רכשנו דירה מקבלן, לקחנו משכנתא והבנק לא שלח שמאי. החישןב נעשה לפי מחיר הקניה
אנחנו צריכים לעשות ביטוח מבנה למשכנתא ואני נשאל לגבי ערך הכינון אותו אני מעוניין לבטח.
כיוון שאין הערכת שמאי לנכס, אין התייחסות לגןבה הסכום אותו אני צריך לבטח בטפסי המשכנתא.
לפני שאני ניגש לבנק בשאלת קיטבג - האם יש סכום מינימלי שעלי לבטח? כיצד נערך החישוב?
אנחנו צריכים לעשות ביטוח מבנה למשכנתא ואני נשאל לגבי ערך הכינון אותו אני מעוניין לבטח.
כיוון שאין הערכת שמאי לנכס, אין התייחסות לגןבה הסכום אותו אני צריך לבטח בטפסי המשכנתא.
לפני שאני ניגש לבנק בשאלת קיטבג - האם יש סכום מינימלי שעלי לבטח? כיצד נערך החישוב?