• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

איך מגרדים עוד 10K בשנה

  • פותח הנושא פותח הנושא Singing Cedar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Singing Cedar

משתמש רשום
הצטרף ב
10/5/26
הודעות
4
דירוג
3
שלום לכולם,
אנחנו זוג + 1 + 2 חתולים.
אנחנו לקראת מעבר דירה וההוצאות התאספו ל 20K (הובלה + צביעה + תיווך),
ואחנו מחפשים את להתייעל כספית בשנה/שנתיים הקרובות כדי למזער את ההוצאה חד הפעמית הזו.

בת הזוג כרגע לא עובדת, אבל השתדלנו מאוד כדי לא ליפול למלכודת 2 המשכורות, דבר שהוכיח את עצמו לשמחתי.

המטרה, בגדול, זה לייעל 10K נוספים בשנה, בזמן שעדיין מצליחים לחיות בלי להתכלב, מעבר להתייעלות שכבר עשינו.

חשוב לציין: אנחנו בדרך לקניית דירה ואמורים לבחור דירה ולהתחיל לשלם בחודשים הקרובים. לצורך זה יש לנו בערך 1M בקרנות כספיות ושאר החיסכון במניות.

מה כבר עשינו:
1. הכנסות: העלאת שכר של 40K ברוטו (נשאר כ-18K נטו). בת הזוג מחפשת עבודה ומחלטרת בינתיים באימוני כושר.
2. רכב: מכרנו רכב אחד. נשארנו עם רכב בן 5 שנוסע מעט (מעדיפים תחב"צ).
3. ביטוח רכב: סקר שוק אגרסיבי חסך 2,000 ש"ח בשנה.
4. ילד: מעבר ממטפלת לגן בספטמבר (חיסכון של כ-4,000 ש"ח בחודש).
5. צריכה: צמצום אכילה בחוץ (-400 ש"ח בחודש), ביטול נטפליקס, וצמצום קפה בחוץ (-1,500 ש"ח בשנה).
6. בנקאות: 0 עמלות עו"ש וכרטיסי אשראי לשנינו.

במחסנית:
1. סקר שוק למכוני כושר אחרי המעבר - מקווה לחסוך 200 בחודש
2. מעבר לחברת גבייה אחרת של החשמל - לא משמעותי מאוד אבל עוד משהו

מה שאני עדיין מנסה לשכנע את בת הזוג:
1. ביטול של מנוי הטלויזיה ולהישאר רק עם אינטרנט

מה שאי אפשר להתפשר עליו - אוכל לחתולים. אנחנו קונים להם אוכל רפואי.

אני ממש מנסה לחשוב מאיפה עוד אפשר לחסוך בסביבות 830 בחודש ואשמח לעצות.
 
כתבת יפה כל מה שחסכתם אבל לא כתבת על מה אתם מוציאים וכמה מוציאים :)
על פניו מכיוון בת הזוג מחפשת עבודה - אז ברגע שתמצא היא תרוויח הרבה יותר מה10K שאתם רוצים לחסוך בשנה..
הייתי מוריד אפליקציה לניהול הוצאות כמו רייזאפ ודומיו בשביל להבין איפה יש הכי הרבה "בשר" שאפשר לחתוך.
 
העלאת שכר של 40K ברוטו
שנתי?
2. רכב: מכרנו רכב אחד. נשארנו עם רכב בן 5 שנוסע מעט (מעדיפים תחב"צ).
הכי חכם שיש
3. ביטוח רכב: סקר שוק אגרסיבי חסך 2,000 ש"ח בשנה.
במקום כמה? כמה הרכב שווה?
4. ילד: מעבר ממטפלת לגן בספטמבר (חיסכון של כ-4,000 ש"ח בחודש).
מדהים..
5. צריכה: צמצום אכילה בחוץ (-400 ש"ח בחודש), ביטול נטפליקס, וצמצום קפה בחוץ (-1,500 ש"ח בשנה).
אתם מסוגלים ללא שתרגישו שאתם מדי מהדקים חגורה?.
2. מעבר לחברת גבייה אחרת של החשמל - לא משמעותי מאוד אבל עוד משהו
זה דווקא הכי משמעותי כי חסכת בדבר שלא משנה לך ברמת החיים!!!!!!!!!!
 
אני ביטלתי מזמן, יותר מעשור, את שירותי הטלוויזיה בכבלים. יש אנטנה פשוטה (חוט מהמרפסת) שקולטת עידן פלוס. יש נטפליקס בתשלום (אחרי שכמה שנים התעלקנו על קרוב משפחה).
סדרות ותכניות אפשר תמיד לראות בשירותי סטרימינג חינמיים ("כאן box" למשל מותקן על הטלויזיה).

