 בפרט במקצוע כמו תקשורת בו מחוץ לאקדמיה יש להשכלה ערך נמוך מאד בשוק העבודה (יש דרישות אחרות לתפקידים בכירים בשוק)

מניסיונך מה הדרישות האחרות לתפקידים בכירים ?

אני די נמצא במקום שלך גם פרסמתי פה לגבי התלבטות דומה.
להבנתי יש לך אופציה בגלל שאתה בעל תואר לעשות הסבה להייטק גם דרך בווטקאמפים כמו אינפינטי ולא רק תואר

שלחתי למספר מקומות לדעתי לא חזרו אליי כי הם מחפשים מועמדים עם רקע חזק במתמטיקה

אם היתה לך אנגלית ברמה גבוהה , היית מתקבל למשרה טובה בתחום?
לדעתי קל וזול יותר לשפר את האנגלית מאשר ללמוד מדעי המחשב.
אי אפשר לדעת שום דבר בוודאות כמובן... אבל ממה שראיתי הבעיה היא שרוצים רמת שפת אם ולא "רק" רמה גבוהה כנראה שרוצים יכולת שהיא מעבר למענה במיילים + ז'רגון מקצועי באנגלית
 
ממה שיצא לי לראות בכל משרות השיווק בהייטק דורשים אנגלית שפת אם - אשמח אם יש לך קישור למשרה לדוגמא ללא צורך באנגלית שפת אם
זה שקר.
לאף אחד כמעט אין אנגלית ברמת שפת אם, מהסיבה הפשוטה ששהרוב לא נולד וגדל במדינה בה אנגלית היא השפה המדוברת.
הכוונה היא שאתה יודע לכתוב, לקרוא ולדבר בצורה יחסית חלקה ולא נתקע כל 5 שניות.
אם יש לך 5 יח"ל אנגלית אז רוב הסיכויים שאתה מתאים מבחינת רמת אנגלית.
 
תודה לכולם אשמח לשמוע תשובות ודיעות נוספות :)

ממה שיצא לי לראות בכל משרות השיווק בהייטק דורשים אנגלית שפת אם - אשמח אם יש לך קישור למשרה לדוגמא ללא צורך באנגלית שפת אם

באופן כללי, ומתוך הניסיון שלי לאחרונה בלחפש תפקידים בעולם ההייטק בלי שום ידע או ניסיון מוקדם - העובדה שבמשרה שמתפרסמת משהו כתוב בתור דרישת תפקיד, לא אומרת כלום בהרבה מקרים. במשרות האלה נוטים לכתוב דרישות תפקיד שעולות משמעותית על מה שהם מוכנים לקבל בפועל (הם רושמים דברים שיותר קרובים למועמד האידיאלי שלהם, אבל בסוף הם מתקדמים גם אם אנשים שלא עונים לדרישות האלה).
אם אתה חושב שזו עבודה שאתה יכול להתאים לה, שלח אליה קורות חיים.
 
באופן כללי, ומתוך הניסיון שלי לאחרונה בלחפש תפקידים בעולם ההייטק בלי שום ידע או ניסיון מוקדם - העובדה שבמשרה שמתפרסמת משהו כתוב בתור דרישת תפקיד, לא אומרת כלום בהרבה מקרים. במשרות האלה נוטים לכתוב דרישות תפקיד שעולות משמעותית על מה שהם מוכנים לקבל בפועל (הם רושמים דברים שיותר קרובים למועמד האידיאלי שלהם, אבל בסוף הם מתקדמים גם אם אנשים שלא עונים לדרישות האלה).
אם אתה חושב שזו עבודה שאתה יכול להתאים לה, שלח אליה קורות חיים.
תודה על העצה, יצא לי לשלוח לא מעט פעמים ושמתי לב שפשוט מעולם לא חזרו אליי למשרות שדרשו אנגלית שפת אם, לעומת זאת למשרות שלא דורשות חוזרים לא מעט ובהרבה מקרים אני אף מתקדם לשלבים הבאים...
 
