• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

אשמח להתייעצויות בנושא עוסק

  • פותח הנושא פותח הנושא findin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

findin

משתמש רשום
הצטרף ב
6/3/23
הודעות
9
דירוג
5
אני צריכה להוציא קבלה חד פעמית
הצעתי למישהו שיוציא לי תמורת 35 אחוז מהסכום
האם זו הצעה הוגנת?
אני לא מבינה בזה וחשוב לי לוודא שזו הצעה הוגנת
תודה רבה
 
מה הכוונה להוציא קבלה חד פעמית?
מישהו אחר לא יכול להוציא קבלה או חשבונית מס בשמך...
 
ההודעה שלך מאוד עמומה.
אם זה משהו לגיטימי, אז קונים ספר קבלות ב 5 שקלים, מוסיפים מע"מ וחסל.
לחלופין יש חברות להנפקת חשבוניות באון-ליין והן גובות משהו כמו 5% או פיקס-פרייס פר חשבונית.
לשלם 35% זה מטורף ויש לזה קונוטציה של.... טוב לא אמשיך.
אם תספקי יותר פרטים על מה או מהות העסקה ועל איזה סכום אז נוכל לעזור לך.
 
מה הכוונה להוציא קבלה חד פעמית?
מישהו אחר לא יכול להוציא קבלה או חשבונית מס בשמך...
ההודעה שלך מאוד עמומה.
אם זה משהו לגיטימי, אז קונים ספר קבלות ב 5 שקלים, מוסיפים מע"מ וחסל.
לחלופין יש חברות להנפקת חשבוניות באון-ליין והן גובות משהו כמו 5% או פיקס-פרייס פר חשבונית.
לשלם 35% זה מטורף ויש לזה קונוטציה של.... טוב לא אמשיך.
אם תספקי יותר פרטים על מה או מהות העסקה ועל איזה סכום אז נוכל לעזור לך.
הכוונה היא שבעבור הרצאה חד פעמית אני צריכה להוציא קבלה
לא שווה לי לפתוח עוסק בשביל הקבלה הזו....
אז ביקשתי מבעל עוסק שיוצא בשמו בשבילי תמורת 35 אחוז
השאלה אם זה הוגן לאור ההוצאות שיש לו מן הסתם הנלוות לקבלה שהוא מוציא
 
הכוונה היא שבעבור הרצאה חד פעמית אני צריכה להוציא קבלה
לא שווה לי לפתוח עוסק בשביל הקבלה הזו....
אז ביקשתי מבעל עוסק שיוצא בשמו בשבילי תמורת 35 אחוז
השאלה אם זה הוגן לאור ההוצאות שיש לו מן הסתם הנלוות לקבלה שהוא מוציא

