מ מחד ומאידך משתמש רגיל הצטרף ב 24/9/15 הודעות 451 דירוג 396 28/7/17 #1 אז איפה אפשר להכיר בחורות סולידיות? צריך למכור באתר צמידים או משהו כדי שנדע לזהות אנשים מהקהילה. אולי בעתיד יהיה לנו גם איזה מצעד...
אז איפה אפשר להכיר בחורות סולידיות? צריך למכור באתר צמידים או משהו כדי שנדע לזהות אנשים מהקהילה. אולי בעתיד יהיה לנו גם איזה מצעד...
Jane Doe משתמש בכיר הצטרף ב 26/4/15 הודעות 1,002 דירוג 2,159 28/7/17 #2 נכתב ע"י מחד ומאידך: אז איפה אפשר להכיר בחורות סולידיות? לחץ כדי להרחיב... אולי תארגן מפגש פנויים פנויות סולידים?
נכתב ע"י מחד ומאידך: אז איפה אפשר להכיר בחורות סולידיות? לחץ כדי להרחיב... אולי תארגן מפגש פנויים פנויות סולידים?
עש לילה משתמש בכיר הצטרף ב 21/11/15 הודעות 1,131 דירוג 2,350 29/7/17 #3 בסבב ההיכרות כל אחד יגיד איך קוראים לו, מה אחוז החיסכון שלו, ושם של תיק השקעות אהוב. "מחפשת בחור שעבר את שלב ה-backtesting ויודע מה הוא מחפש"
בסבב ההיכרות כל אחד יגיד איך קוראים לו, מה אחוז החיסכון שלו, ושם של תיק השקעות אהוב. "מחפשת בחור שעבר את שלב ה-backtesting ויודע מה הוא מחפש"
קפה שחור משתמש בכיר הצטרף ב 2/9/16 הודעות 13,481 דירוג 11,046 29/7/17 #4 "מחפש בחורה עם קורלציה שלילית לזהב"
זאב משתמש בכיר הצטרף ב 11/2/15 הודעות 1,308 דירוג 3,498 29/7/17 #5 נכתב ע"י קפה שחור: "מחפש בחורה עם קורלציה שלילית לזהב" לחץ כדי להרחיב... האם אני יכול להשתמש במשפט שלך? זה הפיל אותי מצחוק. חשבתי על להדפיס את זה לחתונה של בן דוד בחודש הבא
נכתב ע"י קפה שחור: "מחפש בחורה עם קורלציה שלילית לזהב" לחץ כדי להרחיב... האם אני יכול להשתמש במשפט שלך? זה הפיל אותי מצחוק. חשבתי על להדפיס את זה לחתונה של בן דוד בחודש הבא
Jane Doe משתמש בכיר הצטרף ב 26/4/15 הודעות 1,002 דירוג 2,159 29/7/17 #6 נכתב ע"י זאב: האם אני יכול להשתמש במשפט שלך? זה הפיל אותי מצחוק. לחץ כדי להרחיב... מילה מבחורה, משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום . הצעה אלטרנטבית. נערך לאחרונה ב: 29/7/17
נכתב ע"י זאב: האם אני יכול להשתמש במשפט שלך? זה הפיל אותי מצחוק. לחץ כדי להרחיב... מילה מבחורה, משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום . הצעה אלטרנטבית.
זאב משתמש בכיר הצטרף ב 11/2/15 הודעות 1,308 דירוג 3,498 29/7/17 #7 נכתב ע"י Jane Doe: מילה מבחורה, משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום . לחץ כדי להרחיב... אני דווקא חושב שיש יותר אנשים שנמצאים בזוגיות בפורום מאשר רווקים, אבל זו בסך הכל תחושה שלי.
נכתב ע"י Jane Doe: מילה מבחורה, משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום . לחץ כדי להרחיב... אני דווקא חושב שיש יותר אנשים שנמצאים בזוגיות בפורום מאשר רווקים, אבל זו בסך הכל תחושה שלי.
Jane Doe משתמש בכיר הצטרף ב 26/4/15 הודעות 1,002 דירוג 2,159 29/7/17 #8 נכתב ע"י זאב: אני דווקא חושב שיש יותר אנשים שנמצאים בזוגיות בפורום מאשר רווקים, אבל זו בסך הכל תחושה שלי לחץ כדי להרחיב... מה שבטוח, מרבית הנשים בפורום נמצאות בזוגיות ואם יארגנו מפגש פנויים פנויות סולדים היחס בין גברים לנשים יהיה 1:9.
נכתב ע"י זאב: אני דווקא חושב שיש יותר אנשים שנמצאים בזוגיות בפורום מאשר רווקים, אבל זו בסך הכל תחושה שלי לחץ כדי להרחיב... מה שבטוח, מרבית הנשים בפורום נמצאות בזוגיות ואם יארגנו מפגש פנויים פנויות סולדים היחס בין גברים לנשים יהיה 1:9.