לגבי (1) אם אתה חושב שמדעי המחשב = הייטק = כסף אז יש לך טעות (אולי לא סטטסיטית) אבל זה פשוט לא חייב להיות ככה.. תכיר את עצמך ותכיר כלום לא בטוח.
גם המקצוע שנראה לך הכי מכניס הוא לא תמיד כזה

אבל כמו שכתבת, אם אתה תאהב את זה יותר מהעבודה הנוכחית שלך, זה גם חשוב מאוד אפילו אם לא ממש תשפר את השכר

בהצלחה
 
באופן כללי, ומתוך הניסיון שלי לאחרונה בלחפש תפקידים בעולם ההייטק בלי שום ידע או ניסיון מוקדם - העובדה שבמשרה שמתפרסמת משהו כתוב בתור דרישת תפקיד, לא אומרת כלום בהרבה מקרים. במשרות האלה נוטים לכתוב דרישות תפקיד שעולות משמעותית על מה שהם מוכנים לקבל בפועל (הם רושמים דברים שיותר קרובים למועמד האידיאלי שלהם, אבל בסוף הם מתקדמים גם אם אנשים שלא עונים לדרישות האלה).
אם אתה חושב שזו עבודה שאתה יכול להתאים לה, שלח אליה קורות חיים.

יכול להיות שנשות כוח האדם מסננות את קורות החיים שלך בגלל שלא רשום אנגלית שפת אם, אבל אם תעבור את נשות כוח האדם , אתה תעבור.

ויכול להיות שהמחשב עושה סינון לפי מילות מפתח. ואז נגיד אולי כדאי לרשום "שפות:אנגלית שפת אם,כמעט" כדי לעבור את המחשב.
 
יכול להיות שנשות כוח האדם מסננות את קורות החיים שלך בגלל שלא רשום אנגלית שפת אם, אבל אם תעבור את נשות כוח האדם , אתה תעבור.

ויכול להיות שהמחשב עושה סינון לפי מילות מפתח. ואז נגיד אולי כדאי לרשום "שפות:אנגלית שפת אם,כמעט" כדי לעבור את המחשב.
תודה, נשמע רעיון מעניין
 
דרך אגב נכון לעכשיו לא קבלו אותי לתואר ראשוןוגם לא לאינפינטי כי הם מחפשים מועמדים עם רקע מתמטי חזק ואת זה אני כנראה אשתדל לחזק במקביל לגישוש/למידה בעולם שפות התוכנה
 
2 - חשבתי בנוסף לקדם עסקים באופן עצמאי והייתי מאוד קרוב לסיכום עם הלקוח הראשון אבל אז הגיע הקורונה ואני מרגיש שהתחום הזה וגם התחום של בניית אתרים בוורדפרס שהם די משיקים כבר מוצפים באנשים (עקב חסמי כניסה נמוכים) והעלות בהתאם... אז לא יודע עד כמה כדאי לבזבז את הזמן בלימוד ווורדפרס כשהשוק מוצף - מה שגורם לי לחשוב שמדעי המחשב היא האופציה היותר ראויה...
בקידום אתרים אולי השוק מוצף במקדמים, אבל ממה שהבנתי , יש הרבה מקדמי אתרים שרק מוכרים אוויר , אבל לא באמת יודעים לקדם אתרים בנישות תחרותיות למקומות הראשונים.
האם זה נכון ? ואם כן האם להיות מקדם אתרים איכותי , זה רק עניין של למידה והשקעה אישית ? או שצריך כאן עוד משהו ?
 
אבל היא לא תהפוך לשפת אם בגיל 30.

למה לא?
אני באמת לא מצליח לחשוב על כישור דומה שיכול לשדרג בצורה כל כך גדולה את פוטנציאל ההשתכרות שלך כמו אנגלית טובה
או - אם תעדיף להסתכל על זה כך - אני לא יכול לחשוב על מחסום גדול יותר מהתקדמות מקצועית מאשר אנגלית ברמה לא מספיק טובה

למה לדעתך יהיה קשה כל כך לשפר את האנגלית שלך, בהינתן שאתה אומר שאתה כבר קורא חומר מקצועי וכו'?

