daniele389
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 6/12/24
- הודעות
- 13
- דירוג
- 0
היי
יש לי 2 דירות שסך השכירות שלהן מתחת לתקרת הפטור.
העניין הוא שדירה אחת מושכרת לחברת ניהול ועל כך יש צורך לשלם עליה מס (בחרתי במס 10 אחוז מופחת ללא חובת הגשת דוחות)
האם באותו טופס מס מופחת ללא חובת הגשת דוח אני צריך למלא את הדירה שכוונתי לשלם עליה מס או שאני צריך להצהיר גם על הדירה הפטורה ופשוט לא לשלם עליה מיסוי?
יש לי 2 דירות שסך השכירות שלהן מתחת לתקרת הפטור.
העניין הוא שדירה אחת מושכרת לחברת ניהול ועל כך יש צורך לשלם עליה מס (בחרתי במס 10 אחוז מופחת ללא חובת הגשת דוחות)
האם באותו טופס מס מופחת ללא חובת הגשת דוח אני צריך למלא את הדירה שכוונתי לשלם עליה מס או שאני צריך להצהיר גם על הדירה הפטורה ופשוט לא לשלם עליה מיסוי?