תוציאי סטייטמנט של מיסים. (את רוצה את זה לסקרנות, או בשביל רשות המיסים? הגישה הרווחת היא שאין צורך להגיש בשביל דיבידנדים כאלו, לא המלצה, רק ציטוט. אם בכל זאת את צריכה להגיש, יש הדרכה נחמדה של @FIYaacov בענין. מופיע בתוך הדף משתמש שלו בכרטיסיה 'אודות')