• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

אקסלנס | IBI | מיטב דש - איפה כדאי לפתוח?

  • פותח הנושא פותח הנושא Serious
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Serious

משתמש רשום
הצטרף ב
20/2/20
הודעות
7
דירוג
0
שלום,
אני מעוניין להשקיע סכום של 50K ש"ח במנייה שנסחרת ב- NASDAQ של חברה בה אני מועסק.
אני לא רוצה להשקיע יותר מידי זמן בזה, רק לשים את הכסף ולבדוק אותו פעם בחודש.
היכן הכי נכון עבורי לפתוח חשבון מבחינת עמלות ונוחות עבודה, ב- אקסלנס | IBI | מיטב דש או מקום אחר?
 
לגבי בתי השקעות ישראליים יש טבלת השוואה בבלוג.
באופן כללי ההבדלים קטנים מאוד. גם מערכת המסחר היא למיטב ידיעתי אותה ספארק מצ'וקמקת אצל כולם.
בבנק העמלות בד"כ גבוהות יותר, אבל אפשר להתמקח. דווקא בתיקים קטנים זה יכול להשתלם בהשוואה לבית השקעות (הבנק לוקח אחוז מהתיק, בית השקעות עמלה חודשית).

אפשר לחסוך השקעות ע"י ברוקר זר, בעיקר אם התיק גדול (50K לדעתי לא מספיק כדי שישתלם, אבל תבדוק). אבל אז אתה לא מקבל ניכוי מס במקור וצריך להגיש דו"ח.
 
האם בדקת שמותר לך בכלל לסחור במניות של החברה שאתה מועסק בה?
 
מותר לי כל עוד זה נעשה בזמנים מסויימים.
 
בבנק (פועלים) לא באו יותר מידי לקראתי.
אין דמי טיפול קבועים. העמלות:
0.2 מכל התיק בכל רבעון.
0.3 קנייה\מכירה או מינימום $20

אפנה למיטב ד"ש
 
@אוגורן הטבלה הזו מזמן לא מעודכנת.
פעם שלחתי לסולידית הצעות שקיבלתי מכל החברות אבל היא לא עדכנה את הטבלה.