מה לגבי צמצום בקניות המכולת השבועיות? לרוב יש שם הרבה מקום לשיפור
 
בת הזוג, מהיותה בעלת עסק זעיר, עובדת עם רואה חשבון ומגישה כל שנה.
אני עובד באותו מקום ברצף יותר מעשור, אז לא ממש רלוונטי לי.
האמת שקיבלתי עצה לנסות לבקש החזר על עבודה מהבית ודחיתי את זה. נראה לי שאבדוק את האופציה הזו שוב.

כתבת יפה כל מה שחסכתם אבל לא כתבת על מה אתם מוציאים וכמה מוציאים :)
אנחנו אכן לא עוקבים אחרי ההוצאות ברמת השקל ומכיוון שהפיננסים שלנו מופרדים זה די קשה. אני יותר חיפשתי עצות איפה עוד אפשר למצוא שומן.
אם זה היה חודשי לא הייתי כותב כאן :)
במקום כמה? כמה הרכב שווה?
הרכב שווה בערך 75. נתנו לנו הצעות מסביב ל5.5 והצלחנו להוריד ל3.6
אתם מסוגלים ללא שתרגישו שאתם מדי מהדקים חגורה?
אני קצת מתבייש לכתוב כמה אנחנו אוכלים בחוץ, אז 400 בחודש זה שווה ערך לארוחה אחת בשבוע. בפשרה ביני לבת הזוג, זה מה שהגענו אליו.
 
לא כל כך הבנתי את עניין הדיור, כבר קניתם דירה והיא זו שאתם עוברים אליה? את ספק החשמל החלפתם בדירה הנוכחית או בזו שאליה אתם עוברים?
 
אנחנו עוברים לשכירות
לא כל כך הבנתי את עניין הדיור, כבר קניתם דירה והיא זו שאתם עוברים אליה? את ספק החשמל החלפתם בדירה הנוכחית או בזו שאליה אתם עוברים?

עוד לא התחילו לבנות את הדירה, לכן אנחנו מתחילים לשלם רק כאשר תתחיל ולפי התקדמות - אז הכסף עבור זה נזיל בקרנות כספיות.
אנחנו נחליף ספק בדירה שאליה נעבור ששם יש מונה חכם.
 
אנחנו עוברים לשכירות


עוד לא התחילו לבנות את הדירה, לכן אנחנו מתחילים לשלם רק כאשר תתחיל ולפי התקדמות - אז הכסף עבור זה נזיל בקרנות כספיות.
אנחנו נחליף ספק בדירה שאליה נעבור ששם יש מונה חכם.
אז אם אני מבין נכון יהיו לכם במקביל תשלומי שכירות ותשלומי משכנתא? אם כן אז -
- נראה לי מיותר לשלם דמי תיווך לדירה בשכירות, כבר התחייבתם אז אין מה לעשות אבל זה כסף מבוזבז
- בעיקרון יש לכם זמן די קצוב עד לקבלת הדירה אז אולי בכל זאת כדאי לכם להתכלב, לפחות קצת
- מקווה שזו דירה עם דוד שמש...
 
שלום לכולם,
אנחנו זוג + 1 + 2 חתולים.
אנחנו לקראת מעבר דירה וההוצאות התאספו ל 20K (הובלה + צביעה + תיווך),
ואחנו מחפשים את להתייעל כספית בשנה/שנתיים הקרובות כדי למזער את ההוצאה חד הפעמית הזו.

בת הזוג כרגע לא עובדת, אבל השתדלנו מאוד כדי לא ליפול למלכודת 2 המשכורות, דבר שהוכיח את עצמו לשמחתי.

המטרה, בגדול, זה לייעל 10K נוספים בשנה, בזמן שעדיין מצליחים לחיות בלי להתכלב, מעבר להתייעלות שכבר עשינו.

חשוב לציין: אנחנו בדרך לקניית דירה ואמורים לבחור דירה ולהתחיל לשלם בחודשים הקרובים. לצורך זה יש לנו בערך 1M בקרנות כספיות ושאר החיסכון במניות.

מה כבר עשינו:
1. הכנסות: העלאת שכר של 40K ברוטו (נשאר כ-18K נטו). בת הזוג מחפשת עבודה ומחלטרת בינתיים באימוני כושר.
2. רכב: מכרנו רכב אחד. נשארנו עם רכב בן 5 שנוסע מעט (מעדיפים תחב"צ).
3. ביטוח רכב: סקר שוק אגרסיבי חסך 2,000 ש"ח בשנה.
4. ילד: מעבר ממטפלת לגן בספטמבר (חיסכון של כ-4,000 ש"ח בחודש).
5. צריכה: צמצום אכילה בחוץ (-400 ש"ח בחודש), ביטול נטפליקס, וצמצום קפה בחוץ (-1,500 ש"ח בשנה).
6. בנקאות: 0 עמלות עו"ש וכרטיסי אשראי לשנינו.

