Count Olaf
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 24/7/21
- הודעות
- 185
- דירוג
- 184
ביצעתי העברה בביט ע"ס כמה עשרות שקלים.
בדיוק הייתה תקלה רוחבית באפליקציה כך שההעברה לא הצליחה, אבל ברגע שהתקלה תוקנה, ההעברה בוצעה גם בלי אישור מחדש שלי.
זו בעיה כי מלכתחילה ניסיתי להעביר רק כדי לעזור לאמא שלי, שגם אצלה האפליקציה לא עבדה ואז ביצעה בדיעבד את ההעברה בלי אישור. כלומר, שנינו העברנו סכום כסף זהה ועכשיו המקבל מסרב להחזיר לי או לה.
המקבל טוען שההעברה שלי בוטלה, אבל רואים בבירור בצילומי המסך שהוא שלח לי שמה שבוטל זה בכלל הבקשה שלי בביט לקבל ממנו את הכסף בחזרה (בקשה שבה כתוב בבירור שהסיבה היא העברה כפולה). אני מניח שהבקשה בוטלה כי הוא עצמו סירב לה אקטיבית, לא בטוח.
לתחושתי המקבל עושה את עצמו מתקשה באפליקציה ופשוט חומד את עשרות השקלים האלה. מקריאה בתנאי השימוש בביט הבנתי שאי אפשר לבטל את ההעברה באפליקציה עצמה.
יש דרכים אחרות, למשל הבנק או חברת האשראי? עברו כשבועיים.
בדיוק הייתה תקלה רוחבית באפליקציה כך שההעברה לא הצליחה, אבל ברגע שהתקלה תוקנה, ההעברה בוצעה גם בלי אישור מחדש שלי.
זו בעיה כי מלכתחילה ניסיתי להעביר רק כדי לעזור לאמא שלי, שגם אצלה האפליקציה לא עבדה ואז ביצעה בדיעבד את ההעברה בלי אישור. כלומר, שנינו העברנו סכום כסף זהה ועכשיו המקבל מסרב להחזיר לי או לה.
המקבל טוען שההעברה שלי בוטלה, אבל רואים בבירור בצילומי המסך שהוא שלח לי שמה שבוטל זה בכלל הבקשה שלי בביט לקבל ממנו את הכסף בחזרה (בקשה שבה כתוב בבירור שהסיבה היא העברה כפולה). אני מניח שהבקשה בוטלה כי הוא עצמו סירב לה אקטיבית, לא בטוח.
לתחושתי המקבל עושה את עצמו מתקשה באפליקציה ופשוט חומד את עשרות השקלים האלה. מקריאה בתנאי השימוש בביט הבנתי שאי אפשר לבטל את ההעברה באפליקציה עצמה.
יש דרכים אחרות, למשל הבנק או חברת האשראי? עברו כשבועיים.