• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

במידה והממשלה הנוכחית תחליט להלאים את הפנסיות שלנו כמו שקרה בהונגריה - האם ניתן יהיה לפדות אותם בזמן?

  • פותח הנושא פותח הנושא Flambo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
  • תגיות תגיות
    פנסיה
מצב
הנושא נעול.

Flambo

משתמש סולידי
הצטרף ב
11/1/21
הודעות
102
דירוג
15
במידה והממשלה הנוכחית תחליט להלאים את הפנסיות שלנו האם נוכל לפדות אותם בזמן?

בהונגריה העבירו את הפנסיות לתקציב ממשלתי, האם יינתן לנו מספיק זמן לסצע מכירה ולפדות אותם עד שהחוק יעבור?
האם יש לנו דרך להיחלץ מזה בזמן?
 
במידה והממשלה הנוכחית תחליט להלאים את הפנסיות שלנו האם נוכל לפדות אותם בזמן?

בהונגריה העבירו את הפנסיות לתקציב ממשלתי, האם יינתן לנו מספיק זמן לסצע מכירה ולפדות אותם עד שהחוק יעבור?
האם יש לנו דרך להיחלץ מזה בזמן?
התבלבלת, הממשלה הנוכחית היא לא ממשלת שמאל.
 
התבלבלת, הממשלה הנוכחית היא לא ממשלת שמאל.
בהתחשב בכך שכל החזרות השטחים נעשו בממשלות ימין ובהתחשב בחלוקת התקציבים האדירה ל"לא מועסקים", צופה מהצד עלול לחשוב שהליכוד היא היא מפלגת השמאל.
במידה והממשלה הנוכחית תחליט להלאים את הפנסיות שלנו האם נוכל לפדות אותם בזמן?
הדרך לשם ארוכה ותלויה קודם בהפיכת מערכת המשפט לבובות + משבר כלכלי אדיר.
 
@ירח אפל
מזל טוב על התפקיד!
אתה ראוי לו כידוע לכולם כאן.
 
במידה והממשלה הנוכחית תחליט להלאים את הפנסיות שלנו האם נוכל לפדות אותם בזמן?

בהונגריה העבירו את הפנסיות לתקציב ממשלתי, האם יינתן לנו מספיק זמן לסצע מכירה ולפדות אותם עד שהחוק יעבור?
האם יש לנו דרך להיחלץ מזה בזמן?
הישיבה הסודית בוועדת הכספים עם גפני נערכה ב־32 בפברואר בשעה שאין שעון קיץ. במסקנות נקבע חד־משמעית: הפנסיות יישארו בטוחות עד שהן לא יהיו. כמו כן, הומלץ להעניק לכל אזרח אופציה ייחודית – לבחור בין מסלול "הכול עובר לבור ללא תחתית" לבין מסלול "זהירות, הלאמה לפניך".
 
הישיבה הסודית בוועדת הכספים עם גפני נערכה ב־32 בפברואר בשעה שאין שעון קיץ. במסקנות נקבע חד־משמעית: הפנסיות יישארו בטוחות עד שהן לא יהיו. כמו כן, הומלץ להעניק לכל אזרח אופציה ייחודית – לבחור בין מסלול "הכול עובר לבור ללא תחתית" לבין מסלול "זהירות, הלאמה לפניך".
יש היתכנות לישיבה סודית ללא פרוטוקולים חוץ מלוועדת חוץ וביטחון ?
 
במידה והממשלה הנוכחית תחליט להלאים את הפנסיות שלנו האם נוכל לפדות אותם בזמן?
כל עוד בג"צ קיים הוא יפסול את זה.

אבל כידוע הממשלה מנסה להשמיד את בג"צ, בין על ידי מינוי שופטים מטעמה או חקיקת פסקת ההתגברות.
כאשר המאמצים האלה יואצו, אפשר יהיה לחשוב על חילוץ הכספים.

הערה: אם אין לך אזרחות/תושבות זרה אז גם זה לא יעזור, כי הממשלה תוכל לחוקק שאתה חייב למסור את הכסף בכל מקרה.
 
