hommie
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 7/6/15
- הודעות
- 226
- דירוג
- 125
ערב טוב,
מקווה שהפוסט בפורום הנכון, אם לא מצטער ואשמח אם יועבר.
יש לי מניות שהבשילו (RSU) וממשיכות להבשיל, כרגע כל חודש מקבל בערך 1000 ש''ח של דיוידנדים (מחולק רבעונית).
זה נמצא בESOP.
הבנתי שכל משיכה זה 25 ש''ח.
יש גם בטח המרת מטח ומה עוד ...(?).
נכון שלא מדובר בסכום חודשי משנה חיים, אבל במצטבר זה כסף.
האם יש היגיון למשוך נניח פעם בתקופה ולקחת בחשבון את שער הדולר או דברים אחרים??
תודה
מקווה שהפוסט בפורום הנכון, אם לא מצטער ואשמח אם יועבר.
יש לי מניות שהבשילו (RSU) וממשיכות להבשיל, כרגע כל חודש מקבל בערך 1000 ש''ח של דיוידנדים (מחולק רבעונית).
זה נמצא בESOP.
הבנתי שכל משיכה זה 25 ש''ח.
יש גם בטח המרת מטח ומה עוד ...(?).
נכון שלא מדובר בסכום חודשי משנה חיים, אבל במצטבר זה כסף.
האם יש היגיון למשוך נניח פעם בתקופה ולקחת בחשבון את שער הדולר או דברים אחרים??
תודה