@Serious
אם אתה בוחר ברוקר בארץ, תשווה את הדברים הבאים:
15 שח דמי ניהול בקיזוז מלא (כלומר עשית פעולות ב 20 ש"ח אתה משלם רק 20 ש"ח ולא 20+15 שח),
עמלת מינימום, ועמלת קניה/מכירה שרלוונטיות לסוג הפעולה שאתה רוצה לעשות.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
שמעתי שלמיטב יש מערכת מסחר חדשה.
שוקל לפתוח חשבון שם או באקסלנס (משקיע חדש, תיק של בערך 10K דולר, פאסיבי לטווח ארוך).
למישהו יש עדכון על הפוסט הזה או המלצה בהמשך להתפתחויות במערכת של מיטב?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ר עמלות בגופים שונים (טבלה עם IBI, מיטב דש, אקסלנס ופסגות) שוק ההון 0
K ibi או אקסלנס שוק ההון 1
ל IBI או אקסלנס - מי עדיף? צרכנות פיננסית 44
M עוד לא בת 60 חוזרת והפעם הרפתקת פתיחת IRA הפניקס אקסלנס (תיקון 190), פקודות וסוגי מערכות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א אקסלנס טרייד- בעיות בהוראה מחזורית שוק ההון 0
G קניית ני״ע אמריקאים דרך אקסלנס שוק ההון 1
א אקסלנס טרייד - הקמת הו"ק מהבנק לחשבון מסחר? שוק ההון 3
A העברת מניות מברוקר מקומי (אקסלנס) לברוקר חיצוני IB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
N עוד מישהו חושב שמערכת המסחר של אקסלנס לא טובה? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
א קרן כספית - קניה דרך תיק מסחר עצמאי (כמו אקסלנס טרייד) או דרך הבנק. שאלה נקודתית שוק ההון 11
ב קופת גמל מסלול מניות vs אקסלנס(וכדומה) טרייד פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
B שתי חשבונות מסחר: אקסלנס ובלינק ברוקרים ופלטפורמות מסחר 5
Q מעבר ל-IB ממייטב או אקסלנס ללא בנק בדרך שוק ההון 1
G העברת 2000$ לחשבון השקעות של אקסלנס: איך להימנע מעמלות מיותרות? שוק ההון 11
מ אקסלנס טרייד האם לעזוב אותם שוק ההון 7
ס מגן מס אקסלנס מיסים 12
S אקסלנס VS מיטב שוק ההון 1
ס מכירה בשכבות (fifo) נתמכת בברוקר ישראלי (אקסלנס) מיסים 3
R בניית 2 תיקי השקעות (אקסלנס ומיטב-דש) שוק ההון 14
B פסגות או אקסלנס שוק ההון 4
B בחירת מסלול אצל אקסלנס שוק ההון 4
T שימוש בTWS דרך אקסלנס - שאלת ממשק אוף טופיק 0
עידו ג אקסלנס טרייד ושאר הירקות שוק ההון 3
A לדעתכם, האם עדיף לפתוח חשבון מסחר עצמאי באחד מבתי ההשקעות בארץ (מיטב, אקסלנס, וכו') או בברוקר (למשל, אינטרקטיב ברוקרס)? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
D סגירת חשבונות של אקסלנס שוק ההון 1
ש אקסלנס סגירת חשבון ברוקרים ופלטפורמות מסחר 26
א אקסלנס דרך הלינק של הסולידית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 11
L אשמח לקבל חוות דעת על אקסלנס ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
U אקסלנס ומיטב דש לאחר המעבר מהלמן פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
ד קורס המסחר העצמאי של אקסלנס טרייד פוסטים מאיכות נמוכה 4
Y עיצום כספי בסך 350,000 ש"ח הוטל על חברת אקסלנס נשואה בשל הפרת הוראות חוק איסור הלבנת הון צרכנות פיננסית 0
M מסחר במניות אמריקאיות - בשורה התחתונה: ברוקר ישראלי (אקסלנס / אייביאיי) או ברוקר אמריקאי (IB) ? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
A קניית ACWI דרך מערכות המסחר של אקסלנס שוק ההון 46
G השוואת תנאי עמלות בין אקסלנס לאחרים שוק ההון 15
T חוות דעת IRA - הלמן מול הפניקס/אקסלנס שוק ההון 20
O שאלה לגבי שימוש במערכת אינטראקטיב דרך אקסלנס שוק ההון 3
י אקסלנס שלחה לי מכתב לגבי העלת דמי ניהול, אבל הניסוח לא ברור, יש עמלה על קרן מחקה ועמלה על קרן נאמנות צרכנות פיננסית 1
oz1987 הפניקס מתמזגת עם חברת אקסלנס שוק ההון 5
C הפניקס מעבירה את קרן הפנסיה לניהול אקסלנס צרכנות פיננסית 1
K עמלת המרה אקסלנס מול IB שוק ההון 8
B מהלך מכוער של אקסלנס שוק ההון 13
A אקסלנס הציעו לי ייעוץ שוק ההון 7
ט קניית נייר זר דרך אקסלנס שוק ההון 6
ה שאלה טכנית בקשר לקניית קרנות נאמנות דרך אקסלנס שוק ההון 1
N סולידית פר אקסלנס: נפטרה והתבררה כמיליונרית מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
P אז אקסלנס החליטו להעלות לי את דמי הטיפול שוק ההון 45
C איך לקנות דרך אקסלנס- מערכת מסחר בארץ או בחול? שוק ההון 28
always.smile חישוב תשואה בתיק השקעות של אקסלנס וweighted evarage שוק ההון 11
E אקסלנס נשואה סיכונים שוק ההון 1
A העברת דולרים לחשבון השקעות אקסלנס שוק ההון 9

נושאים דומים

Back
למעלה