כל עוד בג"צ קיים הוא יפסול את זה.

אבל כידוע הממשלה מנסה להשמיד את בג"צ, בין על ידי מינוי שופטים מטעמה או חקיקת פסקת ההתגברות.
כאשר המאמצים האלה יואצו, אפשר יהיה לחשוב על חילוץ הכספים.

הערה: אם אין לך אזרחות/תושבות זרה אז גם זה לא יעזור, כי הממשלה תוכל לחוקק שאתה חייב למסור את הכסף בכל מקרה.
גם ההסתדרות תעצור, כמובן שאם בתי המשפט יהיו כלב הפודל של הממשלה זה יהיה הרבה יותר קשה והדרך תהיה במרי אזרחי.
 
גם ההסתדרות תעצור, כמובן שאם בתי המשפט יהיו כלב הפודל של הממשלה זה יהיה הרבה יותר קשה והדרך תהיה במרי אזרחי.
אני לא משוכנע לגבי ההסתדרות, בינתיים הפעולות שלה צמחיות ביותר (הטענה היא שכל הוועדים נכבשו ע"י עסקני הליכוד).
 
הערה: אם אין לך אזרחות/תושבות זרה אז גם זה לא יעזור, כי הממשלה תוכל לחוקק שאתה חייב למסור את הכסף בכל מקרה.
גם אם יש לך אזרחות זרה הממשלה תוכל להלאים לך את הנכסים בדרך החוצה.
 
כן, התוכנית היא להוציא את הכסף ואת עצמך לפני שהמדינה הופכת לדיקטטורה מלאה.
אם נחשוב על הרגע של דיקטטורה מלאה כמו "גרעין איראני", אז נשאלת השאלה מה ה-"מרחק" שלנו משם ותוך כמה זמן (או תוך כמה פעולות של לוין / גולדנקנופפפפפף ושות' ) ניתן להגיע לשם ו/או מה זמן ההתרעה.

אני די משוכנע שאנחנו במרחק של אירוע אחד או שניים - שיכולים להיות גם בטווח של חודשים או שנה-שנתיים בודדות ממצב שבו ההתרעה תצמטמצם אפקטיבית לאפס. כלומר שבכל רגע נתון (גם אם זו עדיין לא תהיה "דיקטטורה מלאה") תוכל לראות את הנכסים שלך מולאמים אפקטיבית (או מצויים בסכנת הלאמה שאין ממנה חזרה. מהסכנה, הכוונה. במילים אחרות - הלאמה פוטנציאלית בטווח זמן מיידי, שלא ניתן לנטרל. נסיון לנטרל אותה תביא להלאמה.).
 
כל עוד בג"צ קיים הוא יפסול את זה.

אבל כידוע הממשלה מנסה להשמיד את בג"צ, בין על ידי מינוי שופטים מטעמה או חקיקת פסקת ההתגברות.
כאשר המאמצים האלה יואצו, אפשר יהיה לחשוב על חילוץ הכספים.

הערה: אם אין לך אזרחות/תושבות זרה אז גם זה לא יעזור, כי הממשלה תוכל לחוקק שאתה חייב למסור את הכסף בכל מקרה.
מה הנקודת על חזור שלך שהיא הנרודה שאתה מוכר את הפנסיה? כשהליכוד משתלט על בגץ? באותה נקודה לעשות מכירה?
מתלבט מתי ואיך לעשות
 
מה הנקודת על חזור שלך שהיא הנרודה שאתה מוכר את הפנסיה? כשהליכוד משתלט על בגץ? באותה נקודה לעשות מכירה?
מתלבט מתי ואיך לעשות
אני כבר מימשתי חצי מהפנסיה והוצאתי לחו"ל (פיזור סיכונים).
לא המלצה.
 

