R RockStar משתמש רגיל הצטרף ב 7/1/18 הודעות 126 דירוג 117 8/12/19 #1 אני עדיין בשלב שבו אני לומד את העניין ומקווה כבר במהלך שנת 2020 להתחיל להשקיע בשוק ההון. אז חוץ מדמי ניהול של הפקדה ודמי ניהול של צבירה, מה עוד אני צריך לקחת בחשבון? עמלות נוספות? מיסים? אגב, מהם דמי ניהול וצבירה שנחשבים לנמוכים והוגנים?
אני עדיין בשלב שבו אני לומד את העניין ומקווה כבר במהלך שנת 2020 להתחיל להשקיע בשוק ההון. אז חוץ מדמי ניהול של הפקדה ודמי ניהול של צבירה, מה עוד אני צריך לקחת בחשבון? עמלות נוספות? מיסים? אגב, מהם דמי ניהול וצבירה שנחשבים לנמוכים והוגנים?