במחסנית:
1. סקר שוק למכוני כושר אחרי המעבר - מקווה לחסוך 200 בחודש
2. מעבר לחברת גבייה אחרת של החשמל - לא משמעותי מאוד אבל עוד משהו

מה שאני עדיין מנסה לשכנע את בת הזוג:
1. ביטול של מנוי הטלויזיה ולהישאר רק עם אינטרנט

מה שאי אפשר להתפשר עליו - אוכל לחתולים. אנחנו קונים להם אוכל רפואי.

אני ממש מנסה לחשוב מאיפה עוד אפשר לחסוך בסביבות 830 בחודש ואשמח לעצות.
מדוע במקום לחשוב איך אתה מקטין יותר הוצאות אתה לא חושב להגדיל הכנסות.
 
שקל שנחסך = שקל שלם שנשאר אצלך, כנראה שלא צריך להשאר יותר שעות בעבודה, לא מבקשים מאף אחד...
שקל שגדל בהכנסות = 30~50 אג' הולך למדינה, אחרי שנשארת שעות נוספות או ביקשת מהמנהל (ואת זה הוא כבר עשה)
 
נערך לאחרונה ב:
שקל שנחסך = שקל שלם שנשאר אצלך, כנראה שלא צריך להשאר יותר שעות בעבודה, לא מבקשים מאף אחד...
שקל שגדל בהכנסות = 30~50 אג' הולך למדינה, אחרי שנשארת שעות נוספות או ביקשת מהמנהל (ואת זה הוא כבר עשה)
בשביל שיהיה לך מה לחסוך אתה צריך להגדיל הכנסות.
10,000 בשנה זה אומר עוד 840 שקל לחודש.
זה לא הרבה. נקודה.
 
בשביל שיהיה לך מה לחסוך אתה צריך להגדיל הכנסות.
10,000 בשנה זה אומר עוד 840 שקל לחודש.
זה לא הרבה. נקודה.
כדי שאני אגדיל שכר ב - 840 שח בחודש, אני צריך לבקש העלאה של 2,000 (פלוס מינוס)
ובל נשכח שכאשר המשכורת תעלה, כנראה שגם ההוצאות יעלו גם כן, כי אנשים מתאימים את ההוצאות שלהם להכנסות.
כשאתה משתכר 20,000 בחודש, אתה לא אוכל/ קונה בגדים/ מבלה כמו כאשר השתכרת 10,000 שח. לפחות רוב האנשים.
לעומת זאת, אם כיום אני חי מ - 20,000 שח ובסוף החודש רואה שנשאר לי 4,000 שח לחסוך... אני צריך למצוא איך לחסוך בסוף החודש 4,840 שח.

אפשרות ראשונה שהייתי מנסה - לשים בחסכון 5,000 כבר בתחילת החודש וללמוד לחיות עם 15,000.
 
כדי שאני אגדיל שכר ב - 840 שח בחודש, אני צריך לבקש העלאה של 2,000 (פלוס מינוס)
ובל נשכח שכאשר המשכורת תעלה, כנראה שגם ההוצאות יעלו גם כן, כי אנשים מתאימים את ההוצאות שלהם להכנסות.
כשאתה משתכר 20,000 בחודש, אתה לא אוכל/ קונה בגדים/ מבלה כמו כאשר השתכרת 10,000 שח. לפחות רוב האנשים.
לעומת זאת, אם כיום אני חי מ - 20,000 שח ובסוף החודש רואה שנשאר לי 4,000 שח לחסוך... אני צריך למצוא איך לחסוך בסוף החודש 4,840 שח.

אפשרות ראשונה שהייתי מנסה - לשים בחסכון 5,000 כבר בתחילת החודש וללמוד לחיות עם 15,000.
הרעיון יפה אבל חלקי
הפות"ש נראה מאוד מחושבן וחסכן כך שיכול לבקש העלאה קצת יותר גבוהה מה 840
 
כדי שאני אגדיל שכר ב - 840 שח בחודש, אני צריך לבקש העלאה של 2,000 (פלוס מינוס)
ובל נשכח שכאשר המשכורת תעלה, כנראה שגם ההוצאות יעלו גם כן, כי אנשים מתאימים את ההוצאות שלהם להכנסות.
כשאתה משתכר 20,000 בחודש, אתה לא אוכל/ קונה בגדים/ מבלה כמו כאשר השתכרת 10,000 שח. לפחות רוב האנשים.
לעומת זאת, אם כיום אני חי מ - 20,000 שח ובסוף החודש רואה שנשאר לי 4,000 שח לחסוך... אני צריך למצוא איך לחסוך בסוף החודש 4,840 שח.