איך לא? ההשלמה של גוגל אפילו משלימה לי להלאמת הפנסיות ההונגריות
גם בקישור שצירפת לא מצאתי שום הלאמה של פנסיה בהונגריה. הכי קרוב שמצאתי זה:

On October 13, 2010, the Orbán government announced that it would divert the 8-percent-of-gross-wage private pension-fund contribution of employees in Hungary to the state for a period of 14 months beginning in November of that year.
שזה יותר כמו העלאת מיסים זמנית, מאשר הלאמה. וגם כתוב שכל אחד יכול לבחור אם הוא רוצה לא להשתתף.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
חחחחח
אסופה של פחדנים שמלעיטים ומרימים אחד לשני בהזיות אימה ואסופה של דמיונות.
חברים תצאו קצת מהמסכים, תלכו קצת בטבע, תטפלו בעצמכם.
החיבור שלכם למציאות מתחיל קצת, איך נאמר זאת.. רופף.
 
מצב
הנושא נעול.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
H האם openai תהיה השקעה טובה במידה ותונפק? אוף טופיק 4
R עד כמה מפחיתים את ההפסד במידה ולוקחים ACWI למול S&P בתיק הפטור? שוק ההון 0
B משקיע מתחיל, מה קורה למניות שלי שהונפקו על ידי iShares במידה ופושטת רגל?? שוק ההון 2
S במידה ואני מתכנן רילוקיישן פוסטים מאיכות נמוכה 9
Level מה קורה לבעלי האגחים, במידה ומדינת ישראל "מצילה" את אחד הבנקים הגדולים מקריסה? שוק ההון 7
ס במידה ויהיה מיתון שוק ההון 87
A במידה ולפרויקט יש ליווי בנקאי האם עדיף לשלם את כל הסכום כמה שיותר מהר? נדל"ן 2
N שאלה| יש איזו דרך להימנע מתשלום מס הכנסה במידה וההכנסות מגיעות מחו"ל (ארה"ב) מיסים 2
Harvey מה מקבלים מקבלן במידה ויש פינוי בינוי בבניין ישן נדל"ן 11
S מסלול ביטוח ללא נכות בקרן פנסיה במידה וישנו אכ"ע פרטי על כל השכר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
S איך הייתם משקיעים בתקופה זו 1M ש"ח במידה ונדרש תזרים חודשי שוק ההון 84
ד האם להעביר את תיק ההשקעות מהבנק במידה ואני חוסך לדירה ב3 שנים הקרובות ? שוק ההון 1
O במידה והייתם יכולים לקנות דירה במחיר למשתכן... נדל"ן 4
D RSU במידה והחברה נמכרת צרכנות פיננסית 0
unrealx האם חייב לעשות תיאום מס במידה ואני בתכנית ESPP ולא עשיתי auto sell? שוק ההון 17
א S&P 500 שקול במידה מסויימת ל VTI ? שוק ההון 11
א כיצד אתם משקיעים באגחים במידה ואת מרבית ההשקעות שלכם אתם מבצעים דרך IB שוק ההון 3
M מה קורה במידה וחברה שמציעה קרן מחקה נופלת? שוק ההון 18
ע במידה ותתחולל במדינה עכשיו קטסטרופה בסדר גודל עצום, מה קורה לתיק השקעות שלי? שוק ההון 33
ל מחקר בנושא סנטימנט והחלטות משקיעים במערכה הנוכחית - "שאגת הארי". שוק ההון 0
K אני משפר דיור. האם כדאי להשאיר את הדירה הנוכחית ולהעביר על שמה של הבת? נדל"ן 1
G התייעצות איך למנף את הדירה הנוכחית שלי נדל"ן 1
S איך אתם משקיעים באג״ח בתקופה הנוכחית שוק ההון 1
P איך לדווח הפסדים משנים קודמות ולהעביר מגן מס לשנה הנוכחית? מיסים 11
א רכישת דירה חדשה בחיפה בעת הנוכחית נדל"ן 6
D וואן זירו one zero בעת הנוכחית צרכנות פיננסית 1
הדבורה מיה הכנסת סכום משמעותי לשוק ההון בתקופה הנוכחית שוק ההון 6
ש איך יודעים כמה רווח הון מומש בשנה הנוכחית (לפני שמגיע 867)? שוק ההון 3

נושאים דומים

Back
למעלה