@Glazgo ואחרים שקיבלו מכתב כזה.
אם אני זוכר נכון את השתלשלות הארועים אז לאחר ברור מול אקסלנס התברר שהמיילים נשלחו בטעות (מכוונת או שלא) ולבסוף שום חשבון לא נסגר בפועל.
תקנו אותי אם אני טועה.
חשוב להבהיר את הדברים האלה כהוויתם.
אם באמת נסגרו חשבונות עקב מיעוט פעולות אז כדאי שזה ילקח בחשבון כשמתלבטים (או כשעונים לפוסטים בנושא).
אם בסוף החברה הוציא הודעה מתקנת וחשבונות לא נסגרו בסוף אז חשוב שזה יובהר ולא להוציא דיבת אקסלנס לשווא.
כן,
מייק הזהיר על כך בעקבות ניסיון העבר של
@Glazgo .
לצערי, השרשור ההוא נמחק אבל יש שיאמרו שהמסקנה היא לעבור לברוקר זר כמו Interactive Brokers שמספק יציבות לטווח ארוך למשקיעים אחת לחודש בקרנות סל.
לא ממליץ ולא מייעץ.
מי שמבצע פעולה אחת לחודש כנראה לא נופל להגדרה של מיעוט פעולות.
מנסיוני האישי באקסלנס עם פעולה אחת בחודש לכל היותר, לא היו בעיות כלל.
ובכל אופן זאת קפיצה די גדולה להגיע למסקנה כזאת. יש כמובן יתרונות (וחסרונות) אחרים שצריך לשקול במעבר לברוקר זר אבל לא הייתי אומר שסגירת חשבון היא אחת מהן.
בסגירת חשבון באקסלנס, ועשיתי זאת יזום, אתה בוחר בין מכירת הניירות עם אירוע מס לבין העברתם דרך מסלקת הבורסה ללא אירוע מס לחבר בורסה אחר בעלות 99 ש"ח לנייר.
אני גם ביצעתי את הפעולה הזאת ממש החודש. אצלי לפחות, היה מדובר ב-99 ש"ח לכל הני"ע הנסחרים בתל אביב + 10 דולר לכל ני"ע שנסחר בחו"ל (לא משנה איזו מדינה). אז או שאתה מבלבל או שהיית חתום על תעריפון לא סטנדרטי.
@שרלוק
מתבקש שתעשה ברור מול שירות הלקוחות של אקסלנס.
נשמח אם תוכל לעדכן כשהנושא מתקדם, על מנת שחברי הפורום יוכלו ללמוד מהארוע.