קיימת אופציה להפריש ספציפית את רכיב הפיצויים לקופת גמל. ככה אפשר להנות ממבחר המסלולים הקיימים בקופות הגמל ועדיין לקבל את הביטוחים של הפנסיה על מלוא השכר.
שם מאפשרים לי להגדיל את הכיסוי הביטוחי (למקרה של אכ"ע) לכלל המשכורת (גם זו שמופרשת לפנסיה המשלימה). להבנתי, בהפקדה לקופ"ג הכיסוי יהיה רק למשכורת בפנסיה המקיפה (כנראה שניתן לקנות עצמאית ביטוח אכ"ע גבוה יותר).
האם אתה זקוק לכיסוי ביטוחי למקרה של א.כ.ע. על המשכורת כולה?
לא תצליח להסתדר עם 75% מהשכר שמתאים לתקרה במקרה של א.כ.ע.?
כי הביטוח הזה הוא לא בחינם, אתה בכל מקרה משלם עליו. אם אתה זקוק לו זה עניין אחד, אבל אם לא, חבל לשלם סתם על מוצר שאתה לא צריך.
זה נכון.
יש אפשרות לפצל את ההפקדות כך שתגדיל את הכיסוי בפנסיה המקיפה עד ביטוח של משכורת של כ32K.
שים לב שזה כן אומר כיסוי קצת פחות טוב בהקשר של השחרור מהפקדות.
בכל אופן, תוכל לקרוא על האפשרות הזו בקישור שכבר שלחו פה:
לא מייעץ. לא ממליץ. לא סוכן ביטוח. לא יועץ מס. לא עורך דין. לא משווק פנסיוני. לא רואה חשבון. לא יועץ פנסיוני. התייעץ באנשי מקצוע, ולא בחברי פורום חובבנים.