• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

אם היו לי הפסדים גדולים שנה שעברה, אבל בשנה הזאת הרווחתי קצת - אני צריך לשלם מס כרגיל?

  • פותח הנושא פותח הנושא googlf2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

googlf2

משתמש רשום
הצטרף ב
22/3/20
הודעות
44
דירוג
1
אם לדוגמא התחלתי להשקיע בשוק ההון לראשונה, בשנת המס הקודמת, והיו לי הפסדים של $5000 למשל, אבל בשנת המס הנוכחית היו לי רווחים של $1000 (מה שאומר שבסך הכל, מאז שהתחלתי להשקיע לראשונה, אני עדיין מופסד), אני יכול לקבל מן קיזוז מס על כך?

או שזה לא עובד ככה, ובכל שנת מס, הרווח/חובת מס מחושבים מחדש לגמרי?
 
מגישים דוח על השנה שעברה, ובאמצעות דוח מעבירים את ההפסד לשנה הנוכחית.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Gari מה עושים אם נמצאים בתקופה המשיכה מהתיק והמט"ח יורד בחדות לעומת השקל? שוק ההון 22
P איך לדעת אם למישהו יש תיק בהוצאה לפועל? אוף טופיק 4
א מתלבט אם לבטל את חברותי בשב"ן צרכנות פיננסית 22
מ איך בודקים על שטח מסוים בבניין אם הוא רכוש משותף או פרטי? נדל"ן 14
מ אם יש לי דולרים בחשבון בנק בארצות הברית - איך אני יכול להשקיע בבורסה שם? שוק ההון 2
N קופת גמל IRA, מבחינת שירות לקוחות - יש העדפה אם לעבוד מול גלובל נט או מול אקטיון? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
R התייקרות בביטוח בריאות פרטי, רוצה להבין אם זה סביר צרכנות פיננסית 18
algo.il סוגיה - אם אין הפרשות גמל והשתלמות בניגוד להסכם קיבוצי - מה עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
א RSU במאות אלפי שקלים, מישהו יודע אם הטריק IBKR משתלם ? שוק ההון 4
S מעוניין לקנות דירה וחושב אם הרצון ריאלי נדל"ן 48
S מתלבט אם להחליף עבודה התפתחות אישית 13
R מי מגן על יזמי תמ"א אם שוק הנדל"ן בצרות נדל"ן 8
ס מה הייתם עושים אם לא הייתם צריכים לשלם מס רווח הון למשך 5 שנים? מיסים 24
Echelon אבטחת מידע בכרטיסי אשראי - איך אתם מחליטים אם לשמור פרטי כרטיס אשראי או להימנע? צרכנות פיננסית 9
י מה קורה אם פינו אותי מהדירה בתור שוכר נדל"ן 35
I בן 23 מתלבט אם להיכנס לתחום ההייטק אוף טופיק 11
M משכנתא - מה קורה אם הריבית שלילית? נדל"ן 1
H אם אני חושב שאנחנו לקראת ירידות, שווה למכור ולקנות? שוק ההון 15
ח אם המוסדיים לא מכים את השוק, למה אתה חושב שתצליח? שוק ההון 151
O הלוואה ללא ריבית האם כדאי גם אם אין צורך צרכנות פיננסית 8
N אם עשיתי dca על הnikkei מ1989 ועד היום שוק ההון 11
koko85 מתלבט אם לפתוח קרן השתלמות רק בשביל להשקיע דרך IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
E זה מסוכן אם מסרתי את מספר חשבון הבנק שלי? אוף טופיק 1
I כיצד מחירי הדיור יכולים לעלות אם היכולת הכלכלית לרכישת דירות כבר חורגת מהכנסות משקי הבית? נדל"ן 128
D אם אני רוכש דרך אינטרקטיב קרנות איריות כמו VUAA אני פטור ממס ירושה? פוסטים מאיכות נמוכה 1
B האם לדעכתכם זה הזמן להכנס לשוק (נניח לסנופי) אם ההשקעה היא לחמש שנים? פוסטים מאיכות נמוכה 15
Fitch מה הרעיון בהבטחת קצבאות אם יש פנסיית אלמן? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
Y האם צריך להגיש דו״ח מס אם רק קיבלתי דיבידנדים מETF אמריקאי? מיסים 2
T יש צורך בדיווח אם אני משקיע ב ibit מיסים 1
א מה לעשות אם אין כסף להשקיע? ומה עושים כשרוצים לקנות משהו יקר? שוק ההון 13
B מתלבט אם IB/IB Israel/בית השקעות ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 17
פשוט יותר אם הסולידית משנה אסטרטגיה, אז דיבידנדים זה טוב ? שוק ההון 157
וולפסון דירה בירושה של ההורים והתלבטות אם לרכוש חלק ממנה נדל"ן 6
א ההבדלים (אם בכלל) בין מותגי מזגנים שונים בקטגוריית מזגן עילי 1 כ"ס צרכנות פיננסית 28
N השקעה דרך IB - כשלוקחים בחשבון המרת מט"ח, איך אני יודע אם אני מורווח או מופסד (שקלית)? שוק ההון 8
ג תכף חייל משוחרר, מתלבט אם "מגזים" בפינוקים יומני מסע אישיים 11
K אזרח אמריקאי לא מדווח ל-IRS עם כמה שנים של PFIC, מתלבט אם לעבור לIB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 25
S אם אירלנד היא מקלט מס, ויום אחד המצב יתוקן, מה יקרה לקרנות המומלצות בבלוג? פוסטים מאיכות נמוכה 6
I איך אני יודע אם להורים יש מספיק כסף לפנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
D מתלבט אם למכור את חלקי בירושה נדל"ן 2
P הסולידית ברשימת "אנשי תקשורת ורשתות" (אם כי לא לחיוב) אוף טופיק 0
M מתלבט אם להשקיע בנדלן או לסגור את המשכנתא נדל"ן 5
D התלבטות אם למכור RSUs שוק ההון 1
S האם אני חייב להגיש דוח אם יש לי חשבון באינטראקטיב ולא הרווחתי מיסים 19
L הגעתי למצב שבו אני מתלבט אם להפריש כספים לתיק מנוהל אישית שוק ההון 5
Z אם מתחרטים יום אחרי על מכירה של מנייה שהוחזקה שנים שוק ההון 4
סול מה יקרה אם השקל ימחק? שוק ההון 26
P מתלבט אם להשאיר בבנק או להעביר לאינטראקטיב שוק ההון 43
א האם רווח והפסד הון מתקזז גם אם זה ריאלי ונומינלי ? שוק ההון 7
E אם אני קונה מחקה מדד - 1159250 בבנק או בבית השקעות זה אותה תשואה בדיוק או שיש סטיות? שוק ההון 4

נושאים דומים

Back
למעלה