• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

באיזה נקודה בחיסכון כדאי לפתוח תיק השקעות

  • פותח הנושא פותח הנושא Meni3
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Meni3

משתמש רשום
הצטרף ב
16/6/16
הודעות
7
דירוג
0
שלום לכולם,

סיימתי לא מזמן את התואר ואני מתחיל לעבוד בחברה עם משכורת גבוהה שתשאיר הרבה מקום לחיסכון, בנוסף יש לי 20 אלף ש"ח חסכונות בחשבון הקיים.
התוכנית שלי היא להתחיל חיסכון אגרסיבי של 10 אלף ש"ח בחודש ובנקודה מסויימת להתחיל להשקיע את הכסף.

השאלה שלי היא באיזה נקודה זה חכם לפתוח תיק השקעות? איזה גודל חיסכון לשים לעצמי כמטרה?
ממה שהבנתי לא חכם לפתוח תיק השקעות כשמדובר בסכומים קטנים כשהתשואה עליהן תהיה נמוכה, ואילו במקרה של פגיעה בתיק בשלב מוקדם יש הרבה יותר מה להפסיד.

אשמח לעצתכם, תודה!
 
נערך לאחרונה ב:
אם אתה מתכוון להשקיע במניות לטווח ארוך - למה לחכות ?
אגב, אם אתה מתחיל לעבוד אז גם כנראה תקבל קרן השתלמות ופנסיה וגם אותם תצטרך לנתב להשקעה במסלול מסוים.
 
השאלה שלי היא באיזה נקודה זה חכם לפתוח תיק השקעות? איזה גודל חיסכון לשים לעצמי כמטרה?

הייתי חוסך 3 חודשי מחיה ואז מתחיל להשקיע. עדיף להתחיל מוקדם. אל תשכח את העוצמה של אפקט הריבית דריבית.

במקרה של פגיעה בתיק בשלב מוקדם יש הרבה יותר מה להפסיד

הפוך. זה סכום זניח ביחס למה שעוד תחסוך בעתיד.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בקצרה, ברגע שהחלטת על ההקצאה הרצויה אין סיבה טובה להמתין.

באריכות, לפני שאתה מכניס כסף להשקעה תוודא שבנית יסודות טובים - השתלטת על התזרים (הכנסות, הוצאות, שיעור חסכון), כיסית חובות (לא כולל משכנתא), עשית סדר בחסכונות הפנסיוניים ודאגת למעטפת הגנה (ביטוחים וקרן חירום). נשמע ארוך וטרחני, אך רוב הצעדים די פשוטים לביצוע. לפירוט נוסף, גוגל: הסולידית פירמידת הצרכים של המשקיע.