דרך אגב נכון לעכשיו לא קבלו אותי לתואר ראשוןוגם לא לאינפינטי כי הם מחפשים מועמדים עם רקע מתמטי חזק ואת זה אני כנראה אשתדל לחזק במקביל לגישוש/למידה בעולם שפות התוכנה

דעתי הצנועה היא שלפני שאתה רץ להירשם (ולשלם) לכל מיני מוסדות, יש מספיק משאבים חינמיים לחלוטין שאתה יכול להשתמש בהם כדי להתנסות בתחום ולראות אם זה בכלל משהו שמעניין אותך או יכלת להתעסק בו
אם בסוף יתברר לך שתכנות זה "לא אתה", כל לימוד מתמטיקה שתעשה יהיה (כנראה) בזבוז זמן

הכוונה היא שאתה יודע לכתוב, לקרוא ולדבר בצורה יחסית חלקה ולא נתקע כל 5 שניות.
אם יש לך 5 יח"ל אנגלית אז רוב הסיכויים שאתה מתאים מבחינת רמת אנגלית.

כמות עצומה מתוך בוגרי 5 יח"ל באנגלית לא מסוגלים לדבר שוטף באנגלית ברמה הדרושה בעולם המקצועי , שלא לדבר על מיילים וכו'.
היו איתי מלא "תלמידים שקדנים" שידעו לפתור את חידות הדקדוק והאיות וכו' - אבל בסוף כשזה מגיע לשימוש בעולם האמיתי - הם מגמגמים ונתקעים.

זו גם לא סתם דרישה מופרכת : במקרה שלי למשל, חצי מהמשרד הם אמריקאים בארה"ב, ורק בחודש האחרון היו לי 4 או 5 שיחות וידאו עם גורמים חיצוניים לחברה שאנחנו שוקלים לרכוש שירותים שלהם

ברגע שחברה כלשהי היא לא סתם איזה שטיק מקומי שמכוון רק לישראלים (ובמיוחד אם יש לה ציפיות של צמיחה או השתלבות בשוק האמריקאי וכו'), דרושה אנגלית ברמה גבוהה

אני טוען שזה לא בשמיים, אבל צריך לרצות את זה, וצריך להשקיע את הזמן בזה.
 
נערך לאחרונה ב:

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נדרשת מימך אנגלית ברמת שפת אם
אולי הדרישה היא לאנגלית ברמת שפת אם, אבל בפועל, מעטים הישראלים שמסוגלים לדבר ברמה הזו, או קרוב אליה - כולם מתברברים.
המיומנות הזו נרכשת לרוב בגיל צעיר, ורק אם כל הסביבה שלך מדברת את השפה.

בקיצור, הדרישה של אנגלית כשפת אם היא מופרכת, אין דבר כזה אצל ישראלים שנולדו וגדלו בישראל (ב-99.9%).
אתה יכול להיות בטוח שהאנגלית שלך מספיקה לרמה שהחברות בארץ דורשות (גם אם לא, fake it till you make it).

