כל עוד בג"צ קיים הוא יפסול את זה.
אבל כידוע הממשלה מנסה להשמיד את בג"צ, בין על ידי מינוי שופטים מטעמה או חקיקת פסקת ההתגברות.
כאשר המאמצים האלה יואצו, אפשר יהיה לחשוב על חילוץ הכספים.
הערה: אם אין לך אזרחות/תושבות זרה אז גם זה לא יעזור, כי הממשלה תוכל לחוקק שאתה חייב למסור את הכסף בכל מקרה.