אפשרות ראשונה שהייתי מנסה - לשים בחסכון 5,000 כבר בתחילת החודש וללמוד לחיות עם 15,000.
אם ההגדלה היא ע"י תוספת הכנסה כעוסק פטור אז יש 30% הוצאות מוכרות והגדלת חיסכון דרך גמל/השתלמות
 
אנחנו לקראת מעבר דירה וההוצאות התאספו ל 20K (הובלה + צביעה + תיווך),
ואחנו מחפשים את להתייעל כספית בשנה/שנתיים הקרובות כדי למזער את ההוצאה חד הפעמית הזו.
זאת צורה מאד מוזרה להתחשבנות לדעתי.
בחודש הבא תצטרכו 5K ש"ח לרכישת מכשיר שהתקלקל - גם עליו תעשה התחשבנות כזאת?
אנחנו אכן לא עוקבים אחרי ההוצאות ברמת השקל ומכיוון שהפיננסים שלנו מופרדים זה די קשה. אני יותר חיפשתי עצות איפה עוד אפשר למצוא שומן.
זאת כבר ליגה בפני עצמה - לבוא לבקש טיפים להקטנת הוצאות בלי שיש לך (ובטח לנו) מושג כמה אתם מוציאים על כל סעיף (לפחות הערכה)?
תתחיל מציון מדויק של:
1. הכנסות נטו חודשיות למשק הבית ( בערך כי היא עצמאית, ולא לשכוח אם יש עזרה כספית נוספת מההורים או גורם אחר).
2. איך ההכנסות האלו מתאפסות כל חודש (להוצאות וחיסכון), ועדיף לפי סעיפים ככל האפשר.
 
הרעיון יפה אבל חלקי
הפות"ש נראה מאוד מחושבן וחסכן כך שיכול לבקש העלאה קצת יותר גבוהה מה 840
פותש כתב שהחסכון הנוסף של 400 ש"ח בחודש על אוכל בחוץ לא באמת ממצה את מידת החסכון הפוטנציאלי על ההוצאה הזו.
 