בהצלחה!
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
U דוח שנתי למס הכנסה 1301 ליחיד - באיזה שדה להזרים את החשבונית של יועץ המס? מיסים 3
N באיזה ימים ושעות אפשר להעביר הוראה לקנית קרן כספית דולרית? שוק ההון 1
H באיזה כלי/אפליקציה אתם משתמשים כדי לנהל תקציב? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 6
R איך מקבלים החלטה באיזה מסלול פנסיוני להיות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
D דוח שנתי למס הכנסה 1301 - פיצויי פעולות איבה - באיזה סעיף? מיסים 11
E הקמת אתר נישתי למכירות בין אנשים - באיזה טכנולוגיות להשתמש? יזמות והגדלת הכנסות 19
א באיזה מסלול הפנסייה וקרן ההשתלמות שלכם? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 42
N באיזה דפדפן אתם משתמשים? אוף טופיק 29
נ באיזה מדדים ניתן לפזר שוק ההון 28
P באיזה בנקים אפשר לפתוח גישת "צפיה בלבד" עם שם משתמש נוסף? צרכנות פיננסית 8
ה באיזה חשבון מסחר ניתן להשקיע עם מינימום התחלתי הכי נמוך שיש ? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
D דוח שנתי למס הכנסה 1301 - פטור מס בגין נכות זמנית 100% - באיזה סעיף לציין? מיסים 6
ס עסקאות עם אח שלי באיזה דרך מומלצת נדל"ן 3
ptom באיזה שלב הסתעפתם לנדל"ן, ואיך? נדל"ן 24
G באיזה אופן ניתן להוציא כסף מישראל ועדיין לא לשלם מס בתור פנסיונרים? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
קפיטליסט מרושע עבודה בגיל מבוגר - באיזה כלי להשקיע את הכסף? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ב באיזה אופן להחזיר הלוואה ואילו שיקולים לקחת צרכנות פיננסית 2
G באיזה בית השקעה צריך ITIN למס אמריקאי? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
M באיזה שלב כדאי לפנות לאנשי מקצוע (עו"ד, שמאי, מעצב פנים, קבלן שיפוצים) נדל"ן 9
L באיזה קרן השתלמות לבחור? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 19
C באיזה תנאי שוק פק"מ נותן יותר ריבית מהתשואה של קרן כספית? שוק ההון 6
S משיכת כסף בנסיבות משמחות - באיזה צורה? צרכנות פיננסית 7
I איך אני יודע באיזה שלב הפינוי בינוי נמצא? נדל"ן 5
N באיזה אפיק סולידי אתם משתמשים בימים אלו? שוק ההון 17
א באיזה מקרים קרן כספית תרד? שוק ההון 60
ד התלבטות באיזה מסלול לעשות פירעון חלקי של המשכנתא נדל"ן 15
ranv באיזה ברוקר תנאי השורט short טובים? שוק ההון 7
מ באיזה בנק זר כדאי לפתוח חשבון? צרכנות פיננסית 2
D דוח שנתי למס הכנסה 1301 - החזר מס על הפקדה לביטוח חיים - באיזה סעיף? מיסים 4
Shnizelia באיזה תיק גב אתם משתמשים? פוסטים מאיכות נמוכה 12
D הגרלת דירה בהנחה - באיזה מקום פוטנציאל הרווח ממכירה הוא הגבוה ביותר? נדל"ן 17
I באיזה יום בחודש עדיף לרכוש מדדים בקרן ההשתלמות שלי? שוק ההון 8
P באיזה תמהיל משכנתא לבחור? דירת מחיר למשתכן בנתיבות נדל"ן 10
ג באיזה מטבע נקוב נכס הבסיס בקרן iShares MSCI ACWI UCITS ? שוק ההון 59
E באיזה גיל התחלתם להתעסק בשוק הון? שוק ההון 29
א באיזה מחיר ארכוש לי את המנייה שוק ההון 15
R באיזה מדדי מניות בעולם מושקעים כספים במסלול מניות ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
M באיזה אופן (מתי) נגבים דמי ניהול בקרנות מחקות? שוק ההון 2
T ביטוח מבנה על דירה - באיזה גובה ומה לכלול? צרכנות פיננסית 1
P תלוש משכורת לקרוב משפחה - באיזה מקרים? צרכנות פיננסית 7
D באיזה פקודה אתם קונים את הETFים שלכם שוק ההון 80
L "לא קוראת עברית וחתמה על הלוואה" - באיזה בנק יש הלוואת עם 44% ריבית? אוף טופיק 18
liranviper מינוף לנדל"ן/מניות - באיזה מטבע? שוק ההון 51
S באיזה יחידות מחיר מוצגת מניה/מדד - שאלה בסיסית שוק ההון 5
Y איך אתם בוחרים באיזה נייר ערך להשקיע? שוק ההון 14
M באיזה פתרונות אתם משתמשים בעבודה לניהול פרויקט אוף טופיק 7
Y באיזה חשבון בנק מומלץ לפתוח לעצמאי? צרכנות פיננסית 11
ImCarryGG באיזה תואר אתם מחזיקים והאם אתם מתכננים לחזור לאקדמיה? התפתחות אישית 173
I חינוך פיננסי - באיזה גיל לקנות מניות ואיך צרכנות פיננסית 19
L מסחר אישי - באיזה בית השקעות אתם כרגע? צרכנות פיננסית 3

נושאים דומים

Back
למעלה