• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

אמונדי הודיעה כי תפסיק לשווק את שלוש קרנות הסל של ליקסור

מצב
הנושא נעול.

BADA BING

משתמש רשום
הצטרף ב
27/9/21
הודעות
17
דירוג
4
פורסם היום בגלובס. https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001437882

מתוך הכתבה:
"
ההחלטה תיכנס לתוקף ב-13 במרץ, אז החברה תפסיק להציע את הקרנות למשקיעים. עם זאת, ניתן יהיה להשקיע בקרנות באופן ישיר או דרך בורסות אחרות עמן פועלת אמונדי, ובנוסף מי שהשקיע או ישקיע בהן עד למועד זה, יוכל להמשיך להחזיק בקרנות.

...

מאחורי ההחלטה להפסיק לחלוטין את השיווק עומד חוסר שביעות-רצון מהיקף הפעילות המועט של הגופים הזרים בארץ, שמושפע בעיקר מכך שיועצי ההשקעות, בעיקר אלה של הבנקים, לא מפנים את הציבור הישראלי לגופים הזרים.
"
 
ננעל
 
מצב
הנושא נעול.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ב אם בלאקרוק תפסיק את מכירת הקרנות שלה בארץ? שוק ההון 9

נושאים דומים

Back
למעלה