פותש כתב שהחסכון הנוסף של 400 ש"ח בחודש על אוכל בחוץ לא באמת ממצה את מידת החסכון הפוטנציאלי על ההוצאה הזו.
חסכן=פירושו אדם שמוציא על מה שרוצה/צריך בצורה מושכלת וחסכנית
קמצן =מי שלא מוציא על מה שחשוב/נצרך כי לא מסוגל להוציא כסף
למי שחשוב אוכל בחוץ {וזה הרבה מאוד אנשים נורמלים} וחסך 400 זה יפה מאוד!!!
לשיטתך לחסוך באמת זה לקחת זריקות נגד תיאבון :roll: :roll: :roll: :roll:
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
למי שחשוב אוכל בחוץ {וזה הרבה מאוד אנשים נורמלים} וחסך 400 זה יפה מאוד!!!
תלוי אם הוא חסך מ-800 או מ-4000.
למי שחשוב אוכל בחוץ {וזה הרבה מאוד אנשים נורמלים}
למי שחשובה הבריאות והשליטה על תזונה מיטבית, אוכל בחוץ הוא תבלין נדיר, לא המזון העיקרי.
זה שהרבה אנשים בימינו לא מבינים את זה (או מבינים אבל מתעצלים) אומר שזאת הנורמה, אבל לדעתי זה פסיכי :)
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M עוד לא בת 60 חוזרת והפעם הרפתקת פתיחת IRA הפניקס אקסלנס (תיקון 190), פקודות וסוגי מערכות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
H באסה עקב הירידות בתיק לאחרונה. עוד מישהו? שוק ההון 56
N עוד בנושא קרנות ללא TICKER עבור מעקב בפורטפוליו שוק ההון 1
N עוד לגבי קרנות שאין להם TICKER, אבל רוצים לשתף במעקב הפורטפוליו (GoogleSheets) שוק ההון 0
אגוז_קוקוס דעה על תמהיל משכנתא (עוד אחד) נדל"ן 12
S איך לבדוק אילו תביעות וביטוחים של אבא ז"ל עוד לא מוצהו או כספים שלא נמשכו פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
M עוד דרכים לפזר את תיק ההשקעות? שוק ההון 42
P עוד מישהו לא מצליח להתחבר לאיביאי? (IBI) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 25
N עוד מישהו חושב שמערכת המסחר של אקסלנס לא טובה? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
E הלוואה כנגד נכס בכדי לקנות עוד נכס נדל"ן 3
מ חלק סולידי בתיק לפרישה עוד 10 שנים שוק ההון 7
M האם אפשר לשפר עוד את הריביות? נדל"ן 7
A עוד אחד שהגיע למשבר גיל ה 40. התפתחות אישית 13
S עוד צעיר בהתלבטות לגבי לימודים. להיות זנב לאריות או ראש לשועלים? התפתחות אישית 16
ח עוד שרשור פוליטי פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 223
I נטפליקס "קנו עוד היום: קנוניית הקניות" מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
S עוד מבולבל התפתחות אישית 6
C אסרטגיית השקעה לאחר רכישת דירה על הנייר שתימסר עוד 4 שנים נדל"ן 7
הירהורים דירה ראשונה להשקעה - מה עוד לבדוק לפני שמתחילים ענייני חוזים עם עו"ד ? נדל"ן 12
N איפה אתם חושבים שהביטקוין יהיה עוד 5-7 שנים מהיום קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 39
פ עוד על זיכוי מס ששולם בחו"ל מיסים 13
A מיסוי דירה שניה - שהדירה הראשונה עוד בבנייה. נדל"ן 2
Z בשעתיים אחרונות לא מצליח לקבל קוד אימות חד פעמי לאיזור אישי במס הכנסה, מישהו עוד נתקל בבעיה כזו? מיסים 0
ו קווים מנחים לשכירות בפעם הראשונה - עוד אדם פיקח נפל מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 139
R תיק מנייתי - כל כמה זמן לקנות עוד ניירות? שוק ההון 1
Z עוד סיבה לא להיות רשום כנשוי בישראל. אוף טופיק 41
N האם עוד מישהו מרגיש מתוסכל מהאופן בו מתנגדי שינוי שיטת המשטר מציגים את הסכנה במהפכה? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 64
B אחוז משכנתא רצוי עוד 2-6 שנים + השקעה עד אז נדל"ן 5
I שער הדולר\שקל + לקנות VT (כן... עוד שרשור על זה) שוק ההון 16
P עוד בנק אונלייני חדש בארץ: esh / אש ישראל צרכנות פיננסית 4
G עוד שאלות על מניות ערך שוק ההון 0
S תיק השקעות ראשון- עוד הייטקיסטית יומני מסע אישיים 15
I רכישת דירה להשקעה וקניית דירה למגורים עוד כעשור נדל"ן 2
tomer111 האם עוד מישהו כאן חושש ממצב שחשבון ההשקעות נעלם? שוק ההון 12
א יש עוד טעם להשקיע את החלק הכי סולידי בתיק בקרנות של אג"ח ממשלתי? שוק ההון 45
M אופטימיזציה של הפרשות לפנסיה - עוד פוסט עם טוויסט? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
Body Solid בנק ישראל בטיוטת הוראות לבנקים: לא יוכלו עוד לסרב באופן גורף לפעול בתחום הקריפטו קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 56
F חוץ מהייטק איזה תחומים רווחים עוד היום בסקטור השכיר ? התפתחות אישית 70
E לא יכול לקנות עוד מנייר ערך מסוים שוק ההון 3
שם משתמש בעייתי כמעט מוכן לפתוח תיק השקעות. מה עוד צריך לדעת? שוק ההון 10
M עוד פוסט של איך להתחיל, דומה אבל אולי קצת שונה שוק ההון 12
K להשכיר או למכור? עוד התלבטות נדל"ן 37
J יומנו של 'סתם עוד אחד' יומני מסע אישיים 7
P עוד זליגת תמונות ת"ז של אזרחים? אוף טופיק 24
deussex מה עוד חסר לי לאושר ? פוסט שיתוף התפתחות אישית 20
S אז מה עוד אפשר לעשות עם הפנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 35
Y האם אפשר היום לקחת הלוואה בריבית קבועה ולהתחיל לשלם אותה רק עוד כמה שנים? צרכנות פיננסית 5
unrealx עוד אשכול על אופציות: חישוב שווי אוף טופיק 1
M שאלה לגבי מה עוד ניתן לעשות על מנת להגיע לפרישה מוקדמת. פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 73
S עוד לא החלטתי למי להצביע ורוצה לשמוע דעות של אחרים פוסטים מאיכות נמוכה 154

נושאים דומים

Back
למעלה