תלוי בסכום ובשיעור המס השולי שלך.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ב פעם ראשונה בחיי הולך להשכיר דירה , אשמח להמלצות איך להתנהל נדל"ן 36
N אשמח להסבר לגבי מכירת קרן נאמנות מחקה פטורה שוק ההון 5
D אשמח לקבל המלצה על בנק יחסית הוגן ושירותי לחשבון סטודנט צרכנות פיננסית 2
D מרגיש שאני מדשדש בפן השקלי בהשקעות - אשמח לעצה שוק ההון 7
א השקעה התחלתית אשמח להכוונה האם היא נכונה שוק ההון 3
א משוחרר משירות קרבי - אשמח לעצה לעתיד שוק ההון 2
ב אשמח לטיפים בהתנהלות מול מס רכוש אוף טופיק 0
divorce+5 אשמח להציג את עצמי ולהכיר חברים פה יומני מסע אישיים 34
נ אני מתחיל. אשמח לכמה שאלות...=) מיסים 1
E תאונה קלה ברכב לא באשמתי - אשמח להתייעץ אוף טופיק 15
כ הצעת משכנתא לגישור שקיבלתי היום אשמח לחוות דעתכם נדל"ן 7
O קו ראשון למסילת רכבת קלה - אשמח לדיעות נדל"ן 2
Elliott אשמח לעצה, מתוסכל התפתחות אישית 6
ד שינוי הקצעה בתיק -אשמח לחו"ד שוק ההון 8
מ תיק השקעות אישי אשמח לחו"ד שוק ההון 15
הירהורים דירה להשקעה - עם משכנתא או בלי? אשמח לשמוע מה דעתכם במקרה שלי נדל"ן 18
N לא יודעת איך לבחור קרנות מחקות - אשמח לעזרה שוק ההון 29
N אשמח לחוות דעת - ריביות משכנתא נדל"ן 5
H תחילת דרך מאוחרת - אשמח להמלצות יומני מסע אישיים 5
ת אשמח לעזרה - פנסיה לאשה בת 53 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
O אשמח לסיוע ממי שהתנסה במעבר מחשבון סוג cash לmargin בIBKR? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
O אשמח להכוונה ממי שהתנסה בזה מעבר מחשבון קאש למארגין בIBKR ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
F אשמח לקבל חוות דעת מה לשפר בפנסיות/השתלמות/גמל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
O אשמח לעזרתכם - השקעה בבת ים נדל"ן 18
הירהורים אשמח לחוות דעתכם על העסקה הזו בר"ג נדל"ן 22
V פרשת דרכים כלכלית בעקבות זוגיות והקמת משפחה (אשמח להתייחסויות) יומני מסע אישיים 41
ת אשמח לעזרתכם - חישוב דמי ניהול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
1 הי,אשמח לעזרה בסידור תיק השקעות שוק ההון 23
N לא מסתדרים לי הסכומים במכירת אופציות, אשמח לעזרתכם מיסים 2
מ מחפשת את עצמי בקריירה- אשמח לעזרה התפתחות אישית 6
לב מישקין קושי בעבודה עם קולגה - אשמח לתובנות אוף טופיק 32
J מתלבט מאוד מה לעשות, אשמח לכל עצה והארה התפתחות אישית 9
E פיזור השקעות - הצד הסולידי. אשמח לדעתכם שוק ההון 10
R אשמח לחוות דעת על התיק שאני בונה שוק ההון 23
Y תיק השקעות למטרת פרישה מוקדמת (35) - אשמח לדעתכם. שוק ההון 34
א החלטות חשובות, אשמח לעזרה שוק ההון 20
Homer תיק סולידי חו"ל - אשמח להערות והארות שוק ההון 3
stamEhad קיבלתי הצעה למשכנתא - אשמח לדעתכם נדל"ן 34
S ניהול סיכונים ככל שמתקרבים לגיל הפרשיה - אשמח לשמוע עצות פרקטיות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
S האם יש כאן אנשים שמפקידים לקופת גמל ולא לקרן פנסיה משלימה? אם כן - אשמח לשמוע למה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 69
E אני רוצה לעשות ללוות צלמים באופן עסקי ולא יודע איך לתמחר את זה. אשמח לעזרה אוף טופיק 2
deussex סוגיית צביעת דירה לפני יציאה/כניסת דייר - אשמח לתובנות נדל"ן 29
M אשמח לתגובות בנוגע לאפשרות ועיתוי הכניסה ל : Bloomberg US Corporate 1-5 Years PTF שוק ההון 0
T מעבר מארה"ב לאירופה - אשמח להתייעצות שוק ההון 0
deussex האם אתם עושים חוזה השכרה דרך עורך דין ? מרגיש מבולבל, אשמח לתובנות נדל"ן 28
M אשמח לקישור או אפליקציה למערכת גרפים השוואתיים לקרנות וני"ע בארץ ובעולם שוק ההון 0
M 2 הצעות שקיבלתי לקרן הפנסיה, אשמח לדעתכם. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
S קרנות מחלקות/צוברות אשמח לעזרה בבקשה שוק ההון 28
ו הי, אשמח להפניה לפוסט של הסולידית עם הסבר על השקעות דרך בתי השקעות בחו"ל פוסטים מאיכות נמוכה 0
O כדאיות ביטוחים, אשמח לשמוע את דעתכם פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3

נושאים דומים

Back
למעלה