היי, באיזה דפדפן אתם משתמשים?
אני אישית משתמש בכרום ושוקל לעבור לפיירפוקס או אדג'.
בכללי שוקל לעבור ל- microsoft 365 מגוגל דרייב. לפי מה שאני מבין החדירה שלהם לפרטיות של המשתמש היא מעט יותר "ידידותית" אם כי רחוקה מלהיות מושלמת.
יוטוב, מאמרים, חדשות ואני אומר שזה ממש חוסם חלקים של מה שאני באמת רוצה לקרוא או לצפות באותו אתר.
עריכה: לא בהכרח המודעה עצמה מה שמפריעה אבל הגודל של חצי מסך קצת מוגזם כשאני מחפש מידע ממאמר או סך הכל מנסה לראות איך לעשות משהו ביוטוב ובמקום זה לוקח שעה כי יש 5 מודעות שאי אפשר להעביר כי גוגל החליטו ללכת למלחמה עם הצרכן.
עוד עריכה: שמעתי מספיק פעמים גם מאנשים שלא מחפשים את זה אבל יש מודעות 18+ סתם ככה בדפים שאפילו לא קשורים לזה ולך תדע מפה לשם מה זה בדיוק, אישית אני מכיר את זה גם.