• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

איפה אתם חושבים שהביטקוין יהיה עוד 5-7 שנים מהיום

  • פותח הנושא פותח הנושא NeedHelp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

NeedHelp

משתמש סולידי
הצטרף ב
22/6/20
הודעות
78
דירוג
5
שלום לכולם ,
זה לא סוד שרוב הפורום סולד בגישה שלו מהמטבע הזה בגלל סיבות (שלדעתי הגיוניות מאוד)
שוב לא משנה אם אתם תומכים או מאמינים
אם אתם חושבים שהשווי מוצדק או לא
נטו דעתכם האישית שלא בדיוק משנה משהו לשוק
אלה יותר משנה לי בתור עוקב הדוק של הפורום כבר שנים והחברים המדהימים פה שתרמו לי תרבות

נניח ויש 3 אופציות שמוצגות מולכם ואומרים לכם שאם תקלעו נכון זכיתם בעוד 7 שנים בלוטו

1 הביטקוין יהיה שווה (מתחת למחיר שלו היום)
זה יכול להיות גם להמחק מהעולם (משהו שלא יקרה)
או אפילו סתם 60 או 10 לא משנה לי באמת
כלומר אתם פסימים על התחום עם 0 אמונה בו

2 יהיה שווה מעל 200k דולר למטבע (זה יכול להיות מיליון דולר אן יותר אפילו אבל אתם מאמינים שהשווי שלו יעלה בצורה יפה יותר עקב טמטמום של העולם/מניפולציות/באמת מאמינים בו בתןר העתיד איזה סיבה שתרצו

3 יעלה אבל פחות מביצועי ההיסטוריה שלה s&p
כלומר לא יעקוף את ה 150k אלה יסחר בטווח של בין המחיר הנוכחי היום לבין ה 150k גבול עליון.

דיון מהנה
 
אם הוא יתקיים בעוד 10 שנים, הוא יעבור בהרבה את s&p, מסיבה פשוטה שהכמות שלו מוגבלת, והוא יתקרב לסף מיצוי הכריה
 
מהרגע שקשה לך להגיד כמה נכס יהיה שווה בעוד מספר שנים...ושאתה חושב שהטווח יכול להיות בין 0 למיליון....זה אומר מספיק על ההשקעה שהיא אינה רלוונטית והיא הימור מוחלט עבורך.
אבל שאלה טובה שאני חושב שתהיה קשה לרוב המשקיעים בביטקוין לענות עליה...מה הולך להיות השווי של ביטקוין בעוד כמה שנים? למה?

לדעתי...הימור מוחלט...אין לביטקוין שום "ערך פנימי"....אתה יכול להגיד גם על הדולר שאין לו...אבל הדולר לפחות מגובה בממשלת ארה"ב שמגובה על ידי העם והעובדים האמריקאים.
אבל אנשים יכולים להאמין ולדחוף דברים מסויימים לאורך זמן ארוך מאד לשווים מוזרים מאד...(אני בטוח שתוכל למצוא כמה דברים/אנשים שבמדינת ישראל מאמינים בהם לאורך שנים רבות מאד ללא כל "היגיון").

ג.נ. יש לי זיטון קטן על ביטקוין שעשה תשואה פנומנלית...אבל אין לי כוונה או רצון לקנות יותר, אין לי FOMO וכו...פשוט כי אין לי מושג כמה הביטקוין יהיה שווה בעתיד...אבל אם היית שם לי אקדח לראש ומכריח אותי להמר בין 0 למיליון בעוד עשר שנים...הייתי הולך על הרבה יותר קרוב ל 0.
 
אהבתי.
מקור?
המקור בהארדיסקים של מליוני מחשבים
כנראה רק EMP גלובלי יכול למחוק "מהעולם"

דיון מהנה
לא ברור במה הוא אמור להיות שונה מהדיונים האחרים
מה שאנשים עושים, יותר חשוב ממה שהם חושבים
אני 100% מקציב לטובת הנכס הנ"ל
האם אני חושב באיזה מחיר דולרי הוא ימכר, ממש לא
אני רק מקווה ומעריך שאני אוכל לקנות איתו יותר סחורה ושירותים בעתיד מאשר היום
 
המקור בהארדיסקים של מליוני מחשבים
כנראה רק EMP גלובלי יכול למחוק "מהעולם"
לא טוען פה כלום לגבי ביטקוין. רק אומר שקיום בדיסקים קשיחים לא מבטיח שווי או רלוונטיות.
 
