• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

ארוחות חינם (כסף בחינם)

  • פותח הנושא פותח הנושא AAA
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AAA

משתמש רגיל
הצטרף ב
28/5/20
הודעות
332
דירוג
92
הרבה פעמי קיימים כל מיני אפשרויות להרוויח בלי להשקיע כסף (רק זמן וכאב ראש)
אבל אנשים לא יודעים שיש אפשרויות כאלה ולכן לא מעלים על דעתם לחפש.
אשמח לרכז כאן דוגמאות על אפשרויות כאלה בתוספת קישורים לפוסטים קיימים בנושא
דוגמא לארוחת חינם:
פתיחת כרטיס אשראי וקבלת מענק (בארץ המענק הוא בדמות 100+ ברשת מזון) שזה שווה כסף, והאותיות הקטנות הם שאחרי שנה יש עלות חודשית והרבה אנשים לט מבטלים אם בגלל ששוכחים או שיש התחיביות בכרטיס שלא מאפשרות את הביטול.

הגדרה של ארוחת חינם (לדיון זה): שווה כסף (כמו הלוואה בלי ריבית או תווי קניה) או כסף ממש.
בהמשך אני יוסיף כמה.
 
נערך לאחרונה ב:
הלוואה בלי ריבית:
הוצאת מזומן ממסגרת הכרטיס בתחילת חודש רק אצל כאל במסלול עם דחיית תשלום אין ריבית לאותו חודש, וסמוך למועד החיוב (יום לפני), המסגרת מתאפסת עוד לפני שגובים מהבנק אז אפשר להוציא עוד פעם ולהכניס לחשבון, כך שיוצא שאת הפעם הראשונה שהוצאתם עוד לא החזרתם וזה בלי ריבית, כל כרטיס אפשר להוציא עד 6000 ליום ואפשר ל"גלגל" עד שהכרטיס עולה X בחודש (ומאז זה כבר לא בחינם)
 
נערך לאחרונה ב:
מעניין. מחכה לריכוז הדוגמאות שלך
שיש התחיביות בכרטיס שלא מאפשרות את הביטול.
בטח תשמח לשמוע שאפשר לבטל גם כשנותרו התחייבויות. הן ייגבו כרגיל
 
  • אהבתי
Reactions: AAA
בטח תשמח לשמוע ש
אני מבטל רגע אחרי שגמרתי את השובר, וגם אם אומרים לי מה איכפת לך זה בחינם אני מנתק מיד
יש לי ניסיון בלא לנתק: לפני כמה שנים נתנו 40 שח עם ממשתמשים כל חודש בX כסף ל3 שנים זה יוצא בסיבות 1500
ובסוף הזמן הזה שילמתי (15*2) חודשיים דמי ניהול עד שנזכרתי לבטל, אבל זה היה שווה (לי)
מעניין. מחכה לריכוז הדוגמאות שלך
חכמת ההמונים:
כל אחד יוסיף דוגמא אחת (עדיף עם קישור, או הפניה לפוסט פנימי לא כולם קוראים הכל)
ראיתי פה איפשהו על כרטיס אמרקאי (לישראלים) אבל אין לי ניסיון עם זה למי שיש מוזמן לכתוב.
 
ברוקר ישראלי (אני לא בטוח אם מותר לפרסם את השם)
נתן למי שפתח חשבון לקראת סוף שנה הקודמת, 3 חודשים ללא עמלות (חגגתי על זה)
מי אמר שחינם שווה חינם ;):lol::OD:
איזה ארוחה אתה הכי אוהב בוקר או צהריים, תשובה ארוחת חינם
:lol::lol::lol: D:D:D: ;););) :lol::lol::lol: D:D:D: ;););) :lol::lol::lol: D:D:D: ;););)
 
חשבון דיגיטלי בפפר - 150 שח חינם עם די אפס מאמץ (היה 400 אבל הם הבינו סופסוף שזו שטות).
 
הבנק הבינלאומי מציע (או הציע) לחברי מועדון הוט מענק כספי בחינם תמורת פתיחת חשבון ללא עמלות עו"ש ועוד תנאים, בעבר המענק הזה עמד על 2100 ש"ח, לא יודע אם עדיין קיים. תנאים זהים עבור מועדון הייטקזון רק עם מענק של 1200 ש"ח.

