פתחתי חשבון באינטרקטיב ברוקרס ובחרתי בcash מהסיבה שמעדיף שלא יהיה לי האופציה למינוף
לאחר שגיליתי שעם cash אחרי מכירה הכסף לא יהיה זמין להשתמש בו במידי אלא רק לאחר יום-יומיים
הגשתי בקשה למעבר למארגין - הבעיה שעבר כבר יותר משבוע ואין מענה נסיתי גם דרך מרכז ההודעות שלהם ולא קבלתי מענה(דרך השירות לקוחות בטלפון פחות רלוונטי כי אני לא דובר שוטף את השפה)
אשמח ממש לעזרה ממי שיודע!
זה מה שמופיע לי במרכז ההודעות מסמכים שביקשו
לאחר שגיליתי שעם cash אחרי מכירה הכסף לא יהיה זמין להשתמש בו במידי אלא רק לאחר יום-יומיים
הגשתי בקשה למעבר למארגין - הבעיה שעבר כבר יותר משבוע ואין מענה נסיתי גם דרך מרכז ההודעות שלהם ולא קבלתי מענה(דרך השירות לקוחות בטלפון פחות רלוונטי כי אני לא דובר שוטף את השפה)
אשמח ממש לעזרה ממי שיודע!
זה מה שמופיע לי במרכז ההודעות מסמכים שביקשו
Image — Postimages
postimg.cc