אין לי מה להוסיף לגבי השכר והשדרוג המקצועי, עשית את החישובים שלך והגעת למסקנות שטובות עבורך.
סיימת תואר בתקשורת בהצטיינות, כך שעצלן אתה כנראה לא.
עם זאת, תואר במדעי המחשב זו חיה אחרת לחלוטין, תחשוב טוב טוב עם עצמך אם אתה מוכן להשקיע עוד 3-4 שנים מחייך (תוך כדי שאתה עובד במשרה מלאה).
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
האופטימי בן 24 - בצומת דרכים יומני מסע אישיים 7
מ בן 18 ומתחיל את דרכו בצומת דרכים כלכלית ומקצועית יומני מסע אישיים 80
A בן 23 מתלבט לגבי הנדסת חשמל \ הנדסת מכונות התפתחות אישית 3
א ביטוח בריאות פרטי לברנש בן 19 צרכנות פיננסית 0
P בן 19 שוקל לנשור מתואר בהנדסת חשמל, מתלבט מה לעשות התפתחות אישית 32
S בן 23, תקוע תעסוקתית, מתקשה עם מסגרות לימודיות יומני מסע אישיים 29
B משיכת פיצויים במעבר מקום עבודה - בן 25 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
MichaelScott רובוטיקה לילד כמעט בן 6 אוף טופיק 6
algo.il התנהלות נכונה עם קרן פנסיה עבור בן 39 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
B בעיות חברתיות אצל ילד בן 10 אוף טופיק 107
M בניין חדש בן שנה אבל אין חוק מכר בעסקה נדל"ן 14
I בן 23 מתלבט אם להיכנס לתחום ההייטק אוף טופיק 11
N בן 25. לאיזה תואר להירשם ואיזה מסלול לקחת? התפתחות אישית 7
T ביטוח בריאות לתינוק בן חודש? חשוב לעשות או בזבוז כסף? צרכנות פיננסית 11
A בן זוג רשום מיסים 1
A משכנתא עם שיעבוד של בן אדם אחר נדל"ן 0
T בן 23 - מחשבות על צעדי ההמשך ! יומני מסע אישיים 1
K הפקדת כספים לIB מחשבון של בן משפחה מדרגה ראשונה ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
T עדכון תמהיל משכנתא בן 3 עבור דירה להשקעה נדל"ן 15
ג השקעה לטווח ארוך מאוד - איך אני משקיעה עבור ילד בן שנתיים דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 13
S בן 35 רוצה אבל מפחד לעזוב את הבית של ההורים אוף טופיק 40
L לשתות משהו קר בלב מדבר - בן 34 מתחיל (כמעט) מאפס יומני מסע אישיים 41
M בן 15 שמנסה ללמוד ולהתפתח יומני מסע אישיים 17
V איזה מסלול בקרן פנסיה עדיף למישהו בן 35 - מניות, עוקב סנופי או משהו אחר? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 17
M לימודים בניגוד להיגיון - בן 24 יומני מסע אישיים 46
N לא בלב שלם לגבי המקצוע שאני לומד, הנדסאי בניין בן 27 אוף טופיק 6
N בחירת מסלול השקעה פנסיה והשתלמות לשכיר בן 51 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
T עצמאי בן 70, כדאי לפתוח השתלמות או פנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
מ דוח למס הכנסה -בן זוג רשום במערכת צרופות לרווק פוסטים מאיכות נמוכה 2
S בן 16 - היכן כדאי לפתוח חשבון בנק? צרכנות פיננסית 1
Elliott ממוצע 83 מדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה צריך עצה + שאלה על בן גוריון תואר שני התפתחות אישית 12
E מתלבט איך להשקיע- בן זוג אמריקאי מיסים 11
S בן 26, יומן שיתוף יומני מסע אישיים 31
כ בן 30 ולא רואה את האופק התפתחות אישית 27
B סטודנט בן 28 למנהל עסקים ומדעי המחשב ומאוד מבולבל. התפתחות אישית 3
Y ייעוץ לגבי תיק השקעות - בן 28, רווק שוק ההון 18
T בן 25 מתחיל מסע יומני מסע אישיים 10
I בן 26 - יוצא לדרך, טייק 2# יומני מסע אישיים 8
Bosco התלבטות קשה - השקעה עבור בן משפחה שוק ההון 32
E בן 19 חדש בתחום דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 2
E בן 19 לא יודע איפה להתחיל שוק ההון 7
T בן 18 שלא יודע מאיפה להתחיל שוק ההון 11
O מס רכישה בדירה של בן זוג אחד עם הסכם ממון מיסים 18
N כיוון החיים של בן 24 התפתחות אישית 5
ג לבטים של בן 22 יומני מסע אישיים 8
נגב איך מסתדר בן זוג הייטקיסט של קרייריסטית שקיבלה משרה בארה"ב מבחינת ויזת עבודה ומיסים? מיסים 13
E בן 15, מחפש איפה להשקיע את הכסף יומני מסע אישיים 18
Gun איך לחסוך כסף בתור בן 18 שגר לבד (לפני הצבא?) מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 23
TheTieMan המסע שלי - מלא למידה, מתחיל עם משהו ומסיים בלא נודע (בן 23) יומני מסע אישיים 17
Mufasa קניית דירה ראשונה להייטקיסט בן 26 נדל"ן 87

נושאים דומים

Back
למעלה