ברוקר אמריקאי מציע עד 1000$ במניות עבור פתיחת חשבון והעברת כסף. גובה המענק ליניארי בסכום שמעבירים. מי שמעביר במהלך השנה הראשונה 100k$ מקבל את כל ה 1000$. כדי לקבל את זה צריך שמשתמש קיים ישלח הזמנה שמית למשתמש החדש (האפשרות פתוחה רק למשתמשים קיימים ספציפיים)
 
נערך לאחרונה ב:
יש משפט כזה לא זוכר את הנוסח המדויק: כשהשירות שאתה מקבל הוא בחינם, אתה לא הלקוח, אתה הסחורה.
זה וודאי נכון כשתאגידים נותנים לך כסף.
אני לא אומר שאי אפשר לנצל את זה באופן נקודתי פה ושם אבל כשיטת חשיבה אני הפסקתי בשלב כלשהו כשהבנתי שבחישוב הכללי יש סיכוי שזה לא כוחות ואצא מופסד מכל המבצעים והמתנות האלה. מספיק ששכחתי לבטל, או גרמו לי לפעול מתוך שיקול לא ענייני.

ארוחת החינם הגדולה היחידה שאני מכיר היא השקעה פאסיבית.
 
הוצאת מזומן ממסגרת הכרטיס בתחילת חודש רק אצל כאל במסלול עם דחיית תשלום אין ריבית לאותו חודש, וסמוך למועד החיוב (יום לפני), המסגרת מתאפסת עוד לפני שגובים מהבנק אז אפשר להוציא עוד פעם ולהכניס לחשבון, כך שיוצא שאת הפעם הראשונה שהוצאתם עוד לא החזרתם וזה בלי ריבית, כל כרטיס אפשר להוציא עד 6000 ליום ואפשר ל"גלגל" עד שהכרטיס עולה X בחודש (ומאז זה כבר לא בחינם)
איך מצטרפים לזה? אצלי אם אני מושך מזומן אז החיוב הוא כעבור יום יומיים ולא במועד החיוב.
ראיתי פה איפשהו על כרטיס אמרקאי (לישראלים) אבל אין לי ניסיון עם זה למי שיש מוזמן לכתוב.
ארוחת החינם הגדולה היחידה שאני מכיר היא השקעה פאסיבית.
תבדקו את השרשור על כרטיסי אשראי אמריקאיים, כל מה שמדברים פה זה כסף קטן, הכסף הגדול הוא באמריקה.
השיא שלי זה לקבל מענק הצטרפות של 2,000$, וזה בנוסף להחזרים שוטפים גדולים.
100k$ מקבל את כל ה 1000$. כדי לקבל את זה צריך שמשתמש קיים ישלח הזמנה שמית למשתמש החדש (האפשרות פתוחה רק למשתמשים קיימים ספציפיים)
נראה לי שאנשים כבר הרוויחו למעלה מ10,000$ בזכותי.
עד היום אפילו בירה לא יצא לי מזה.
 
בארה"ב כמו שהזכירו:
כרטיסי אשראי,מענקי הצטרפות לברוקרים(לא רק IB)ובנקים.
הלוואות חינם לשנה בכרטיסי אשראי אמריקאים.

ייחודי לארץ
תשלומים ללא ריבית(הלוואה בחינם)


מבצעים והטבות במסעדות ועסקים(אולי פחות בארץ אבל קיים גם פה):
שמתי לב שבשנים האחרונות יש עוד ועוד הרבה פעמים אפשר לקנות משמעותית יותר בזול,השאלה כמה אתה צורך וכמה יש לך כוח להתעסק בזה.
וכמובן היכולת שלך להמשיך לצרוך מה שרצית ולא להתפתות לקנות עוד.
 
יש כרטיס אשראי של רשת סופרמרקטים כלשהי שמאפשר ללוות עד סכום מסויים, שהוא מכובד בפני עצמו, ל-12 חודשים ללא ריבית. מה היופי? לא יודע אם בכוונה או לא, אפשר ללוות בכמה פעמים שונות בהפרש של יום עד גובה המסגרת (שגם עולה כשלוקחים הלוואה). כלומר אפשר ללוות סכום יפה מאוד בריבית 0 בלי הצמדה.
יש בנק מסויים שגם נותן הלוואה בריבית 0 למעבירי משכורת עד שלוש שנים, אבל שם יש הצמדה.
 
אין-כזה-דבר-כמו-ארוחת-חינם.
אבל הנה, הביאו לך דוגמאות.
נזכרתי בעוד אחת, כשהצטרפתי לבנק אוצר החייל כשנכנסתי לקבע היה מענק הצטרפות של 1000 ש"ח מזומן לעוש(בחרתי במקום הלוואה של 30 אלף בלי ריבית אבל זה לא משנה).
 
