• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

אז איפה מכירים סולידיות?

"מחפש בחורה עם קורלציה שלילית לזהב" :)
:lol::lol::lol:

האם אני יכול להשתמש במשפט שלך? זה הפיל אותי מצחוק.
חשבתי על להדפיס את זה לחתונה של בן דוד בחודש הבא :-)
 
נערך לאחרונה ב:
מילה מבחורה, משפטי פתיחה כאלו יכולים להסביר את אחוז הרווקים הגבוה בפורום ;).
אני דווקא חושב שיש יותר אנשים שנמצאים בזוגיות בפורום מאשר רווקים, אבל זו בסך הכל תחושה שלי.
 
אני דווקא חושב שיש יותר אנשים שנמצאים בזוגיות בפורום מאשר רווקים, אבל זו בסך הכל תחושה שלי
מה שבטוח, מרבית הנשים בפורום נמצאות בזוגיות ואם יארגנו מפגש פנויים פנויות סולדים היחס בין גברים לנשים יהיה 1:9.
 
כמה אתה מוכן להתפשר?
על רמת הסולידיות? הכל עניין של עלות מול תועלת.
אז שאכטה, בירה מבקבוק ופיינט של בן אנד ג'ריס מפיצוציה על ספסל ברוטשילד בערב טיפוסי.
 
נערך לאחרונה ב:
נערך לאחרונה ב:

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
L אז איפה ככי זול? שוק ההון 8
Y אם אני מאמין שטסלה הולכת להתרסק אז איפה ואיך כדאי לקנות שוק ההון 29
מ ברוקר שנותן טריגר לטריילנג TRAILING NIS כלומר רק כאשר המניה תגיע למחיר הטריגר אז יתחיל לפעול הפקודה העוקבת, האם מישהו מכיר ? שוק ההון 0
מ אז לא הבנתי, טראמפ נבחר ובגלל זה המניות קופצות? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 3
פשוט יותר אם הסולידית משנה אסטרטגיה, אז דיבידנדים זה טוב ? שוק ההון 157
T מתחילים לגור לבד: אז מה זה ""זול"? פלטפורמה למעקב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 14
Q לכאורה יש לי די והותר.... אז למה אני מרגיש כל כך רע ? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 243
ד אז למה לא לעבור עכשיו מהסנופי לזמן מה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 20
E האם המשפט “אקנה דירה , מקסימום לא אוכל לעמוד בהחזרים ,אז אמכור אותה”-הוא מטעה מאוד נדל"ן 18
littleSeal אז למה לא להשקיע בחסכון בבנק, בעצם? פוסטים מאיכות נמוכה 2
ד האם הגיע הזמן להוציא את ההשקעות מהארץ? ואם כן, אז איך? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 145
B אחוז משכנתא רצוי עוד 2-6 שנים + השקעה עד אז נדל"ן 5
de dud מחפש קטע ג׳אז כבר שנים .. HELP! אוף טופיק 4
Okiru אז למה לא בעצם? בן 27 יומני מסע אישיים 38
Sp0 אם אני מחזיק מק"מ עד תאריך הפירעון אז אני יכול להתעלם מעליות\ירידות? שוק ההון 3
Y אז מה היא אינפלציה? הנה הסבר לכל מי שלא יודע... שוק ההון 164
stamEhad זכייה במחיר למשתכן - אז עשיתי סימולציות. מנסה כעת להבין מה הצעדים הבאים ומשתדל לא לעשות טעויות יקרות נדל"ן 33
א האם זה זמן טוב להתחיל ליצור שכבות מלאכותיות, ואם כן אז איך לעשות את זה? שוק ההון 19
T אז.. ממה מתחילים? שוק ההון 7
N קרן מחקה אג"ח ממשלתי כללי - אז מה קורה עכשיו? שוק ההון 16
M אז איך אתם עם הוצאות החגים פורים ופסח? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 20
ת בבואי לשלם היום ארנונה באתר-שגיאה. אז לחצתי שוב - האם תשלום ירד פעמיים? מיסים 9
Gambit אז… איך אתם עוקבים אחרי תיק ההשקעות שלכם? שוק ההון 36
S אז מה עוד אפשר לעשות עם הפנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 35
aminadav האם נכון להסיק שגם אם מחירי הנדל"ן ירדו או יעלו אז ת"א בניה לא יושפע מזה ישירות? שוק ההון 1
Y אז מה בעצם העלות של משכנתא כמינוף לשם מינוף? נדל"ן 13
פ דיון פוסט - אז אתם רוצים “להשקיע” בביטקוין? דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 143
1337justme אז למה לא קצבה לכל החיים? שוק ההון 45
ס אז איך נכון לבקש מהבוס העלאת שכר ? אשמח לעזרתכם אוף טופיק 18
Y אז מה עושים עם פנסיה משלימה? צרכנות פיננסית 6
ת "אל תמהר להפעיל ביטוח רכב, כי..." אז -האם אני צודק במסקנה שלי אוף טופיק 15
א אז השנה היא 2020 - אג״ח עוד רלוונטיות? שוק ההון 59
K נו... אז הבטיחו תשואה ללא סיכון נדל"ן 1
Wannabe אז מה לעזאזל בעצם קורה פה?! שוק ההון 22
S אז....הצטרפתי לפרוייקט של "דרך ערך" אוף טופיק 31
Cleo אז מה ערך התיק בנקודת הסיום? (אזהרה - פוסט מורבידי) פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 32
Wonko פתחתי חשבון בבית השקעות! אבל אז התחלתי לקרוא.. שוק ההון 46
מ אז להעביר את הקרן המחקה שלי לקרן סל? בעקבות הרפורמה שוק ההון 0
N אז לכל מי שרצה כרטיס אשראי ישראלי עם 1% עמלת המרה צרכנות פיננסית 178
M אז למה כן להחזיק אג"ח ממשלתי? שוק ההון 87
tpr אז מה לא בסדר בתיק שוקולד מריר שוק ההון 13
P אז אקסלנס החליטו להעלות לי את דמי הטיפול שוק ההון 45
N משקיע חדש - אז... מה קורה עם אג״ח? שוק ההון 2
R אז מה דעתכם לגבי אג"ח בימים אלו? שוק ההון 24
M אז... מתי בעצם למכור? שוק ההון 13
Frenchman אז בעצם, כל הכסף בעולם הוא דיגיטלי? אוף טופיק 40
P אז מה דעתכם על מניית GE? שוק ההון 26
D הבנק שינה את התנאים אז החלטתי לעזוב, האם זו עילה לשיחרור פיקדון? צרכנות פיננסית 5
חסכונית אז כמה אאוטפיטים יש לכם לעבודה משרדית? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 23
גרהם אז מה נקבע בקשר לקיזוז הפסד שנובע מירידת שעח ? שוק ההון 0

נושאים דומים

Back
למעלה