המקור בהארדיסקים של מליוני מחשבים
כנראה רק EMP גלובלי יכול למחוק "מהעולם"


לא ברור במה הוא אמור להיות שונה מהדיונים האחרים
מה שאנשים עושים, יותר חשוב ממה שהם חושבים
אני 100% מקציב לטובת הנכס הנ"ל
האם אני חושב באיזה מחיר דולרי הוא ימכר, ממש לא
אני רק מקווה ומעריך שאני אוכל לקנות איתו יותר סחורה ושירותים בעתיד מאשר היום


אם יש לי 8 ביטקונים היום מגובים בארנק קר אתה חושב שיבוא יום ואני אשכב במיקונוס עם קוקטייל ביד ואגיד תודה לסאטושי?

תאורטית תאורטית כמובן .
 
לא מבטיח שווי או רלוונטיות.
נכון, הוא מבטיח "אי מחיקה מהעולם" כפי שצויין כאן
שיבוא יום ואני אשכב במיקונוס עם קוקטייל ביד ואגיד תודה לסאטושי?
אם זה ה end game שלך, לא נראה שביקשת הרבה
אני רק מקווה שתוכל להגיד תודה לעצמך שהחזקת עד אותו הרגע
 
אני מרשה לעצמי להבין שהכותב התכוון להתאיינות השווי
כנל
זה אחד מרכיבי השווי הפנימי של הרשת, קיומו הדיגיטלי בכל נקודה בעולם וגם על גבי לווינים מסויימים
 
תןדה על התגןבןת
 
לרוב האנשים אין הבנה מעמיקה ואמיתית בביטקוין. (לא משנה בעד או נגד)

כולל חברות ענק.
 
הבעיה שלי עם ביטקוין, זה שאני לא מבין את התועלת בו מעבר להיותו מטבע דיגיטלי ולא מרוכז/ממוסד.
הוא בסופו של דבר לא מייצר ערך. למה לא לקנות חברות?
 
שלום לכולם ,
זה לא סוד שרוב הפורום סולד בגישה שלו מהמטבע הזה בגלל סיבות (שלדעתי הגיוניות מאוד)
שוב לא משנה אם אתם תומכים או מאמינים
אם אתם חושבים שהשווי מוצדק או לא
נטו דעתכם האישית שלא בדיוק משנה משהו לשוק
אלה יותר משנה לי בתור עוקב הדוק של הפורום כבר שנים והחברים המדהימים פה שתרמו לי תרבות

נניח ויש 3 אופציות שמוצגות מולכם ואומרים לכם שאם תקלעו נכון זכיתם בעוד 7 שנים בלוטו

1 הביטקוין יהיה שווה (מתחת למחיר שלו היום)
זה יכול להיות גם להמחק מהעולם (משהו שלא יקרה)
או אפילו סתם 60 או 10 לא משנה לי באמת
כלומר אתם פסימים על התחום עם 0 אמונה בו

2 יהיה שווה מעל 200k דולר למטבע (זה יכול להיות מיליון דולר אן יותר אפילו אבל אתם מאמינים שהשווי שלו יעלה בצורה יפה יותר עקב טמטמום של העולם/מניפולציות/באמת מאמינים בו בתןר העתיד איזה סיבה שתרצו

3 יעלה אבל פחות מביצועי ההיסטוריה שלה s&p
כלומר לא יעקוף את ה 150k אלה יסחר בטווח של בין המחיר הנוכחי היום לבין ה 150k גבול עליון.

דיון מהנה
מציע לגבות את ההימורים עם פרשנות, שתראה על הבנה בשוק והכוחות שפועלים בו,
כי אחרת אתה אפילו לא מנתח טכני, אלא מהמר קלאסי.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אנסה ונראה איך זה ילך:
הביטקוין קשור עבותות לבלוקציין הביזורי ולפרוטוקול שהקהילה אוכפת, קרי:
כמות מוגבלת מראש, כאשר היא משתחררת בשלבים והכורים הם אלה שמקבלים את הביטקוין תמורת העבודה שהם עושים.
הבלוקציין זה למעשה ספר חשבונות ביזורי שמבטיח את תקינות הנכסים, כלומר לא ניתן פתאום לגנוב לך אותו או לפגוע בו (אם אחסנת בצורה טובה).

הוא נותן לך את האפשרות להחזיקו ללא צד ג ומבטיח לך הגנה מסויימת נגד אינפלציה.

