• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

אנדרו לוֹ - תורת השווקים המסתגלים (כפל)

מצב
הנושא נעול.

Mamaof

משתמש רגיל
הצטרף ב
19/9/17
הודעות
943
דירוג
833
כתבה מעניינת:
https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3733029,00.html

כמה ציטוטים:
" תעשיית ההשקעות הפסיביות, שמחקות את המדדים, נולדה כאמור מתוך התובנות של פאמה על השווקים היעילים, וצמחה בשנים האחרונות באופן מסחרר. אבל לו, שרוצה להתקדם מעבר לתיאוריה של פאמה, טוען שהעובדה שיש בשוק זני משקיעים שונים, עם צרכים שונים, צריכה לגרום לנו לחשוב מחדש גם על הסתערות המשקיעים על הקרנות הפסיביות.

"אנחנו גדלנו במחשבה שאם ניצור קרן אינדקס אחת, כולם צריכים להיות מאושרים איתה", הוא אומר. "אבל כמובן שזה לא נכון. יש כל כך הרבה קרנות שונות. למעשה, יש בשוק יותר קרנות ממניות, וזה אומר שלא כל המשקיעים אותו דבר. הם מחפשים דברים שונים, הם נמצאים בשלבים שונים של החיים. ולכן אנחנו צריכים לבחון מחדש את הרעיון שיש מידה אחת שמתאימה לכולם, ולאמץ את המורכבות של המשקיעים. כיום, בזכות הטכנולוגיה, אנחנו יכולים להגיב למורכבות הזו וליצור מוצרים ושירותים פיננסיים יותר מסתגלים, שיציעו למשקיעים פתרונות ולא מוצרים". "

"ג'ון בוגל, חלוץ ההשקעות הפסיביות ומייסד אימפריית ונגארד, שמנהלת נכסים בהיקף של 4.5 טריליון דולר, אמר שזהו ספר נהדר."
 
האם יש נתונים סטטיסטיים לגבי - (אפילו במדינת ישראל)
אחוז המשקיעים האקטיבים / המשקיעים בקרנות אקטיביות
לעומת אחוז המשקיעים הפאסיבים?
 
ננעל למניעת כפילות. שיניתי את השם של השרשור המקורי לבהירות
 
מצב
הנושא נעול.

נושאים דומים

Back
למעלה