תבדקו את השרשור על כרטיסי אשראי אמריקאיים
ראיתי, אבל קצת קשה להבין (מלא שרשורים) איך ישראלי ללא כתובת בארהב או אזרחות נוספת מוציא כ.אשראי כזה, אשמח לקישור להסבר מתומצת.
מבצעים והטבות במסעדות
מבחינתי זה לא ארוחה חינם כי אני בסופו של דבר צורך יותר (אא"כ ממילא הייתי הולך לשם)
זמן+כאב ראש זה ביג נו נו...
הנקודה היא המודעות שזה קיים, ולמי שיש זמן ולא אכפית לו הכאב ראש גם מוזמן לנצל, דרך אגב אם מקבלים כסף בחינם ומשקיעים אותו התשואה היא אינפינטי (ללא סיכון)
תמורת פתיחת חשבון
האם זה רק פתיחה או צריך גם להעביר משכורת וכדו' אשמח לקישור
ברוקר אמריקאי מציע עד 1000$
קישור \ הסבר מורחב, תודה
אבל כשיטת חשיבה אני הפסקתי בשלב כלשהו כשהבנתי שבחישוב הכללי יש סיכוי שזה לא כוחות ואצא מופסד מכל המבצעים והמתנות האלה
מטרת הפוסט הוא להראות שיש ארוחות חינם ,ובמילה אחת מודעות, בהחלט אין חובה לממש את כל הארוחות" רק למי שזה שווה לו ושלא יצרוך בגלל זה יותר, או יצא מופסד (כי אז זה לא ארוחת חינם)
איך מצטרפים לזה? אצלי אם אני מושך מזומן אז החיוב הוא כעבור יום יומיים ולא במועד החיוב.
אתה במסלול הרגיל, מצטרפים למסלול שדוחה חיובים מעבר לX סכום לחודש הבא (עדיף שהסכום X, יהיה מעל סכום המסגרת כדי שלא יווצר מצב שמעבירים לחודש הבא חיוב ואז זה לא בחינם כי יש ריבית)
ובמסלול זה אוטומטי כל משיכה, החיוב יהיה בבמועד החיוב, שים לב !!! זה רק בכאל ללא ריבית, בהצלחה
יש כרטיס אשראי של רשת סופרמרקטים כלשהי שמאפשר ללוות עד סכום מסויים, שהוא מכובד בפני עצמו, ל-12 חודשים ללא ריבית. מה היופי? לא יודע אם בכוונה או לא, אפשר ללוות בכמה פעמים שונות בהפרש של יום עד גובה המסגרת (שגם עולה כשלוקחים הלוואה). כלומר אפשר ללוות סכום יפה מאוד בריבית 0.
תרחיב הסבר תן דוגמא של מספרים (אני מכיר הלוואה של 5K או 10K)

תודה לכל מי שמוסיף רעיונות
עדיף אם קישורים (למי שיכול)
נ.ב.
מה הכללים לפרסום שמות שלחברות בפרום (אני לא רוצה לפרסם חברות שלא לפי התקנון, ולא אין לי אינטרסים אני לא מתוגמל, חוץ מהכיף של לעזור לאנשים)
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
אבל הנה, הביאו לך דוגמאות.
נזכרתי בעוד אחת, כשהצטרפתי לבנק אוצר החייל כשנכנסתי לקבע היה מענק הצטרפות של 1000 ש"ח מזומן לעוש(בחרתי במקום הלוואה של 30 אלף בלי ריבית אבל זה לא משנה).

התשובה בגוף השאלה: הצטרפת דווקא לבנק אוצר החייל. אני לא אומרת שאין מצבי win-win, אבל אני תומכת בהיינליין בנושא הזה.
 
מענק הצטרפות של 1000 ש"ח מזומן לעוש(בחרתי במקום הלוואה של 30 אלף בלי ריבית אבל זה לא משנה)
שיקול הגיוני: כמה ריבית הייתה משלם על כל תקופת הלוואה חליפית ואם זה יותר מ1000K לבדוק מה אפשר לעשות עם ההלואה (אג"ח ממשלתי או משהו דומה בעיקר לא צריכה) והאם התשלומים החודשים מצדיקים את כל זה
כך שאפשר להרוויח יותר מ1000K
נ.ב. מה עשיתה אם ה1000K (צריכה !!!) ???
 