וכל זה באמצעים טכנולוגיים.
ואליה וקוץ בה: פתרונות טכנולוגיים עדיפים לא תמיד "מנצחים".
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
A איך/ איפה אתם קוראים חדשות (שיפור החוויה) אוף טופיק 19
Williamsburg איפה אתם רואים את מדד המעוף בסוף 2026 בהנחת החלשה מהותית של האיראנים ואופק מדיני חדש לישראל? שוק ההון 12
R איפה אתם עושים ביטוח בריאות וכמה אתם משלמים? צרכנות פיננסית 4
ה איפה אתם קונים בשר? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 37
A ברוקר ישראלי - דרך איפה אתם ממליצים להשקיע? פוסטים מאיכות נמוכה 1
סול כצרכנים, איפה אתם משקיעים יותר כסף מרוב האנשים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 181
4 לבעלי הכלבים בינינו- איפה אתם קונים אוכל לכלב? אוף טופיק 1
G איפה אתם עושים את הקניות שלכם? אוף טופיק 1
light007 איפה אתם עוקבים אחרי הפנסיה/חסכונות שלכם צרכנות פיננסית 5
ה איפה אתם משאילים/קונים ספרים אלקטרוניים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 13
G איפה אתם קוראים הסולידית ? אוף טופיק 14
amikal איפה אתם קונים ירקות הכי בזול? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 58
Y איפה אתם קונים מוצרים יד שנייה אוף טופיק 4
J איפה אתם מנהלים את ההשקעה שלכם שוק ההון 6
משה איפה אתם קונים תרופות מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 13
ל איפה אתם שומרים את "קרן החירום" שלכם? שוק ההון 57
ה חיפאים- איפה אתם עושים קניות? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 9
B איפה הכי זול לשכור דירה חדשה בארץ? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1
SolidusMaximus לבעלי חשבון מסחר בבנק - איפה מופיעים הדיבידנדים\ריביות? פוסטים מאיכות נמוכה 2
T איפה באתר של IBKR אני מוצא את החשבון שאליו מעבירים שקלים (לא דרך IBAN) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
ת איפה כלול זקיפות שכר בטופס 106? מיסים 1
P הודעות עדכון הרכב מדדים בישראל - איפה מוצאים? שוק ההון 0
ה קרן השתלמות ראשונה איפה כדאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
R איפה להחנות כסף בברוקר זר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 13
S איפה מומלץ לקנות מוצרים ללא גלוטן? אוף טופיק 2
N קרן השתלמות IRA -איפה עמלות נמוכות וביטחון שוק ההון 3
N איפה אפשר להשוות מחירים+פוליסות של ביטוחי בריאות, חיים, מחלות קשות? צרכנות פיננסית 0
R איפה קונים נעלי ספורט לריצת כביש במחיר סביר? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 37
M איפה כדאי לשים חיסכון נזיל? שוק ההון 16
D אני חדש לפורום - איפה אני יכול למצוא ניתוח של הרכבי תיק שונים כדי להרכיב את התיק הנכון עבורי? דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 17
א נדל"ן בחו"ל איפה לומדים נדל"ן 10
S מניות דיבידנד: איפה מתחילים? שוק ההון 5
R נדל"ן בארה"ב - איפה מתחילים? נדל"ן 6
צ איפה עדיף להשקיע בארץ או בשווייץ שוק ההון 5
שם משתמש בעייתי באקסלנס טרייד: איפה רואים פירוט לגבי מכירה/מסים וכד'? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
מ דרך איפה להכניס כסף נוסף להשקעה שוק ההון 8
JBUZZ השכונות החדשות של ישראל: איפה הכי כדאי לקנות דירה באזור המרכז נדל"ן 12
ח שאלות לגבי גניבת מטבע XRP, איפה הטעות? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 4
H הסבר על רפורמת "בעל עסק זעיר": איפה יש הסבר מדויק על משמעות לשכיר שמחפש תוספת הכנסה? מיסים 16
א איפה ניתן להשקיע בקרנות סל של ביטקוין? שוק ההון 12
mk1 איפה אפשר למצוא את המאזן אקטוארי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
Sagi313 איפה אפשר להגשים את החלום? אוף טופיק 13
ג קרוב לשחרור. מתלבט איפה לעבוד לפני הלימודים התפתחות אישית 15
A 250,000₪ איפה להשקיע ? שוק ההון 8
D איפה לומדים גרמנית? התפתחות אישית 15
י איפה מגלים האם יש פנסיה תקציבית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
ג מק"מ - איפה יש טבלה מרוכזת שוק ההון 6
Y איפה הכי זול להמיר שקלים לדולרים? שוק ההון 2
ב קנית דירה ראשונה - איפה שווה? נדל"ן 3
א איפה אפשר לקרוא תנאים בסיסים של קופת פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8

נושאים דומים

Back
למעלה