קפה שחור משתמש בכיר הצטרף ב 2/9/16 הודעות 13,481 דירוג 11,046 29/7/17 #9 נכתב ע"י זאב: האם אני יכול להשתמש במשפט שלך? לחץ כדי להרחיב... כמובן נכתב ע"י Jane Doe: מילה מבחורה, משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום לחץ כדי להרחיב... לא יותר מהרבה פורומים אחרים...
נכתב ע"י זאב: האם אני יכול להשתמש במשפט שלך? לחץ כדי להרחיב... כמובן נכתב ע"י Jane Doe: מילה מבחורה, משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום לחץ כדי להרחיב... לא יותר מהרבה פורומים אחרים...
ק קפבלנקה משתמש בכיר הצטרף ב 27/1/15 הודעות 1,487 דירוג 2,118 29/7/17 #10 מחפשת בחור שסיים את שלב המשחקים ורוצה לבנות תיק השקעות משותף.
אנא-אל משתמש בכיר הצטרף ב 20/2/15 הודעות 2,198 דירוג 2,571 29/7/17 #11 מחפשת בחור בשל להשקעה ארוכת טווח בלי למכור במשברים (לא מעוניינת בדבידנדים)
אנא-אל משתמש בכיר הצטרף ב 20/2/15 הודעות 2,198 דירוג 2,571 29/7/17 #12 לחלופין, את האופציה החמה בשוק עם תאריך פקיעה של חודשיים.
מ מחד ומאידך משתמש רגיל הצטרף ב 24/9/15 הודעות 451 דירוג 396 29/7/17 #13 נכתב ע"י Jane Doe: משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום לחץ כדי להרחיב... ולדעתי אחוז הרווקות הגבוה מסביר את שיעור החסכון הגבוה...
נכתב ע"י Jane Doe: משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום לחץ כדי להרחיב... ולדעתי אחוז הרווקות הגבוה מסביר את שיעור החסכון הגבוה...
גרהם משתמש בכיר הצטרף ב 6/3/15 הודעות 21,553 דירוג 29,415 29/7/17 #15 נכתב ע"י freeman456: כמה אתה מוכן להתפשר? לחץ כדי להרחיב... הזמנה פלאפל (עדיף חצי מנה)
Osterreicher משתמש רגיל הצטרף ב 3/7/16 הודעות 359 דירוג 388 29/7/17 #16 נכתב ע"י גרהם: הזמנה פלאפל (עדיף חצי מנה) לחץ כדי להרחיב... עזוב אותך, נשאר אוכל בבית.
מ מחד ומאידך משתמש רגיל הצטרף ב 24/9/15 הודעות 451 דירוג 396 29/7/17 #17 נכתב ע"י freeman456: כמה אתה מוכן להתפשר? לחץ כדי להרחיב... על רמת הסולידיות? הכל עניין של עלות מול תועלת. אז שאכטה, בירה מבקבוק ופיינט של בן אנד ג'ריס מפיצוציה על ספסל ברוטשילד בערב טיפוסי. נערך לאחרונה ב: 29/7/17
נכתב ע"י freeman456: כמה אתה מוכן להתפשר? לחץ כדי להרחיב... על רמת הסולידיות? הכל עניין של עלות מול תועלת. אז שאכטה, בירה מבקבוק ופיינט של בן אנד ג'ריס מפיצוציה על ספסל ברוטשילד בערב טיפוסי.
F fliper משתמש רגיל הצטרף ב 3/2/16 הודעות 737 דירוג 552 29/7/17 #18 רק הארה קטנה, סולידי זה לא בהכרח קמצן/סגפן, לפעמים סולידי זה עניין של תעדוף. אפשר לבזבז ואפילו הרבה על דברים שחשובים בסדר עדיפות
רק הארה קטנה, סולידי זה לא בהכרח קמצן/סגפן, לפעמים סולידי זה עניין של תעדוף. אפשר לבזבז ואפילו הרבה על דברים שחשובים בסדר עדיפות
מתכנת מודרטור הצטרף ב 10/2/16 הודעות 9,672 דירוג 8,858 29/7/17 #19 נכתב ע"י Jane Doe: משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום לחץ כדי להרחיב... איך "להגיע" לנשים צעירות (16-20)? (אמנם דובר על הבלוג אבל מסביר גם את הפורום) נערך לאחרונה ב: 29/7/17
נכתב ע"י Jane Doe: משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום לחץ כדי להרחיב... איך "להגיע" לנשים צעירות (16-20)? (אמנם דובר על הבלוג אבל מסביר גם את הפורום)
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
waskindalost משתמש רגיל הצטרף ב 12/4/15 הודעות 256 דירוג 417 29/7/17 #20 אולי מודעה בעיתון, סטייל אולד סקול : " פסיבי בדומה" (משקיע).