נערך לאחרונה ב:

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
י ארוחות במסעדות יוקרה אוף טופיק 29
S אופטימיזציה בשכר נטו על ידי שווי ארוחות בעבודה אוף טופיק 3
Rio 3 ארוחות ליום שלם בפחות מ5 שקלים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 93
S תשלום על ארוחות בעבודה צרכנות פיננסית 18
I חוק חינוך חינם עד גיל 3 - יש כזה? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 110
ה הזמנה מאמזון אירופה - משלוח חינם? צרכנות פיננסית 1
P משכנתא ולקנות? או לגור חינם ולחסוך לקנייה עתידית? נדל"ן 18
P משכנתא ולקנות? או לגור חינם ולחסוך לקנייה עתידית? נדל"ן 1
משה גל למחזיקי כרטיס ירושלמי. קונצרט חינם מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
ט מסחר דרך בנק one zero (ללא עמלת המרת מטח ו-10 פעולות חינם בחודש) שוק ההון 6
Fitch משלוח מnext הוא חינם? פוסטים מאיכות נמוכה 2
D אשראי חינם צרכנות פיננסית 18
R מינוף חינם על ניירות ערך זרים שוק ההון 1
cypriano de rore קונצרטים חינם - הפילהרמונית של ברלין אוף טופיק 5
M מניות / דיבידנים ב"חינם"? שוק ההון 3
ש מישהו מכיר שיטה להתקשר חינם למספר חינם בארהב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 7
M אוכל חינם או טוחן חינם? התפתחות אישית 23
oz1987 אמזון תבצע משלוחים חינם עד הבית לישראל צרכנות פיננסית 1
H לימודים בזול\חינם? התפתחות אישית 1
Y אנטי שבירות - ספרים חינם לקינדל מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1
S ארבעה ספרי קינדל חינם של המחבר William J. Bernstein רק היום 19/09 אוף טופיק 4
amidar קצת שחרור קיטור, דברים הזויים, ופקס חינם :) אוף טופיק 30
yossik iWork חינם למק-בוק אוף טופיק 0
adamshalev צריך שב"ן אם יש ביטוח בריאות פרטי חינם ? צרכנות פיננסית 7
yossik למה לשלם עבור יס או הוט אם אפשר לקבל מאות ערוצים חינם? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 11
SolidAce חניית כסף לקראת רכישת דירה (2-3 שנים) נדל"ן 12
F צומת דרכים - עבודה, כסף, תפיסות תרבותיות, סיפוק מקצועי, ומה שביניהם התפתחות אישית 14
ד קשיים בהעברת כסף ל kraken קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 2
א הוצאת קבלות על כסף שהגיע באפליקציה מיסים 5
M האם כסף ששוכב בקרן לא פעילה מושפע משינויים בשערי מטבעות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 26
ז האם משקיע "לוגי" יכול לעשות כסף גדול שוק ההון 11
מ האם מותר לבית השקעות מסחר עצמאי לתת אפשרות להוציא כסף על חשבון הביטחונות ? שוק ההון 1
ריש-לקיש כמות כסף מזומן חירום אוף טופיק 23
yoyo העברת כסף חייב במס מקרן השתלמות לאפיק חסכון אחר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
Y צומת דרכים עם כסף בקירות יומני מסע אישיים 5
ל ניוד כסף מחשבון מסחר עצמאי לבית השקעות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
tpr מישהו עושה כסף מפרויקטי צד אוף טופיק 0
T העברת סכום כסף גדול מחשבון ibkr לישראל צרכנות פיננסית 48
מ תיק "שהסתבך" + כסף חדש שוק ההון 12
yoyo שאלה ליחידים שפרשו- כמה כסף לחודש צריך אדם יחיד פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 22
א השקעה סולידית/חניית כסף באינטרקטיב ברוקרס שוק ההון 5
R איפה להחנות כסף בברוקר זר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 13
P לא מרגיש בנוח לדבר על כסף אפילו לא מהמשפחה אוף טופיק 41
מ פערים בזוגיות כלפי כסף שוק ההון 94
S כסף הלך לאיבוד בעת משיכה מאינטראקטיב ברוקרס שוק ההון 73
M צ'ארלס שוואב - העברת כסף והמרה כמה שאלות שוק ההון 4
M מילוי פרטים בהעברת כסף מהבנק ל IBKR USA שוק ההון 3
מ האם לא יתנו להוציא כסף מהארץ? אוף טופיק 101
M אחי פצוע צה"ל עם הורי כאפוטרופוס. חשבתי להשקיע את הכסף עם מנהל תיק השקעות. דיברתי עם מיטב, והם לא רצו אפוטרופוס. איך מומלץ להשקיע כסף לבעל אפוטרופוס? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 18
ב למה אני מרוויח כסף בתור בעל מניות שוק ההון 19

נושאים דומים

Back
למעלה