Cleo
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 18/4/18
- הודעות
- 85
- דירוג
- 144
ביטוח לאומי גבו ממני כ 2000 ש"ח על שנת 2023 בה לא עבדתי.
ומצד שני באותה שנה מכרתי RSU ושילמתי כ 10,000 ש"ח בט"ל.
מנסה לעשות תיאום מס מולם כבר כמה חודשים ונראה שהם מסתבכים עם זה בירוקרטית. לא הצלחתי לגמרי להבין אם אני זכאית לתיאום. על פניו לא ברור לי למה הגבייה הכפולה.
מישהו ביקש - וקיבל במצב כזה?
ומצד שני באותה שנה מכרתי RSU ושילמתי כ 10,000 ש"ח בט"ל.
מנסה לעשות תיאום מס מולם כבר כמה חודשים ונראה שהם מסתבכים עם זה בירוקרטית. לא הצלחתי לגמרי להבין אם אני זכאית לתיאום. על פניו לא ברור לי למה הגבייה הכפולה.
מישהו ביקש - וקיבל במצב כזה?